PDA

Просмотр полной версии : "Desperado City-4". Зима в Кордильерах.



Kocc
23.01.2012, 12:04
Дату перенесено на 10.03.2013!!!


Старые пути поставок перекрыты, посредники арестованы,
наркотрафик снизился почти до нуля, но плантации у подножья Макарены по-прежнему
дают стабильные урожаи коки...
Значит пришла пора проложить новые тропы через снега Кордильер, ведь тот Картель,
который первым доставит "товар", будет диктовать цены на рынке...
Восстановим былую мощь и славу Картелей!

15087

Правила ФСУ; 1 бункер//9000 механ; піротехніка/дими (крім розтяжок); ліхтар/компас/мобіла/жпс;
харчі/вода свої; біла/оранжева пов*язка; одяг по погоді; для картелів - заборона каски/броня;

Отже, кожна група-картель отримає на шикуванні свій пакет, у якому буде її індивідуальний маршрут (по точках на мапі).
Задача - знаходити "хованки" із сировиною, вилучати пакет "свого" кольору і пересуватись до наступної точки. Змінювати послідовність
маршруту заборонено, забирати "чужі" пакети зі схронів заборонено

Розділятись заборонено (максимум наввпіл, обидві групи повинні бути в зоні прямої видимості).

Ігровий час поділено на дві місії (11,00-13,00; 13,00-15,00). На кожну місію - одне ігрове життя, "вбитий"
залишається на місці смерті 5хв, після чого у пов*язці слідує на другу базу до кінця місії.
Бонус за наявність СІБЗ +1 поранення.

Пакети може переносити будь-хто, переховувати-закопувати заборонено. Зі вбитого ворога можна зняти його пакет,
забрати "чужий" пакет зі схрону пожна тільки у другій половині гри. Рейд закінчується, коли вся група прибуває в останню точку
свого маршруту і повідомляє про це по моб.тел. Перемога зараховується по кількості доставлених на парковку пакетів (свій +1; чужий +2).:arrow:

Roston
23.01.2012, 12:11
де планується проводити?

Kocc
24.01.2012, 11:55
Чертверту частину по вже установленій традиції планується проводити там же, тобто на "базах".
У грі як завжди будуть "казіно із крупьє", "собор із падре", "бар з барменом" ну і "хитрий мер", а
сюжет залишиться незмінним, єдине що картелям доведеться викопувати "листя коки" з під снігу :)

http://sas.ucoz.org/publ/desperado_city_3/1-1-0-40

Kocc
30.01.2012, 14:19
Ну, судячи із результатів голосування, 4-ту частину серіялу DC ми все-таки перенесемо на теплішу пору року.
Якраз і свіжий урожай доспіє :)

А в якості альтернативи пропоную на лютий місяць супергостросюжетний бойовик "Бумер - перший мільйон!".
Місце проведення - Брюховичі.
Сторони - Бандити (чорний дрес-код); СОБР+міліція (дрес-код - камуфляж).

15516

...Замітаючи сліди Дімону довелось розібрати "бумер" на частини і заховати їх у різних потаємних місцях.
Пройшло 4 роки, Кот вийшов із зони і друзі знову зустрілись, розговорились. Виявилось, один із арабських шейхів
та торговців зброєю готовий викласти за "той самий бумер" кругленьку суму! Піднявши "братву" на ноги бандити
кидаються шукати деталі автомобіля щоб отримати свої гроші...

15517

...Стукач в банді володіє цінною інформацією, що у бандитів є шанс легенько отримати купу грошей, і
видає їхній план капітану Проніну, який давно мріє всіх засадити за грати. Капітан піднімає тривогу і
на бандитів (а особливо на Дімона та Кота) починається справжнє полювання!

15518

Kocc
07.02.2012, 13:42
Гра "Бумер" переноситься на 26 лютого, гра "Десперадо Сіті 4" - на березень-квітень.

Kocc
20.02.2012, 15:36
Гра відбудеться 26 лютого, локація - Брюховицький ліс (бази), збір на 10.00 на парковці.

Сторони - "загін спеціального призначення" та "бандити".

