PDA

Просмотр полной версии : Суточная игра в Ропче 22-23 июня 2013



Direktor
28.05.2013, 09:03
Традиционно пройдет на полигоне в Стороженце.
Все будет проходить тут.

Фото Полигона


(http://easy-cv.io.ua/album487508)
1. Заезд с 10.00-13.00 22.06.2013

2. Старт 14.00 конец в 19.00

3. 19.00-21.00 ужин

4. 21.00-24.00 второй эпизод

5. 24.00-10.00 отдых

6. 10.00-13.00 эпизод третий


Две стороны
Нато
Комуфляж США

Евро альянс
Комуфляж разных стран

Взнос 110 грн.
Питание 1 раз ужин, пиротехника, проживание в отеле типа казарма, транспорт.


Канва игры.

На одну з країн східної європи перекинулось африканське повстання. Скориставшись відсутністю влади, в країну ввели свої війська США та Євроальянс. Війська США захопили бувшу армійську базу та розгорнули командний пункт по наведенню балістичних ракет на війська противника. Євроаальянс готує хід у відповідь...

Ігрові сторони:
-США (камуфляжі США)


-Євроальянс (камуфляжі інших країн)

Місія 1.
Завдання сторін.

Євроальянс ( далі Є.А.):
-захопити та знищити бойову техніку, комунікації та командний пункт противника.
-захопити блок управління балістичних ракет.Доставити його на точку евакуації.
-охороняти свою базу до кінця місії.

Війська США:
-відбити напад противника свої об'єкти, при загрозі захоплення командного пункту провести евакуацію блоку управліня (не скоріше чи за 1год. 30хв. від початку місії).
-в разі захоплення блоку управліня противником не дати можливості його евакуювати.
-захопити базу противника.


Умови місії:
-Старт сторін -зі своїх баз
-Час виходу з мертв'ятника для всіх однаковий - кожних 40хв. місце оживлення буде вказано для кожної сторони на інструктажі
-Проведення евакуації блоку управліня можливий тільки у вказаний час.Час евакуації 15хв. місце евакуації буде вказано для кожної сторони на інструктажі
-При ураженні бійця, що переносить блоку управліня - він залишає його на місці ураження та сам направляється у мертв'ятник.

Місія 2.
Євроальянсу вдалось викрити та захопити аганта ЦРУ, який був втілений в армію Є.А. При проведені допиту виявилось, що йому вдалось викрасти ваважливі документи.

Завдання сторін.

США :
-Провести операцію по визволенню агента

-Захопити закладки агента ЦРУ на базі противника.


Євроальянс :
-Не допустити проникнення противника на свою базу, охороняти агента ЦРУ.

Умови місії:
-Стар сторін -зі своїх баз
-Час виходу з мертв'ятника для всіх однаковий - кожних 40хв. місце оживлення буде вказано для кожної сторони на інструктажі
-захоплення закладок війська США проводять після визволення агента.

Місія 3
Після натиску військ Євроальянсу,американські війська покинули свою базу та намагається завдати ракетного удару по противнику.Вони розгортають пускові установки та ЗКП. Є.А. готує удар на випередження.

Завдання сторін.

США:
-провести запуски ракет у вкразаний час.
-охорняти ЗКП
-знищити конвой Є.А.

Євроальянс :
-перешкодити ракетному удару
-знищити ЗКП США
-провести конвой з бувшого командного центру противника на свою базу

Умови місії будуть оголошені пізніше.

УВАГА! МОЖЛИВІ ДЕЯКІ ЗМІНИ ТА ДОПОВННЕНЯ ЗАВДАНЬ СТОРІН .СЛІДКУЙТЕ ЗА ТЕМОЮ



Основные условия миссии:
1.Ограничения по скорости 145м/с,+-5м/с (для П/П, штурмовых винтовок)
Пулемет- скорость вылета шара, весом 0,2г, не более175м/с ; Минимальная дистанция стрельбы 15м.
Снайперская винтовка – скорость вылета шара, весом 0,2г, не более 220м/с; Минимальная дистанция стрельбы 25м.
Вторичное оружие – пистолет или пистолет-пулемет со скоростью вылета шара, не более 120 м/с.

При тюнинге более 135 м/с рекомендуется наличие вторичного оружия !!!
Пулеметчикам и снайперам наличие вторичного оружия обязательно!!!

