Вход

Просмотр полной версии : Анонс игры Ночная игра "Stalker in the night" (real life mod)



Kocc
31.05.2016, 10:01
Представляем вашему вниманию игру "Сталкер - 30 лет спустя".
Особенности - ночная, место проведения - полигон "Бойня", г.Червоноград
Организаторы - команда "ЗУБР", Bastard Rabbits.
Правила - ФСУ + дополнения "сталкер". Игра ролевая с элементами страйкбола.
Стороны - сталкеры, бандиты, военные, монстры.

Ночная, 21,00 субота - 7,00 воскресенье (9-10.07).

Полигон: (http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.392652&lon=24.285192&z=15&m=b)
Заброшенная база ракетчиков, присутствуют полуразрушеные здания (ангары и боксы), немного перекопано, но вобщем не опасно.
До ближайших домов несколько километров, но рядом действующее хозпредприятие (бойня скота). Иногда снуют собаки, не "слепые".
Ночью желательно ограничить использование пиротехники и светошумовых еффектов.

Особенности "ночной" - подсветка выстрела (имитация вспышки или подствольный фонарь)
Дополнения "сталкер" - монстры неубиваемы из приводов (кроме зомби); територия БАРа - мирно-нейтральная;
квестовые НПС - нейтральны ко всем, неубиваемые; квестовый "хабар" не отчуждается с мертвого (сдается в БАР),
но снимается с раненого (паспорта/жетоны, аптечки, артефакты); БАР за реальные деньги и т.д.

87303

Общая канва: 2016 год, наше время. Зона снова ожила, выброс оживил прошлое, появились артефакты и монстры.
На место бармена пришел Сидорович (барыга). Он скупает артефакты, дает квесты, продает еду, медикаменты.
Нацгвардейцы организовали Кордон, установили блок-посты и задерживают всех новоприбывших обогатится в Зоне.
Сталкеры с опытом и новички кинулись добывать свежую "халяву" чтобы заработать, за ними подтянулись бандюки,
в надежде "постричь" счастливчиков...

Питання можна тут або в лічку, ліміт 50 учасників, проведення планується в першій половині липня (9-10)

Орест
31.05.2016, 10:26
Особенности "ночной" - подсветка выстрела (имитация вспышки или подствольный фонарь)

Трасера також підходять?

Kocc
31.05.2016, 10:47
1. Трасера +, ПНВ +

2. "Маячки" на основній зброї (від організаторів)

3. Можливо буде "Сталкер - ФМ"

Kocc
09.06.2016, 13:59
Сторони конфлікту: військові, сталкери, "моноліт", бандити, монстри.
НПС: Бармен, Болотний доктор.
Локації: Військові склади, Болото, Агропром, Свалка, Іржавий ліс.
Гра нічна, наявність підсвітки пострілу обов*язкова.
Дрес-код в стилі комп. гри дуже бажаний, але не обов*язковий
(за відповідний зовнішній вигляд будуть ігрові плюшки від оргів!)

BarmaLINI
09.06.2016, 14:42
даты еще нету ?

Орест
09.06.2016, 15:07
2. "Маячки" на основній зброї (від організаторів)
Це підсвітка пострілу, чи що саме мається наувазі?

Kocc
09.06.2016, 15:21
даты еще нету ?

Вагаємось між 2-3 і 9-10 липня. Думаю питання вирішитьсянайближчим часом.

---------- Сообщение добавлено в 16:21 ---------- Предыдущее сообщение создано в 16:17 ----------


Це підсвітка пострілу, чи що саме маєтсья наувазі?

Не зовсім. Для більшої безпеки оргкомітетом прийнято рішення маркувати всі приводи (АЕГ, ГББ)
невеликим ХІСом. Вторічки і все що не відноситься до основної зброї ними маркуватись не будуть.
Крім того, це дасть бажаючим можливість відігравати в режимі "стелс".

Орест
09.06.2016, 15:26
Хм, а який з цього зміст? :)
Як це покращить безпеку?

Kocc
09.06.2016, 15:35
Хм, а який з цього зміст? :) Як це покращить безпеку?

а) додаткова підсвітка персонажу (бачу куди рухається, можу зустріти або уникнути зустрічі);
б) краща орієнтація групи на місці (довкола молодий густий ліс);
в) не боюсь загубити привід (буває й таке);
г) підсвітка на автоматичній зброї мала б убезпечити від черги впритул;
д) і нарешті можливість відіграти "дєрзкого" сталкера лише із пістолетом/шотганом.