Дрес-код сторін:
Спецзагін - білі маскхалати (мати жовту/оранжеву пов'язку!), зброя/спорядження не лімітується (в межах правил ФСУ);
Бандити - камуфляж у "різнобій", елементи цивільного одягу, зброя див. вище;

Цілі бандитів (банда Кота і банда Дімона) зібрати всі коди-частини та скласти із них "бумер", цілі "спеців" - завадити їм це зробити.

Alex(SAS)
20.02.2012, 16:44
Хочу до оргов донести следующую информацию к размышлению:
По результатам наблюдений на прошлой игре , в лесу снега много, он мокрый, обувь и одежда промокает очень быстро + на воскресенье обещают дождь
http://www.weather24.com/7days/r/L%5C%27viv/L%27vivs%27ka+Oblast%27/Ukraine/UA0702550
http://www.gismeteo.ua/city/weekly/14412/
+ с маршрутками в лес напряг , и тем кто не на машинах выбраться будет не просто. (а на школу их ходит 2 маршрута)
незнаю всей специфики игры, но учитывая все эти факторы, предложил бы сделать её на школе.

Ну это чисто пожелания, на игру будем полюбому, где бы она не проводилась.

Alladin
20.02.2012, 17:43
А Рясне что даже не рассматриваться?

Kocc
21.02.2012, 12:28
Створено окрему тему для "Бумера" http://airsoft.ua/showthread.php?t=18925
Дана тема закривається, як неактуальна...

Kocc
31.10.2012, 15:11
"А вот и бабушка!..." :)))

Десперадо Сіті 4. Плануємо на 11.11.2012.
Брюховицький ліс. Заїзд 10.00 (гра 11.00 - 16.00).
Територія 1-2-3-4 баз.
Правила ФСУ, обмеження по розтяжкам.

Сторони: Наркополіція, ФАРК, Картель.
Задачі по проводці караванів, збору коки,
патрулюванню території і полюванню на главарів.

38291

Детальніший сценарій буде пізніше, поки що АНОНС

Kocc
05.11.2012, 13:17
Гра переноситься на 18.11.

Alex(SAS)
05.11.2012, 14:00
Гра переноситься на 18.11.
ну да, это что бы название соответствовало реалиям :)))) http://www.weather24.com/16days/r/L%5C%27viv/L%27vivs%27ka+Oblast%27/Ukraine/UA0702550

Kocc
05.11.2012, 14:16
ага, будемо підстроюватись і чекати снігу :)
Насправді, причини чисто технічні, але думаю це тільки піде на користь підготовці.

За основу беремо "двіжок" http://airsoft.ua/showthread.php?t=21455

Kocc
12.11.2012, 16:05
http://www.farc.narod.ru/negotiations/img/ojo.jpg

Kocc
12.11.2012, 16:07
Дату проведення зміщуємо ще на 1 тиждень - 25 листопада.
Якщо впаде сніг, це тільки додасть колориту, все таки "Зима в Кордільєрах!"

39137

Гра-рейд за мотивами попередніх частин, головна ціль - збір і трансфер "урожаю" до пунктів призначення.
Рейдові групи по 7-8 чол., маршрути засекречені, мертвяки рухомі. Подробиці - ближче до дня гри.

Alpha4
17.11.2012, 17:09
А можно все таки подробности пораньше?

Kocc
19.11.2012, 13:15
Пора, пора оновити інформацію :)

... Після тотальної зачистки сельви силами Колумбійської армії та Наркополіції, перехоплення караванів та викриття замаскованих складів, наркотрафік суттєво знизився. Картелі зализують рани, їх верхівка в підпіллі. Численні арешти інформаторів та посередників зробили кожну "дозу" ще більш цінною, і небезпечну гру помалу втягуються все нові "мисливці за здобиччю". Із достовірних джерел стало відомо, що в районі біля підніжжя Макарени, збереглись "старі" запаси напівготової сировини, що вдало замаскована відступаючими партизанами в "схронах"...

