PDA

Просмотр полной версии : Новий сценарій



DARK_LORD
09.04.2010, 03:09
...Трохи почитав, полазив по форуму і вирішив запропонувати свій сценарій:

1. Захоплення в полон одного з "синіх" разом з ЙОГО з бомбою
(Єдина умова - потрібне приміщення, бажано 3-4 поверхи.)
Умовні терористи ("СИНІ") атакують караван армійців ("ЖОВТІ")і забирають в полон полоненого, і вибухівку, яку він несе в сумці.
Полоненого переховують у приміщенні, а вибухівку встановлюють в будь - якому місці споруди (логічно - підвал чи 1 поверх, але немає значення де)
"ВИБУХІВКА" - звичайно ж трохи перероблена горохова граната, яку запустить в дію терерист, який жергує біля неї.
Завдання терористів - відстояти будівлю і зберегти в полоні заручника, бомба ж підривається, у випадку, якщо ЖОВТІ недостатньо швидко знешкодили "ВИБУХІВКУ" (тобто знешкодивши терора, який чергує біля умовної бомби)
Не достатньо швидко - вважається, що ЖОВТІ вже захопили половину частини будівлі чи якусь його важливу частину, або почали прямо кажучи поливати будівлю пулеметним вогнем чи бомбардувати гранатами (димовухи не враховуються).
Також ВИБУХІВКА детонує у випадку, якщо визволено і доставлено на базу "ЖОВТИХ" заручника.
2. Переговори
Оцінються хто попав в полон, його цінність і можливість обміну (формальна сторона, бо гравцю прийдеться всю гру провести в "наручниках") Заручники не можуть самостійно, без нагляду терорів бігати по будівлі.
Терори можуть "викупляти" позкомандних гравців, причому тільки на цьому етапі.
ПРИМІТКА: НЕ ЗАБУТИ ПОМІНЯТИ ГРАВЦЯМ СТРІЧКИ!!!!)))
3. Штурм будівлі ЖОВТИМИ
Штурм починається не відразу, а тільки тоді, коли визначено де є ВИБУХІВКА і як охороняється і встановлено чітку послідовність "тихих дій"
Вважати, що штурм починається з першого вистрелу.
4. Утримання будівлі.
СИНІ утримують будівлю від нападу всіма можливими методами.
Вважається, що терористи виграли поєдинок, якщо збережений заручник протягом "...часу..."
5. Дії заручника
... стандартні) - кличе на допомогу, так його можна буде легше найти.


СИНІ виграють якщо збережено тільки заручника в плолні (бомбу не треба)
ЖОВТІ виграють, якщо знешкоджена ВИБУХІВКА і доставлено заручника на умовну позицію

Думаю багатьом цей сценарій сподобається, так як схожий на контру

Borat
09.04.2010, 08:18
Думаю багатьом цей сценарій сподобається, так як схожий на контру
а я то думав чим би то на вихідних зайнятись, і ось відповіді - буду бавитись дома контру..
страйкбол це не контра :!:

2. Переговори
Оцінються хто попав в полон, його цінність і можливість обміну (формальна сторона, бо гравцю прийдеться всю гру провести в "наручниках") Заручники не можуть самостійно, без нагляду терорів бігати по будівлі.
Терори можуть "викупляти" позкомандних гравців, причому тільки на цьому етапі.
що це таке ?

...Трохи почитав, полазив по форуму
не достатньо :!:

BarmaLINI
09.04.2010, 08:23
не мешало бы еще поиграть немного с нами , и тогда почуствовать что из любимого контрстрайка реализуемо в реале , а что нет :)

Дима
09.04.2010, 09:12
Хочешь попробовать новый сценарий в действии - приходи в это воскресенье на 10.30 на урбан в Брюховичах, школа (знаешь где это?) как раз имеет 4 этажа - заодно и поиграешь с "настоящими" террористами из ХАМАС :) .
Тогда, если есть недостатки сценария, ты их сразу увидишь...

Орест
09.04.2010, 10:05
В криму провотилася серія ігр "Антитерор" viewtopic.php?f=16&t=20791 (http://airsoft.ua/forum/viewtopic.php?f=16&t=20791) з подібними умовами але більшим врахуванням страйкбоьних реалій. От в кримській гілці можеш почитити про всі ці ігри серії і відгуки де описано з якими граблями зіткалися організатори.



бомба ж підривається, у випадку, якщо ЖОВТІ недостатньо швидко знешкодили "ВИБУХІВКУ" (тобто знешкодивши терора, який чергує біля умовної бомби)
Не достатньо швидко - вважається, що ЖОВТІ вже захопили половину частини будівлі чи якусь його важливу частину, або почали прямо кажучи поливати будівлю пулеметним вогнем чи бомбардувати гранатами (димовухи не враховуються).


Це напевно найслабший момент, цього терора 98% що ніколи не знешкодять "достатньо швидко". Прото потрібно ще більше почитати про подібні ігри і саме головне - пограти самому.

П.С. Чи менеш сценарій подібний на контру - тим краще ;)

Alladin
09.04.2010, 17:54
Друзья не надо так строго к новенькому человеку. Да его сценарий ещё сыроват для игры и требует многих доработок но парень проявил инициативу и стоит его в этом поддержать.

DARK_LORD все советы которые тебе дали правильны. Страйк это не контра и надо по другому оценивать сценарий. Прислушайся к мнению опытных игроков которые тебе давали советы выше.
Первое приходи на наши игры, будем рады поиграть вместе. Попробуй свой сценарий на маленьком количестве человек и сразу будут видны все возможные недоработки. Приезжай на игры которые регулярно страивают федерация, Фолдер, мы, САС ну и конечно все остальные команды, их довольно много и все делают интересные игры. В организацию вложено много сил и стараний. Одного сценария мало необходим рабочий движок, максимально простой и интересный. Задавай вопросы как лучше организовать игру и я знаю что тебе с радостью помогут. Уверен что со временем мы все с удовольствием сыграем у тебя на игре.

С уважением.

Alpha4
09.04.2010, 20:44
к сожелению из данного описания трудно делать выводы о жизнеспособности сценария /путано и многословно, как законодательство/. Советую переписать сценарий по принципу самой простой инструкции по пользованию холодильником: 1-открыть холодильник, 2-взять колбасу, 3-закрыть холодильник.
p.s. Мне показалось что данный сценарий расчитан на ночь, иначе как можно незаметно выяснить штурмовикам где спрятана бомба?

Alladin
09.04.2010, 21:03
Вот о том и речь. Человеку надо с нами поиграть и сам увидит свои минусы. Жаль только он сам не может принимать участие в беседе так как получил законный бан на неделю от GeNNa за нарушение правил форума. Будем ждать через неделю DARK_LORD и прочитай правила для того чтобы мы тебя не ждали потом месяц :?
По руководству холодильника это правильно. К сожалению реалии наши таковы что к одному человеку донести информацию вполне возможно, но когда есть на игре 100 человек тогда самый простой сценарий превращается в постоянное его разъяснение. Так что чем проще сценарий тем меньше голова болит у оргов и больше удовольствия получают сами игроки.
Не ошибается только тот кто ничего не делает. Так что дерзайте и у вас всё получиться :D