Орест
09.06.2016, 15:53
В жодному разі не переконую оргів міняти свої задумки чи ще щось таке, все що буде нижче, це просто моя особиста думка, якою ділюся:

Основна відмінність нічних він денних якраз і заключається в тому що, противника майже не видно і треба опиратися на свої інші відчуття (слух і інтуіція). Зато це дає свободу маневру. Навіть на відстанях вогневого контакту, можна переміщатися і заходити в тил противнику. При такому ж підході з ХІС - це виходить як ізі мод якоїсь компютерної гри, коли всі противники підсвічені :) Це ж ще простіше ніж днем буде воювати, бо камуфляж може тебе сховати і за 5 метрів, якщо не будеш рухатися, а вот світло ХІСа по любому видасть. Відповідно це вбиває всі цікавинки нічної в моєму її розумінні. Той хто хоч раз попадав в ситуацію на нічній, коли противник проходить в метрі, мало на тебе не наступаючи і іде далі - той пойме :) Ну і в кінці кінців, всі в своїх канвах гри, завжди стараються придумати щось таке, щоб гравці вживалися в роль, відчували себе солдатами якихось конкретних чи видуманих країн, патризанами, сталкерами і тд. Як поринути в атмосферу нічого бою коли тебе атакують світлячки, я вот не знаю :)

Kocc
10.06.2016, 09:26
"Воззвание к Слугам Монолита
Братья по Вере и Послушники Его! Возрите сие, и проникнитесь, ибо час наш настал! Тварь никчемная, низшая, живучи только
Милостью Его, совершила великое злодеяние - украла Частицу Мощи и Величия Его, Монолита! И разрушен Пьедестал Отца Нашего,
и части его раскиданы теперь по всей Зоне, и только мы, верные последователи Его, собрать воедино их сможем! И зажжется вновь
Огонь Праведный Его, в котором грешники сгорят, и восстанет мощь Его на всей Земле, и поклонятся сыны людские Монолиту!"

*****************************************************************************************************************
Четкое письмо
Всем чивас, пацаны. Кароч, есть реальная тема бабла по-легкому срубить, тока без лохов и пантов. Кароче, цынкуйте маяк - на свалочке
стрелку забиваю, реальные пацаны с раена подтянутся, на месте и порешаем. Там лоха как грязи, так шо все при лавешнике будем, кароч,
кто наскирдовать на беху хотел или чиксе своей подгон нормальный сделать - не очкуйте, подорвали, пацаны!

*****************************************************************************************************************

Наказ № 313
Особовому складу 6-го батальону Окремої механізованої бригади Національної гвардії України
прибути в ................. у повному складі, на нове місце дислокування .............. для виконання
завдань, пов'язаних із охороною кордонів та об'єктів державного значення, на термін ...............
Виконання наказу покласти на командира батальону .............., по факту прибуття доповісти.

Зам. командира Штабу НГ України .....................................

Nick_iton
10.06.2016, 15:41
Як один з оргів, напишу свою думку щодо маячків на зброю.
- не можу не погодитись з Орестом, все що ти написав обдумувалося і не є для нас новим;
- можу добавити свій основний аргумент на користь маячків - події відбуваються в лісі(дехто називає наш полігон літом "Джунглі") багато кущів, дерев, листя, прямих і довгих доріг не має реальна видимість маячка, на переважній частині полігону 30-50м. тобто якщо ви побачили маячок то противник на відстані пострілу. Але вже трошки відійшов від теми, отже, вночі всі відстані значно зменшуються(тобто людина фізіологічно не може оцінити правильну відстань до противника) і відстань ця в лісі буде 5 - макс.10м. і при контакті вже не будуть дивитися хто куди стріляє і стріляти будуть до тих пір поки не закінчаться набої або поки не включиш червоний маячок що мертвий. І можна на брифінгу 10разів повторювати що стрільба на короткій відстані тільки одиночкою але це ніч і ліс і довкола монстри, військові, бандити і ох як не просто буде це все контролювати.
Саме для того щоб не було таких несподіванок і необхідний маячок, а хто хоче екстрім для цього вторічка 5-10м. стріляє шикарно тож привода і не потрібні будуть.
- так, від маячків буде втрачатися якась частина реалістичності, але це Сталкер і це компютерна гра яка тут реалістичність. На мою думку краще обмежити реалістичність. Але збільшити безпеку ігрового процесу.

Nick_iton
10.06.2016, 20:11
Ще про маячки, будуть на 2/3 закриті чіпляються на мушку або ствол. Ще як бонус для тих хто зареєструється напепед маячки можем активувати на 6-8год. раніше щоб не так сильно були помітні
Добавлю декілька фоток як все виглядає:

874128741187413

Рішення не остаточне і буде обговорюватися з командирами команд які вирішать приїхати на гру.

Kocc
12.06.2016, 20:18
для настрою музончик


https://www.youtube.com/watch?v=70aVGjhsxyM

RIO
17.06.2016, 10:10
Вот так, сталкерстрайк во Львове, а я в отпуск обратно в Одессу... :( А еще потом будет?