Отже, кожна група-картель отримає на шикуванні свій пакет, у якому буде її індивідуальний маршрут (по точках на мапі).
Задача - знаходити "хованки" із сировиною, вилучати пакет "свого" кольору і пересуватись до наступної точки. Змінювати послідовність
маршруту заборонено, забирати "чужі" пакети заборонено (до середини ігрового часу, тобто в першу половину гри). Розділятись заборонено (максимум наввпіл, обидві групи повинні бути в зоні прямої видимості). Правила ФСУ, заборона розтяг, гранати-дими - велкам.
Ігрова смерть - "вбитий" у білій пов*язці слідує на відстані 15-20м за своєю групою до наступної точки, де може ожити.
Пакети може переносити будь-хто, переховувати-закопувати заборонено. Зі вбитого ворога можна зняти його пакет (від початку гри), забрати "чужий" пакет зі схрону пожна тільки у другій половині гри. Рейд закінчується, коли вся група прибуває в останню точку свого маршруту і повідомляє про це по ФРС1.

П.С. карта просто для наочності, оригінальна буде В ПАКЕТІ на старті.
39432
Маршрут може виглядати так: 1-2-7-5-4-8. а може так 6-5-4-3-2-7

Alex(SAS)
19.11.2012, 14:05
Ігрова смерть - "вбитий" у білій пов*язці слідує на відстані 15-20м за своєю групою до наступної точки, де може ожити.


:( дыра в правилах, а если на точьку перед этим пришла другая группа и сделала засаду, что будут делать эти ожившие или никогда не оживут тогда?

Смысл в перестрелках? если можно застрелиться и просто ходить по очереди посещать все точки оживать там и брать конверт. Кто быстрее мёртвым бегает тот и молодец.
Просьба продумать эти моменты.

Варианты решения :

оживать на предидущей точке а не на следующей. Более симпатичный как по мне.
оживать на следующей точке как в сценарии, но давать время на штрафную отсидку (15 мин, пол часа). В таком случае не выгодно будет делать засады, ибо ожившие убьют тех кто засел. Но будет путанница. Она будет и без отсидки.
оживать только когда точка захвачена своими, но что тогда делать если перебили всю группу ?

Kocc
19.11.2012, 14:18
за своєю групою - Алекс, вбитий сам не ходить, тільки в обозі своєї групи :)
Не стріляє, не веде радіообмін і його можуть обчистити.

Якщо групу вибили - її верняково ограблять, так що "застрелиться и просто ходить
по очереди посещать все точки" - нічого не назбираєш.

Засади - не вихід, а затягування часу, бо гру буде зупинено по лідеру (вся група прибуває в
останню точку свого маршруту і повідомляє про це по ФРС1), а враховуючи, що маршрути
картелів відомі тільки їм - по-моєму невдячне заняття, сидіти і чекати....

Kocc
19.11.2012, 17:25
Прошу по-можливості, зареєструватись в темі по формі - команда/кількість людей.
На сторони буде можливість розбитись на полігоні, збір в 9,00 на парковці, нагадую, не більше 8 чоловік/клан!

Ах да - не вимога, просто прохання по дрес-коду - давайте будемо реалістами, і свої Мічі, Цираси і т.д. залишимо вдома!
Патризани/наркоторговці із картелів не мають виглядати як шпецназ у повній бойовій!

39459

Для тих, хто "кіраску" не знімає наніч, спить в "комтаках" і ні дня не може без "механікса" буде сторона НаркоПол!
Їм дозволені всі ультрамодні шняги, вони самі по собі, задачі - прочісування території і винищення "живої сили" противника.

39460

Alpha4
19.11.2012, 21:35
Если конец игры определяется по самой быстрой группе, то как же будет определяться "вторая половина игры" когда можно брать чужие пакеты??? Ходячий мертвяк, на мой взгляд, явно провальная идея. Я понимаю dust raid, когда километры и сутки в пути, но на ограниченной территории, вполне можно найти место для мертвяков для всех групп, что вообще то уже было сделано, на одном из "хищников". Хорошо будет группе партизан прятаться от полиции, когда за ней плетется группа мертвых, которые по правильному не имеют права прятаться, не забывайте, что точки, то еще надо искать на карте и можно блукать по лесу довольно долго с таким "багажем" до следующей точки оживления. Вообще теряется всякий смысл вступать в перестрелку если смерть врага ничего не приносит - все равно они оставшиеся в живых двигаются с прежней скоростью и мертвые оживут по дороге на след. точку. Можно хотя бы оживлять их на пред. точке, причем всей команде надо будет вернуться /тут уж на честность пологаемся/. И не понятно кто же выигрывает в конце концов? Тот кто пришел первым на последнюю точку? Тогда зачем таскать пакеты???? Что они вообще дают эти пакеты????