ВАЖНО!!! В любое время, в том числе в ночное время, а также в условиях ограниченной видимости, любое оружие применяется его владельцем на свой страх и риск и под свою ответственность. Ограниченная видимость не является оправданием при нарушении минимальной дистанции стрельбы
2.Радиус поражения гранатами(растяжками) - 5м (если не было прямого попадания фрагмента гранаты), кроме случаев, когда боец находится в "мертвой зоне".
3.Рикошет приравнивается к прямому попаданию.
4.Вести огонь в ночное время из любого оружия(кроме пистолетов и снайперских винтовок) можно лишь при включенном тактическом фонаре у стрелка,или трассирующая насадка.
Если фонарь не включен -открывать огонь ЗАПРЕЩАЕТСЯ!
5.ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ обозначение "убитого" игрока:
- днем повязкой белого или оранжевого цвета НА ГОЛОВЕ;
- ночью красным фонарем НА ГОЛОВЕ.
6. Категорически запрещено покидать игру без серьезных оснований! Игроки(команды), покинувшие поле боя без уважительных причин на последующие игры допускаться не будут.
7.Вести огонь ВНУТРИ пистолетной зоны и СНАРУЖИ-ВНУТРЬ можно только из ПИСТОЛЕТОВ. Игрок, зашедший в пистолетную зону не имеет права покинуть ее ранее, чем через 5 минут!

Употребление крепких алкогольных напитков до завершения ИГРЫ – ЗАПРЕЩЕНО!
Употребление наркотических веществ – ЗАПРЕЩЕНО!
Лица, уличенные в употреблении, будут сняты с игры!
И получают пожизненный бан.
Запрещено выяснять отношения на полигоне во время игры. Если ВЫ стреляете противник не выходит значит в него не попали.

Grafit
30.05.2013, 00:11
Так, де тут записують у танкісти. Я готов! На кінець то, я вже заскучав за вашим полігоном...

Direktor
30.05.2013, 09:06
Спокойно всё будет.

KоТТ
04.06.2013, 00:23
во пошла жара ))) ждемс легенды игры )

Direktor
06.06.2013, 08:28
Обновил первый пост.

Direktor
07.06.2013, 11:15
Выложил канву игры, первый пост.

Grafit
07.06.2013, 21:39
Ну з маклаудами ви зря, в мене є відео на якому видно, що вони існують! Хоча..... А яке % відношення по сторонах?

Direktor
08.06.2013, 07:13
Ну з маклаудами ви зря, в мене є відео на якому видно, що вони існують! Хоча..... А яке % відношення по сторонах?

Да бывают но мы с этим будем бороться, на полигоне будут люди контролирующие игровой процесс. С учетом размеров полигона 50/50

OPEL
08.06.2013, 11:56
4.Вести огонь в ночное время из любого оружия(кроме пистолетов и снайперских винтовок) можно лишь при включенном тактическом фонаре у стрелка,или трассирующая насадка.
Если фонарь не включен -открывать огонь [B]ЗАПРЕЩАЕТСЯ!

Вместо фонаря может ли применяться иммитация дульной вспышки (100% видимость спереди и со стороны)?

Direktor
09.06.2013, 10:31
4.Вести огонь в ночное время из любого оружия(кроме пистолетов и снайперских винтовок) можно лишь при включенном тактическом фонаре у стрелка,или трассирующая насадка.
Если фонарь не включен -открывать огонь [B]ЗАПРЕЩАЕТСЯ!

Вместо фонаря может ли применяться иммитация дульной вспышки (100% видимость спереди и со стороны)?

Только что приехали с Франковска, играли ночную, имитация дульной вспышки полная х***я. Так что особого выбора нет.

Пластун
14.06.2013, 11:11
имитации дульной вспышки могут быть разные у нас вот такие http://armory.com.ua/node/275 зарекомендовали себя хорошо

пройдут ли они ?

Direktor
14.06.2013, 11:53
имитации дульной вспышки могут быть разные у нас вот такие http://armory.com.ua/node/275 зарекомендовали себя хорошо

пройдут ли они ?

4.Вести огонь в ночное время из любого оружия(кроме пистолетов и снайперских винтовок) можно лишь при включенном тактическом фонаре у стрелка,или трассирующая насадка.
Если фонарь не включен -открывать огонь ЗАПРЕЩАЕТСЯ!

Direktor
15.06.2013, 11:09
Плов кушать будем ????

Fasolik
15.06.2013, 17:06
+

OPEL
15.06.2013, 18:09
Плов кушать будем ????
Плов - это обязательно! Мне двойную порцию

Grafit
17.06.2013, 11:55
Плов, це да я вже забив собі місце.... Плов в Чернівцях шікарний!!!

Direktor
17.06.2013, 12:16
Вадим уже морковку чистит.