Kocc
17.06.2016, 11:42
Бро, то не проблема! Щороку практично організовують, так що ще буде 100500!

Щоб не офтопити - загальна канва, дрес-код і регістрація будуть після Зелених свят

zest85
17.06.2016, 19:04
ЛУЧ или без ПДА?

Makedonsky
24.06.2016, 15:17
2 Косс: Остаётся вопрос по маячкам на стволе. Каково решение?
И какая дата 2-3 или 9-10
2 zest85: На сколько я знаю у наших ПДАшек нет. И в теме про это не писали.

Nick_iton
24.06.2016, 16:35
Остаточна, Дата проведення гри 09.07-10.07
Початок гри 21.00 - 09.07
Закінчення гри 06.00 - 10.07
Заїзд на полігон з 19.00
Збір на точках старту кожної сторони в 20.30 (всі сторони збираються окремо для кожної буде свій брифінг)
Ігрові сторони:
- Сталкери
- Військові
- Бандити
- Моноліт
- Монстри
Реєстрація в темі. Ігровий процес і двіжок гри буде викладенно пізніше (27-28.06) Рішення по маячкам не прийнято але думаю зявиться разом з описом.

zest85
24.06.2016, 21:01
2 Косс: Остаётся вопрос по маячкам на стволе. Каково решение?
И какая дата 2-3 или 9-10
2 zest85: На сколько я знаю у наших ПДАшек нет. И в теме про это не писали.

Потому и спросил, без аномалий которые не видно уже как-то не то. Была мысль приехать, но, видно не в этот раз тогда.

Kocc
25.06.2016, 12:46
Рішення по маячках буде колегіальним, орги вагаються між антуражем і безпекою, хоча налобніків і підсвітки пострілу мало б вистачити. Представники зареєстрованих сторін зможуть проголосувати за тиждень до гри. Зараз, я так розумію, всі на Афгані в Таіра.

По пда-шках та іншому - є така тема, обговорюється. Знайшлась така людина, яка має все необхідне обладнання та може його надати в прокат. Думаю, всі проміжні питання вирішаться до кінця літа, і ми проведемо сталкер якісно нового рівня орієнтовно у вересні, можливо навіть добовий (суточний).

Всім привіт із Литви!

Nick_iton
27.06.2016, 08:40
Ігровий процес
Після будь якого влучання(в руку, ногу, корпус...) всі гравці залишаються на місці 5хв. відстрілюватися чи пересуватися Заборонено - час за який можна пограбувати, забрати паспорт, чи жетон. Сталкери і Бандити при собі носять завжди - паспорт, Військові і Моноліт - жетон.
Радіовійна Заборонена!!! Світлячків на приводах не буде. Обовязкова підсвітка пострілу, або ліхтарик або трасер ітд. Для пересування по лісу обовязково потрібний ліхтарик бажано не дуже яскравий такий як в запальничках.
Ігровий внесок 20-40грн. буде залежати від кількості людей, організації бару, лабораторії та інше...

Сталкери:
Мають декілька рівнів прокачування, після смерті рівень не втрачається:
- 1.рівень “Новачок” (вторічка, ніж, гранати, час перебування в Зоні 30хв.)
- 2.рівень “Новачок +” ( + основна зброя, боєкомплект 150шарів, час 45хв., може переносити світловий артефакт)
- 3.рівень “Довідчений”( + боєкомлект необмежений, час 60хв. може полонити монстра)
- 4.рівень “Профі” ( час необмежений, може переносити до трьох артів одночасно)

Сталкера – основне завдання збір артефактів. Мрія Сталкера це артефакт “Душа Зони” по легенді він виконує бажання, дає можливість мандрувати в часі, надає власнику безсмертя… ітд. Бажаною і необхідною якістю для Сталкера є вміня торгуватися, він може торгувати не тільки артефактами але і інформацією та взагалі всім - що в когось може викликати інтерес про Зону. Хоча є Сталкери одиночки які нікому нічого не розказують а лише смиренно полюють за необхідними їм артефактами. Є такі які прийшли отримати задоволення і гострих вражень.

Сталкера мають декілька рівнів, починають як “Новачки” і поступово прокачуються до вищих рівнів – збираючи артефакти, виконуючи завдання. Принісши в Бар жетон знятий з вбитого “Монолітівця” одразу отримують рівень “Профі”.

Кожен Сталкер може переносити - Один артефакт, в не залежності від рівня і тільки рівень “Профі” – дає можливість Сталкеру переносити при собі до трьох артефактів. Для того щоб переносити до трьох артефактів, на 1-3рівні, необхідний Спеціальний контейнер. Сталкер може його - купити, обміняти або отримати за виконання завдання - в Барі або в Лабораторії.