Kocc
20.11.2012, 10:23
Двіжок гри - це "Хіщнік" + "Десперадо" + рейд "Неизвестная реальность " http://airsoft.ua/showthread.php?t=21455

На полигоне размером порядка 5 квадратных километров будут размещены контрольные точки №№ 1-8 (обозначенные киперной лентой) Каждой точке будет присвоен свой порядковый номер. На каждой точке будет размещен конверт. Маршруты для поисковых групп будут определятся организаторами например Маршрут №1.-1-4-5-2-8-7 и Маршрут №2- 3-5-7-1-8- и т.д. и т.п. Нумерация точек будет у каждой группы своя, тем самым маршрут будет у каждой группы свой. Каждая группа должна будет пройти все контрольные точки. Нумерация точек у всех одинаковая, но маршруты и время посещения точек будет разной, но при этом постараемся максимально скрестить маршруты. Что бы обеспечить боевые столкновения с другими поисковыми группами. Группа попадая в контрольную точку берет только свой конверт, вскрывает извлекает содержимое. Чужие пакеты не берем, за ними придут ваши противники.

Друга половина гри - це 0,5 ігрового часу, тобто гра стартує в 11,00 і до 15,00 і "друга половина" починається в 13,00 і триває до кінця гри.
Це стосується забирання "чужих" пакетів зі схронів, а відбирати пакети у "вбитого" ворога можна із самого початку гри!

По ходячому мєртвяку - Если боец убит, то он идет с белой повязкой и отстегнутым магазином вслед за своей группой на расстоянии 30-50 метров. На контрольной точке оживает и продолжает игру. Если группа погибла полным составом, то на месте смерти находятся в течении 20 минут. Потом продолжают движение по своему маршруту с белыми повязками до следующей своей контрольной точки. Там оживают. Мертвый не уходит с места смерти пока на данном участке не закончится боевое столкновение. По требованию противника он обязан отдать содержимое своего личного конверта. Збільшуємо відстань, на якій "багаж" слідує за основним складом.

Тепер по цінності пакетів - власне їх кількість на кінець гри і буде кількістю зароблених балів (свої пакети +1; ворожі +2).

Від себе - двіжок необкатаний у нас, але дуже вже хочеться спробувати :)))

Alpha4
20.11.2012, 11:18
Ну а зачем зарабатывать балы если побеждает тот, кто первым пришел на последнюю точку? И как проверяется посетила ли группа контрольную точку? Я на месте командира группы просто погулял бы по лесу, пострелял игроков которые пытаются честно посетить все точки, и вообще ни по какому маршруту не ходил, смысла в такой тактике по моему больше, хотя бы получишь удовольствие от пострелюшек, тем более что с оживлениями проблем нет)

Kocc
20.11.2012, 11:47
Ні, Толік, коли одна їз груп добереться до своєї останьої к.т. гра зупиняється (якщо взагалі час ще не вийшов). Повідомляє про це по 1 ФРС. Решті груп передають "стоп-гра!" Всі сходяться на парковку і тоді рахуємо кількість пакетів. Вибачай якщо погано пояснюю. А на рахунок "не ходити по маршруту", то це ти вибачай, просто "пастрелюхи" вийдуть, тут весь інтерес в маршрутах, постараюсь зробити їх в міру важкими, довгими і цікавими.

Alpha4
20.11.2012, 14:31
Ну я исхожу из того, что было изначально написано в сценарии. Возможно задумано все по другому, но написано было так. Думаю, лучше я сейчас распишу непонятные моменты, чем они проявятся во время игры.

Alex(SAS)
20.11.2012, 14:40
По ходячому мєртвяку - Если боец убит, то он идет с белой повязкой и отстегнутым магазином вслед за своей группой на расстоянии 30-50 метров. На контрольной точке оживает и продолжает игру. Если группа погибла полным составом, то на месте смерти находятся в течении 20 минут. Потом продолжают движение по своему маршруту с белыми повязками до следующей своей контрольной точки. Там оживают. Мертвый не уходит с места смерти пока на данном участке не закончится боевое столкновение. По требованию противника он обязан отдать содержимое своего личного конверта. Збільшуємо відстань, на якій "багаж" слідує за основним складом.