Direktor
18.06.2013, 09:44
:eek:Не забываем средства от комаров и клещей

Direktor
18.06.2013, 16:41
.ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ обозначение "убитого" игрока:
- днем повязкой белого или оранжевого цвета НА ГОЛОВЕ;
- ночью красным фонарем НА ГОЛОВЕ.

Direktor
19.06.2013, 13:43
Как добраться.

http://g.co/maps/725bf

Direktor
20.06.2013, 15:29
В 10.00 автобус выезжает с афгана.

---------- Сообщение добавлено в 13:29 ---------- Предыдущее сообщение создано в 07:48 ----------

Мой номер киев стар 0984410205

Direktor
21.06.2013, 10:58
Будет лёгкий завтрак.

Direktor
23.06.2013, 20:36
Начну первый, команда легион бан на моих играх. За не спортивное поведение к сопернику ( маты в грубой форме)

FoszZ
23.06.2013, 21:11
Организаторам респект .

Fasolik
23.06.2013, 21:20
Доброго вечора, перш за все дякую всім за гру, як "синім" так і "червоним". Був перший раз на грі в Старожинецькому полігоні і дуже задоволений локацією, особливо лісами. По грі - може мені здалось,але серед "червоних" існувала якась неуважність під час брифінгу "що, куда , коли" особливо на нічній місії. І багаааааато стрільби по своїх вдень, навіть маркованих тим самим скотчем, враження - перше стріляю - потім думаю.
Також на нічній і денній 23 числа я зрозумів шо треба рівняти мені стволик, бо такий він уже кривий шо шар ну ніяк не летить туди куди я його посилаю ( по 2-4 механи в ціль ).А тішить що люди признавались коли я в них поцілив, раптом, короткою чергою чи довгою, на великій відстані (денна 22 числа та нічна з 22 на 23 "тире" реально +) а не просто тікали в кущі. Можливо хтось зверне мені увагу що цілив в мене а я нечув і йшов далі, - я відкритий до конструктивної критики. В правилах обумовлювалось наявність білих ( оранжевих) пов,язок - 23 числа на денній місії - в лісі, наявність повязки для мертвих певно не вимагала її безпосереднє використання, як наслідок непорозуміння і -1 солдат. Ну для чогось ті повязки прописують в правилах.


Снайперская винтовка – скорость вылета шара, весом 0,2г, не более 220м/с; Минимальная дистанция стрельбы 25м.
Вторичное оружие – пистолет или пистолет-пулемет со скоростью вылета шара, не более 120 м/с.
При тюнинге более 135 м/с рекомендуется наличие вторичного оружия !!!
Пулеметчикам и снайперам наличие вторичного оружия обязательно!!!

був прецендент ведення вогня вдень зі снайперки в дистанції ближчій ніж 25 м ( я списую це на несподіваність ) але все ж таки, ну якшо бачите шо вивалюються на вас люди з лісу ближче чим 20 метрів - ну вже нетреба рядити впритул зпереляку, або "use" вторічка ну або на мертвяк, така неприємна ситуація і хочеться звернути на це увагу.

по свіжим спогадам, наболіло але мушу сказати, ще раз всім дякую з ким грав разом та проти кого.

п.с. плов дуже смачний ++++ ))))


п.с.с - знайшов свої механи

jew
24.06.2013, 08:29
Фасолік, добре що ти признався, що то все "кривий стволік", а то - Макклауди-маклайди:)

Direktor
24.06.2013, 10:36
ФОТО

http://easy-cv.io.ua/album619538

mayor
24.06.2013, 12:24
Всім привіт!

Хочу всім подякувати за гру,на мою думку вийшла динамічна та цікава гра (МАЛИЙ ТЕРЕН молодець), незважаючи на спеку другого дня. Мені особисто, сподобалась нічна місія,здалось , що всі іі тільки і чекали.

Також , давайте більше поважати один одного, щоб Толік не писав , такі пости,що були вище!

expert2
24.06.2013, 22:01
Всем спасибо за интересную динамическую игру.
Уровень радует, Война была комфортной-трехразовое питание, вода в мертвяках и спальные места вообще были приятным сюрпризом. Организаторам БОЛЬШОЙ БУКОВИНСКИЙ МУЛЦУМЕСК. Сценаристу отдельный Большой МУЛЦУМЕСК (МАЛИЙ ТЕРЕН) - все понятно динамично, интересно.
Больше всего понравилась ночная игра где воюющие стороны своих перебили больше, чем врагов, но это показало наглядно над чем надо работать.
Маклаудов не было, просто, иногда, попадались люди с низкими тактильными свойствами или в очень плотных брониках. Но мы ж все знаем, что их одним шаром не убьешь, а нужно потратить чуть больше (шаров 60), но что бы он кричал или громко матерился. Поэтому пару насечек на моем прикладе есть. А если Вас убил кто-то кого Вы назвали про себя или громко "Маклауд"- то значит Ваши тактические навыки оставляют желать лутчего. Именно эти звери заставляют точить наше мастерство.
Люди без белых или оранжевых повязок встречались, но это тоже обязательный зверь страйкбольных игор - мазохисты, разве можно лишать их радости "умереть" еще пару раз по дороге в мертвяк.