Сталкер може обєднуватися разом з іншими Сталкерами для виконання завдань, або для того щоб легше було протистояти Монстрам, Моноліту і Бандитам. Сталкер може прийняти сторону Бандитів, але це люди від яких необхідно завжди очікувати пострілу в спину в не залежності від того в яких Ви з ними відношеннях.
Артефакти дають свою силу тільки тоді коли вони були описані "Болотним Доктором"
Після ігрової смерті Сталкер оживає з Бару, Мертвяк буде не далеко від нього.



“Бандити”

Мають два рівня прокачуваня, для всієї сторони:
- Базовий (вторічка, ніж, гранати);
- Крутий (основна зброя, вторічка, ніж, гранати дозарядка на Базі боєкомплект не обмежений).
Основне завдання Бандитів виготовлення Наркотиків і Алкоголю за що і отримують рівень. Сировина для їх виготовлення буде знаходитись на вказаних точках. Сировину необхідно доставити в лабораторію і виготовити кінцевий продукт який вже і доставляється в Бар.

- Зібрати або заволодіти артефактом “Серце Зони”
- Для гри можна завербувати 2-3 Сталкера які будуть працювати на них, але не більше. Сталкера оживають, дозаряджаються, прокачуються так як прописано правилами для Сталкерів. Час перебування в Зоні відповідно до рівня Сталкера.
- Завдання в конвертах.

Стартують з бази, дозаряджаються на Базі. Час оживлення кожні 30хв. Мертвяк 50м. від Бази.
У випадку якщо втрачають паспорт оживають в Барі.


"Військові":

- Забезпечують захист кордону Зони
- Можуть пропускати тільки по дозволах
- Ходять в самоволку в Бар, грають в карти, шашки ітд.
- Проводять спец операції з зачистки об’єктів на території Зони(50% від особового складу) – стріляють у все що рухається.
- Супроводжують вченого який вивчає Зону, виконують його розпорядження.
- Завдання в конвертах

Оживають 50м. від Бази, кожні 20хв. Дозарядка на Базі, воєкомплект не обмежений.



“Моноліт”

Основне завдання – зібрати артефакт “Серце Зони” і втримати його до кінця гри. Артефакт складається з чотирьох частин, необхідно зібрати всі разом після чого “Болотний Доктор” об’єднає їх в одній з аномалій.

- Патрулювання території довкола Бази, захист Бази до моненту поки не зберуть весь артефакт “Серце Зони”
- унеможливлення потрапляння решти людей на територію "Агропрому".

Моноліт стартує в повному озброєнні з території своєї бази. Оживає в 50м. від Бази кожні 20хв.



Монстри:

Бюрер, Контролер, Зомбі, Кровосос, Снорк. Монстрів вбити не можна тільки відлякнути гранатою. В цілях безпеки монстрам буде заборонено бігати за гравцями, максимум швидкий ривок на відстань до 5м.
Бюрер - кидається різними предметами, при попаданні гравець стає Зомбі на 20хв.
Контролер - захоплення під його контроль відбувається через лазерну указку з відстані до 30м. При перебуванні під його контролем довше 5хв. гравець стає Зомбі на 20хв.
Зомбі - перетворюють людей на зомбі через дотик. час - 20хв.
Кровосос, Снорк - при дотику вбивають.

Артефакти.
Всю інформацію по Артефактам і їх використанню можна буде дізнатися в Лабораторї в "Болотного Доктора"

На грі будуть відсутні ігрові гроші, тож запасайтесь дрібними грошима, цигарками, жуйками, цукерками, пивом ітд.

Форма реєстрації
1. Команда
2. Кількість
3. Ігрова сторона
4. конт. особа, позивний/ігрове імя

Kocc
27.06.2016, 15:00
Ну от. Загальну інформацію викладено, велкам реєструватись помаленьку (тут, в темі). Перевагу "забити за собою" якусь сторону надаємо командам, абсолютно для всіх обовя'зковою є відповідність дрес-коду обраному персонажу, по маячках визначились (не буде).

Орест
01.07.2016, 11:34
1. Task Force 145
2. 5-6
3. Моноліт
4. Орест

Nick_iton
02.07.2016, 17:30
Всім Привіт!!! Шановні колеги Страйкболісти реєструйтеся активніше, знаю що інтерес до Сталкера у всіх великий. Підготовка до гри йде повним ходом шкода буде якщо доведеться відмінити. Вже вкладено багато зусиль і часу. Для того щоб в Вересні провести повноцінний добовий сталкер з електорнікою просто вкрай необхідна така гра як зараз щоб оцінити в повній мірі потенціал полігону і наші можливості як оргів.
Сьогодні добавляю карту на гру:
87732