и всётаки мне кажеться это будет путанница на точках с этим оживлением и ходением зомбей. А поваляться убитому 20 минут (даже 15 хватит) - это супер, даже по одному а не всей группе, тоже нормально. Может просто упростить, пускай мёртвые себе сидят и потом догоняют группу, или если группа хочет их ждёт ? (просто предложение, можем обсудить его и на построении или забраковать тут же).

Карты будут выдаваться всем участникам? или на команду 1-2 штуки?

Kocc
20.11.2012, 14:56
Ну я исхожу из того, что было изначально написано в сценарии. Возможно задумано все по другому, но написано было так. Думаю, лучше я сейчас распишу непонятные моменты, чем они проявятся во время игры.

Абсолютно згоден, часто всіх тонкощів до старту не обдумаєш, а потім воли вилазять і псують процес.

---------- Сообщение добавлено в 14:56 ---------- Предыдущее сообщение создано в 14:43 ----------


и всётаки мне кажеться это будет путанница на точках с этим оживлением и ходением зомбей. А поваляться убитому 20 минут (даже 15 хватит) - это супер, даже по одному а не всей группе, тоже нормально. Может просто упростить, пускай мёртвые себе сидят и потом догоняют группу, или если группа хочет их ждёт ? (просто предложение, можем обсудить его и на построении или забраковать тут же).

Карты будут выдаваться всем участникам? или на команду 1-2 штуки?

Давайте виходити із того, що розділятись не можна (як виключення - навпіл, при умові знаходження в прямій видимості).

Відстань між точками може становити 1-1,5 км., виходячи з чого:
а) вбиті стоять/лежать 15 хв, за цей час їх можуть пограбувати, далі йдуть на наступну точку за рештою групи, де оживають.
б) вбиті чекають 5 хв, решту 10 хв досиджують на наступній точці, поки оживають.

Карт із точками постараюсь принести досить

bobas
20.11.2012, 22:16
+1 за наркопол.

Kocc
21.11.2012, 11:09
+ 3 внекома за картель.
+ 1 за наркопол.

Kocc
23.11.2012, 10:12
ГРУ ВІДМІНЕНО У ЗВЯЗКУ ІЗ НЕДОБОРОМ БАЖАЮЧИХ

Kocc
13.02.2013, 11:32
Гру заплановано на першу половину березня (орієнтовно 10 число)!
Зробіть подарунок своїм жінкам - втечіть до лісу на весь день!

http://i759.photobucket.com/albums/xx231/ESPforMe/NOOO-GIF-SOURCE-V2-15fps.gif

Основні зміни: кількість картелів не розголошується,
реєстрація строго в лічку (бажано зразу командою).

Kocc
15.02.2013, 10:32
Правила ФСУ; 1 бункер//9000 механ; піротехніка/дими (крім розтяжок); ліхтар/компас/мобіла/жпс;
харчі/вода свої; біла/оранжева пов*язка; одяг по погоді; для картелів - заборона каски/СІБЗ;


http://games.1c.ua/wp-content/uploads/2011/09/cartel.jpg

_______________________________VS

http://pit.dirty.ru/dirty/1/2012/10/15/26836-040416-54044dad4ef6d35bdc4f944516853de4.jpg

Кожен картель отримає свій пакет, у якому буде індивідуальний маршрут по точках на мапі.
Задача - знаходити "хованки" із сировиною, вилучати пакет "свого" кольору і пересуватись до наступної точки.
Змінювати послідовність маршруту заборонено, забирати "чужі" пакети зі схронів заборонено.
Розділятись заборонено (максимум навпіл, обидві групи повинні бути в зоні прямої видимості).
Увага! На кожну половину гри (першу 11,00-13,00; друга 13,00-15,00) по одному життю.
Мертві збираються на 2-й базі, де підтримують вогнище і компанію до 13,00, потім оживають.

Kocc
22.02.2013, 10:40
http://risovach.ru/upload/2013/02/mem/chto-my-hotim_11944769_orig_.jpeg

Kocc
27.02.2013, 12:03
переношу анонс і правила в нову тему - ця за пів-року засмітилась, можна видаляти