Grafit
26.06.2013, 10:29
Доброго дня, шановні колеги. Пройшла гра і варто написати кілька слів.
1. Велике спасибі організаторам і окремо Директору за пророблену роботу, в плані оргпитань, все було навіть краще ніж очікувалось. І харчування і вода, і бонус у вигляді плову все було на належному рівні.
2. Щодо сценарію, сценарій написаний цікавий, продуманий, підтриманий піротехнікою, цікаво вибрані локації. Єдине, що хотілося б змінити - це перша місія другого дня, трошки важко було наступати по жарі з поля на темний і прохолодний ліс.
3. Я вельми вдячний всім хто грав за нас і проти. Сили були рівні, що і показав результат. Перша місія порадувала думаю багатьох. Добра погода, близько 100 гравців і динамічні місії, зробили своє. Всі бігали і насолоджувались грою, а після, на значному куражі пішли на вечерю. Далі почались дивні речі. По-перше, почали роз'їжджатись гравці :(. Ну це як на мене не дуже добре, тим більше, що орги просили перед грою, щоб таких варіантів не було. Ну та то таке. Склалось враження, що на нічну вийшли інші люди, не ті, що грали вдень. Знову ж таки я опишу тільки те, в чому брав участь, тому і стосуватиметься це тих гравців з якими довелось пересіктись. Хлопці, для кого проводяться брифінги? Організатор розжовує все до дрібниць, а під час гри починаються невідомі події. Викрали ЦРУшника, до належного часу, потім повернули, ракети не було (по технічних причинах, як стало відомо), але мабуть варто було просто на нашому каналі сказати про це бо ми очікували її запуску і вона грала свою роль. Відповідно до плутанини і йшла гра. Ми пішли в контратаку, щоб відбити шпигуна, просунулись далеко, нас перебили, а потім виявилось, що його повернули, але охороняти його вже не було кому... І саме моє любиме - це маклауди, хто б мені, що не казав, а на нічній точно були. Два абсолютно ідентичні випадки. Виходить з мертвяка група, чоловік 15, цеп'ю в першій сімірці іду я, доходимо до певної ділянки і по нас з рова починає стріляти один гравець, на його включений ліхтар відповідаємо з 7 приводів з відстані 20 метрів, і щоб ви думали, у нас 7 трупів, а того воїна вдалось підняти тільки криком і то, коли захотіли дізнатись хто то, він як ціленаправлена лань з маячком, побіг до свого мертвяка. І так 2 рази, а коли хтось вибиває таким способом 7 людей з 24, що є в команді, то це трошки ламає гру. І наступне, іде бій, виходять мертві з маяками і о чудо, відійшовши від місця бою метрів 40 ми бачимо, як гасне червоний маяк і тінь кувирком ниряє в кущі, точно воскрес:) От через таких кадрів, мені нічна не дуже задалась. Окреме спасибі хлопцям з Тернополя, які в одному з епізодів на 2 поверсі не стріляли в голову :).
4. Ну тепер по гравцях. В денних місіях практично не було маклаудів і це дуже радувало, також лояльність і відсутність стрільби в притул. Тому дякую усім за таке відношення до суперників. Хочу подякувати деяким гравцям, з якими довелось 2 дні бути пліч-о-пліч.Це на сам перед наші Франнківські товариші, з якими ми можемо пограти за одну сторону, тільки на таких іграх, а також команді "Pitomnik". Особливо хотів би відзначити хлопців з команди "Кандагар" і не знаю команди, але хлопці прийшли з пейнтболу і це була їхня перша гра, так от, всі ці люди вели себе дуже достойно, чітко виконували команди, активно діяли не боялись ходити з нами в атаки.
І на кінець. Хотілося б, щоб люди не роз'їжджались до кінця гри, хоча розумію, що бувають різні обставини. Ну і було б добре, щоб на всю гру був один командир, а то в нашої сторони за 2 дні було 3 командира :)

А загалом, як на мене, гра пройшла успішно і закінчилась на хорошій позитивній ноті. Всім спасибі і до зустрічі.