87733

Kocc
03.07.2016, 10:27
Реєстрація тільки попередньо в цій темі, без неї допуску до гри не буде (для всіх зареганих виготовляються паспорта і тд)
Оргвнесок платимо на полігоні і отримуємо пакет документів на гру (кожен індивідуально!)
Із собою мати червоний мигаючий маячок (позначення мертвого), налобний ліхтар (пригодиться), сталкерам обов'язковий вещмішок.
Не забуваємо за підсвітку пострілу. Буде діючий БАР за реальні гроші, азартні ігри і т.д. Відповідність дрес-коду матиме стимуляцію
від оргкомітету. Гра проводиться як реліз майбутнього проекту "СталкерСтрайк Львів", який очікуємо у вересні (система "ЛУЧ" із всіма прибамбасами,
"реальні" аномалії і т.д.), тому учасники нашого нічного сталкера матимуть в майбутньому де-яку перевагу на наступних проектах.
87735

Кінцевий термін для реєстрації - 11.00 п'ятниці (8.07.2016). Орги будуть на полігоні в суботу зранку.

Timur
08.07.2016, 08:22
1. Команда Cфінкс
2. Кількість 3
3. Ігрова сторона Сталкери
4. Timur

Slam
08.07.2016, 09:06
1. 5.56
2. 4-5
3. Сталкера
4. Slam

Kocc
08.07.2016, 10:00
Реєстрацію завершено, гра відбудеться 100% навіть при недоборі учасників.
Розгорнутий вступ зі всіма деталями буде на полігоні перед грою, постараємось ввести в курс на 100%
По погоді одягайтесь, але в межах дрес-коду будь-ласка.
https://ua.sinoptik.ua/%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4/2016-07-09
Чекаємо в суботу ввечері на полігоні!

Nick_iton
08.07.2016, 12:45
СУПЕР!!! Вітаю всіх з наближенням "Сталкеру" з нетерпінням чекаю завтрішнього дня.
Загальний Брифінг - 20.00 на території БАРу, тож плануйте час приїзду самостійно. контрольна частота(орг) - 433.500
Розподіл стрін:
Військові - 8чол. (ZUBR-Червоноград)
Моноліт - 5-6чол. (Task Force 145 (US Army Rangers))
Сталкера - 8чол.
Монстри - 2-3чол.
НПС - орги - 3чол. Косс, Бабас, Нікітон
всього: 28чол.
Кількість людей приблизна і сподіваюся зміниться в більшу сторону... Підрахував витрати - ігровий внесок складе 30грн.


Бажаючі прийняти участь які ще по якихось причинах не встигали визначитися пришіть реєструйтеся, Будемо раді бачити на грі!!!

Мій номер 050 2067077


87784

Ramirez
08.07.2016, 18:59
Доброго вечора,а можна схему доїзду до полігону?

Kocc
08.07.2016, 19:37
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.397959&lon=24.278240&z=14&m=b
ваша ціль - скотобойня

Nick_iton
08.07.2016, 20:08
87785

Треба їхати через місто!!!

Kocc
11.07.2016, 09:43
Трохи прийшов до тями, тому спробую від себе підбити підсумки.
Вдячний господарям поля - ЗУБРам, дуже добре приймали львів"ян, готували полігон і навіть підкормили комарів, респект.
Бобас і Нікітон - гостинні бармени, огранізатори і НПС, з вами ще не один десяток ігор можна підготувати!
Команди, які прийняли запрошення і не змінили рішення після таких погодних аномалій - велика подяка!
Ви зробили цю гру! Спокійні та впевнені в собі монолітовці, розважливі та жадібні до наживи сталкери, агресивні та не в міру ретиві
вояки (де самоволки, де продажність, де банальне відлинювання від служби?) - все це було і склало атмосферу Зони відчудження.
Окремо хочу виділити 2 (ДВОХ) монстрів на грі, які своїми голодним ревом і нестримним апетитом тероризували всю зону так, що
здавалось, що їх як мінімум два десятки! Молодці, як не крути, але іноді треба собі та решті давати перепочинок, врахуйте це.
Тиша на ранок неділі, перед шикуванням, здавалась такою оглушаючою, що можливо пропустив частину "підсумків гри", тож
скажу від себе - незважаючи на відносно малу кількість учасників гра вдалась, і цей напрямок вартує просувати далі.
Покращити мат. базу, орендувати генератори на ключові точки (більше світла, більше музики, більше антуражу) та ін.
Однозначно буде добова по сталкеру, хоч я цього разу і поміняв "ніч на день по паршивому курсу". Нам є куди рухатись ІМХО!
Як і було обіцяно - на наступному, вересневому сталкері у всіх учасників цієї гри буде перевага при реєстрації та ін. плюшки.

Hokum
11.07.2016, 11:10
Дякую за гру, було цікаво! Мені здається, що на такий полігон, така кількість гравців підходить найкраще. Скрізь, куди б ми не пішли, хтось був. Особливо монстри, можна навіть сказати, що їх було забагато )
З локацій дуже запам'яталась лабораторія болотного доктора, яка виглядала моторошно.

