Просмотр полной версии : Антиреверс
Diesel Draft
15.10.2009, 12:42
Народ, хелп, як правельно ставити антиреверс на другий гірбокс. Ми 8 годин провозились з боксом і з них 3 потратили на становлення антиреверса. Є може якась набита система, ну там десь щось притескати? А т оя вже з****я, і відчуваю що розберати прийдеться на вихідних його ще раза 2-3
Ти маєш на увазі правильно ставити так, щоб він не вистрибував?
На деяких гірбоксах це не можливо :) Тоді стає потрібна "3-я рука" з тонкою плоскою викруткою, яка і буде притискати антіреверс.
Diesel Draft
15.10.2009, 13:25
Я довго тужився но третя рука так і не виросла :)
Добре тоді біла ще одна людина рядом. Но самому то як? Не повірю що всі реги розбрають з помічниками? А китайція як їх зберають? Може тулза якась є?
Китайців багато, там не те що один реверс допомагає тримати, там кожен за окремою деталюхою закрілений :D
Ні, звичайно не завжди таке. Я, наприклад, весь час сам збираю, але знаю про які бокси ти кажеш, та навіть з ними можна справитись. Головне тут не кіпішувати, мати терпіння і не перебирати бокс після 23:00. Це 3 головні заповіді :)
В різних боксах по різному в деяких пружина на направляючій сама стоїть і ти можеш тримати антиреверс, в деяких ще якісь комбінації. Але коли абсолютно все вилітає: антиреверс, пружина з направлялкою, курок, тоді як правило без 3-ї руки не обійтись.
Треті руки у всіх різні, з деякими можна в кіно сходити та ще кудись, з деякими в страйкбол зашпіляти :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
На нижнюю часть оси антиреверса нанеси чуть побольше смазки. Тогда он не вылетает. По крайней мере у меня не вылетало (на СА М15А4). Главное - не увлекайся, иначе залипнет намертво и перестанет выполнять свою функцию. А при сборке половин гира оси антиреверса и шестерен выставляются с помощью иглы.
один раз делал такое: параллельно оси антиреверса протянул леску и вместе с ней вставил антиреверс, это дало жестко зафиксировать эту беду, после сборки гирбокса леску вытащить.
Я ще буває трошки підгинаю пружинку, щоб вона не викидала собачку із посадкового місця.
iStalker
16.10.2009, 17:57
Плоская отвертка над антиреверсом, но под моторной. Через отверстие для мотора. Итого- антиреверс придерживает, и позволяет закрыть гирбокс.
Плоская отвертка над антиреверсом, но под моторной. Через отверстие для мотора. Итого- антиреверс придерживает, и позволяет закрыть гирбокс.
Так же делаю. Главное отвёртку выбрать потяжелее, но тонкую.
sysrover
21.10.2009, 19:28
чесно проще подогнуть :)
как написали выше, через мастерскую прошло ооочень много приводов и пришли к выводу что ставить отвертку очень неудобно, особенно если приходится 2-3 раза розбирать :)
Пінцет, викрутка мені допомагали.
При сборке гира третьей версии с антиреверсом вообще проблем нет, только при необходимости поправить ось через отверстие в стенке бокса. При сборке второго есть такой вариант. В боксе, позади антиреверса, есть отверстие для проводки. Если проводка выведена вперед, то можно при установке антиреверса поставить его усом пружины в это отверстие. После закрытия бокса пружинка отверткой вправляется на место.
Powered by vBulletin® Version 4.1.8 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Перевод: zCarot