Timur
11.07.2016, 11:25
Для меня эта игра стала чем-то особенным. Не просто игра/страйкбол/ролевуха а череда приключений в которых ощющаешь себя настоящим героем.

У меня был ПНВ правда по началу его не использовал - у него в базе большое увеличение, он не крепится на голове и ходить с ним не удобно, кроме того в лесу без подсветки видно очень хреново. Больше подходит для наблюдения на открытой местности чем для леса.

приключение 1
- перебрались через кордон обходя дозоры военных
- чуть не обделались когда услышали рыки монстров
- добрались до жилища болотного доктора (правда его не застали)
- пошли искать артифакты - все нашли по одному а меня нашел монстр и начал рвать на куски
очнулся в больнице - как туда попал не помню

приключение 2
- перебираюсь через кордон - подстрелили военные
очнулся в больнице - как туда попал не помню

приключение 3
- перебрался через кордон минуя заслоны военных
- дошел до болотного доктора обходя монстров
- вышел в сторону Агропрома но решил держаться в стороне от дорог (вышел через задние двери базы доктора и пошел лесом)
- несколько раз пришлось обходить аномалии Непролазные Кусты и аномалии Царапучая Еживика
- заблудился - услышал в далеке рыки монстров и взрывы гранат - это позволило понять куда шагать
- вышел на дорогу, несколько раз попал в аномалии типа Лужа, Мега Лужа и аномалия Маленькое Озеро
- время было на исходе - пошел обратно к болотному
- повезло - нашел круглый светящийся артифакт - Доктор сказал что штука ценная
- что бы не отобрали - решил опять обходить дороги стороной и не пользоваться фонарем, вместо подсветки использовал сам артефакт
- тут случилось самое запоминающееся - я попал в гравитационную аномалию типа Яма (или мега Яма или Небольшой Обрыв) амплитудой больше 2м.
ощущения незабываемые: сначала полет в кромешной темноте - как в невесомости, а потом сильнейший удар. Вот лежу значит и думаю я уже умер или еще не совсем, руки и ноги болят - значит еще живой. думаю может сломал чего и у меня болевой шок - полежу как еще немного, начал шевелиться - вроде отделался ушибами (до сих пор болит рука и нога). Начал собирать шмотки - оказалось что теперь у меня не один большой а два маленьких ПНВ в перемешку с песком. Но все же мне повезло я остался жив и ПНВ смог собрать воедино и он даже завелся!
- кое как добрался до бара
- используя артефакт смог уменьшить восприимчивость к радиации (продлил время пребывания в Зоне)

приключение 4
- автомат решил не брать тяжелый он, в одиночку много не навоюешь и монстра из него не убить.
- вышел из бара но заметил секрет военных - пошел в обход
- дошел до аномалии Непроходимая Граница стал смещаться вдоль нее к кордону
- заметил еще один секрет военных. Что делать? воевать бессмысленно, подходить в открытую - могу застрелить. Правда они не использовали фонари (секрет все-таки) и мостров они должны бояться, на этом решил и сыграть. В предыдущие походы по Зоне монстров я наслушался и повадки их знал. Исходя из этого всего - прикинулся Кровососом! Принял угрожающую позу расставил руки-лапы и самое главное - страшно зарычал (подражая самом кровожадным из монстров). Пошел по дороге в сторону военных. Если бы они засветили меня фонарем или стерльнули со страха - тут бы мне и конец, но у меня все получилось! Так страшно рыча пошел в сторону жилища болотного доктора.
- но тут я неожиданно встретил настоящего Кровососа! Вы думаете мне конец - не тут то было. Зверюга рычит на меня - я рычу на него. Получилось что мы как бы боремся за территорию. Может зверюга была не опытная - удалось нам разойтись в разные стороны (меня не разорвали!)
- дошел до болотного доктора и решил переседеть там выброс

дальше будет...

Slam
11.07.2016, 12:38
Спасибо за игру! Хорошо получилось!
Оргам удалось создать нужную атмосферу мира Сталкер.
Очень понравились свечи/фонарики, которые горели всю ночь, подсвечивая развалины, Бар и лабораторию. Лаборатория и Док, Бар и Сидорович (которого я по ошибке всё время называл Барменом), светящиеся арты - всё было круто.
Монстрам отдельный респект. Эти 2-е создали всю атмосферу и держали в напряжении всех всю ночь . Откуда столько сил?? :)) Действительно казалось, что их там в разы больше!
В общем очень понравилось! Ждём "полной " версии. Надеюсь сможем приехать большим составом.
Можно ещё много всего написать как мы путешествовали и что с нами происходило.. ))

Пожелания/замечания напишу Коссу в личку

Timur
11.07.2016, 12:56
- доктор предложил работенку - помочь исследовать нову Аномалию в районе "Поляна" я согласился
- что бы не тратить время зря решил пойти через Агропром а что бы не вляпаться стал использовать ПНВ
- иду себе по дороге и вдруг слышу впереди монстр рычит - а справа аномалии Непролазные Кусты начинаются - решил я за аномалиями от монстра сныкаться!
- сижу и вижу что следом за мной идет целый отряд - все такие смелые с фонарями, вооружены - и даже рыков монстра не боятся!
- Монстр их учуял и решил что это праздничный ужин подали - не тут-то то было! Оказались что это было какое-то сафари на Монстров!
- охотники заманили зверюгу в ловушку и спеленали с помощью сетки - я аж позавидовал - вот бы мне так.
- но завидовал я не долго - начали они там фотографироваться, отмечать удачную охоту, чуть ли не салют и все такое. Но тут что-то пошло не так и монст вырвался на свободу в тот момент когда никто этого не ожидал - все умерли. Зверюга начала их пожирать - а я пока решил уносить ноги благо все это время прятался за аномалией Непролазные Кусты.
- дошел до Агропрома и хапнул какой-то артефакт в районе А8 - больше одного не брал - хз как они на меня повлияют
- двинул в сторону "Поляны"
- в ПНВ заметил крупную группу бойцов которая шла в ту же сторону - опять заныкался за аномалей Непролазные Кусты, но за ней была еще и канава какая-то пока там лазил потерял ориентиры - заблудился пришлось включать фонарь что бы найти дорогу.
- что бы меньше блудить решил двигаться со стороны непонятного объекта "pracujuche pidpriemstvo" он весь такой светится но говорят что тех кто туда попадает - пускают на мясо, по этому в народе его прозвали Скотобойня.
- вышел я значит к "Поляне" - тут слышу идет кто-то за мной и по разговорам понимаю что не один!
- залег в траве достал пистолет - жду. Вышли двое - оказалось что мои старые знакомые с которыми мы в Зону вместе собирались. Решил над ними немного подшутить - подпустил на метр а потом - "Стой кто идет!" - они чуть в штаны не наложили! хотя оба прокаченные с автоматами и контейнерами для артефактов.
- но у них своя дорога у меня своя - им на А1 надо было а там вроде как Молитовцы. А мне надо аномалию изучать и к Доктору.
- полез я значит в эту аномалию и поймал там такой кайф что стало мне пофиг и на все богатсва мира! захотелось еще - но почему-то не получалось.
- решил пойти к доктору вдруг что присоветует.
- но по дороге словили меня Монолитовцы - стали пытать (хотели узнать где бы раздобыть артефакт Батарейка и два артефакта Душа) заставили меня связаться с корешами по рации - у них как раз такие артефакты были. Но тут Зона решили меня побаловать - вдруг откуда не возьмись - зверюга. Я по привычке уже за аномалией схоронился. А монолитовцы все такие смелые зверя боем хотели встретить. Но зверь на это внимание не обратил - и порвал их на куски.
- я отсиделся пока зверюга нажралась до отвала и ушла во свояси.
- вышел обшарил остатки монолитовцев - с одного снял побрякушку каую-то. Наркоты у них не было, а ломка была все сильнее!
- чуть ли не бегом уже шел я к доктору и все от меня шарахались - не может нормальный человек так по Зоне ходить. Монстры и те наверно меня за своего принимали.
- у доктора узнал что попал я конкретно и теперь прийдется наведоваться к той аномалии и тягать из нее препараты из ктороых он мне дозу сделать сможет.
- зато сказал что побрякушка монолитовская - не простая и сказал что на большой земле с ее помощью можно здорово прокачаться!
- от доктора некоторое время назад вышел странный отряд - Военные вместе со Сталкерами, решил я за ними увязаться.
- напросился в проводники
- заметил впереди монстра окруженного зомби - сказал всем прятаться за аномалии
- как монстр меня миновал - я вышел и пошагал в сторону бара - но зверюга меня заметила!
- я снова за аномалию - не тут-то было идет скотина за мной!
- что делать - все равно смерть! врубил я фонарь и стал на тапки в сторону большой земли, бегу кричу что замной монстр гонится, но он похоже учуюял тех кто со мной шли и не стал преследовать.
- добрался до большой земли и так прокачался что мог теперь по Зоне сколько хоч ходить и силищу такую имел что патронов мог унести немерянно
- еще узнал что можно монстров с поиощю еды и одного хитрого способа (какого - не скажу) подманивать!
- но мне этого мало - надо дозу!
- наткнулся на Монолитовцев - что ж мне с ними не везет та! А им как раз монстр живой был нужен - сказал помогу. Но пытки их я не забыл.
- тут вдруг стрельба - меня чуть не порешили, но Монолит не зря самые крутые бойцы Зоны, к тому ж еще и монстр нападавших проредил.
- устроили мы свое сафари - у них была МегаСетьСкучейАртефактов у меня приманка.
- словили мы значит монстра и к доктору его тянем.
- но я момент улучил да и порешил монолитовцев - а монстра себе забрал - может доктор мне за него доз наделает!
- монстра доктору отдал, но дозы у него не было, сказал все равно надо по аномалиям ингридиенты собирать! дал мне зато бумажку для военных - безвременный пропуск.
- вышел и из домика его только пару метров отошел - пах-пах - монолитовцы выжившие меня подстрелили
очнулся на большой земле, как попал не помню

дальше будет...



---------- Сообщение добавлено в 10:56 ---------- Предыдущее сообщение создано в 10:56 ----------

приключение 5
- на большой земле встрелил корешей - они мне за то что помог договориться с Монолитом выдали артефакт Душа - что регенерацию в сотни раз увеличивает. И вот у меня бесконечные патроны, супер регенирация и умение обходиться с монстрами и пропуск для военных, чего еще желать - в Зону и побыстрее. Надо ингридиенты для очередной дозы собирать.
- пошли через военных в открытую через "Поляну" где я ингридиентов хапнул на Агропром
- наткнулись на базу Монолита и так я все обернул, что мои кореша порешили там всех - отомстил монолитовцам за все свои притеснения.
- как шли на Агропром - увязался за нами монстр - кореша в рассыпную, а мне пофиг, есть говорю у кого хавка? взял съесное что было и монстру скормил, пока он жевал - мы убрались во свояси
- хапнули кореша артефактов полные контейнеры - мне то это без надобности и пошли все к доктору
- доктор ребятам артефакты проверил а мне дозу намутил и пошли мы на Бар обходными путями
- к тому времени рассвело и при свете дня на нахоженых тропинках набрали еще артефактов - ночью их видно не было
- на баре узнали что все собираются базу Монолита штурмовать - а мы то недавно там всех вырезали - странно.
- не торопять решили посмотреть чего это все там ищут? но пришли уже к шапочному разбору - все уже закончилось
- как обратно шли - вспомнилось мне что ночюь меня военные как-то подстрелили - а долги отдавать надо;
- подкрался я к новобранцу какому-то да и прирезал ножичком

конец

Nick_iton
11.07.2016, 13:02
Всім Привіт! Так дійсно, сьогодні думати і формулювати думки простіше... вчора після безсонної ночі + купи емоцій (своїх і Сталкерів які приходили і весь час розказували свої історії) торги в БАРі... Вже можна щось написати)))

Погода
Такого ми не очікували... останім часом дощі в нас рідкість і тут гра до якої готувалися більше місяця і дощ, хоча прогноз погоди показував що дощі можливі максимум до 18.00 а тут 19.30 і злива... нащастя цей дощ більше не повторився.
Погода якраз і вплинула на підготовку полігона, дещо не встигли все задумане зробити на такому рівні як поланували але здається ніхто цього не помітив...

Полігон
Було багато думок і хвилювання що буде небезпечно (багато ямок, канав, ровів, колюча проволока...) але всі гравці проявили виваженість і розсудливість, пересувалися обережно а дехто і навпомацки... Тімур чув що ти підсвічував собі дорогу одним з світлових артів - це круто!!!

Кількість гравців і команди.
Так, людей було не багато як на таку гру. Але гру ми все ж провели і гра по відгукам вдалася... (допишіть хто приймав участь). Як на мене для повного драйву не вистачило ще 5-х Сталкерів і 5-х Бандитів.
Всім хто приймав участь Величезна Подяка!!!

Моноліт
Вам було найважче!!! Тут і новий полігон і те що проти вас грали абсолютно всі... Артефакт "Серце Зони" ви все ж зібрали Молодці. А потім проти вас виступили всі (військові і сталкера) в надії відібрати артефакт... Трошки здивувався що вам не вдалося його втримати відведений час))) Дякую вам за гру!!!

Сталкера.
Вас було не багато. За перші години гри ви принесли всього декілька артів, багато з ваших було вбито чи їх з'їли Монстри. Вже після Викиду - вас поперло... тут і купа артів і виконання квестів і жетони монолітівців... Сталкера вчиться ходити і діяти більше одиночками або парами і при цьому вам ніхто не забороняє дурити своїх колег. Тімур ти красавчік - сам зробив собі гру, діяв самостійно і навіть коли прокачався не брав зброю... ти справжній сталкер.
Дякую вам за гру Сталкера)))

Військові.
Для вас це була дещо нова роль і сприймати її дуже буквально і прямо не потрібно. В кінці гри вже бачив що і ви втягнулися в роль...
Дякую вам за підтримку і участь в організації проведення гри і за гру!!!

Монстри.
МОЛОДЦІ!!!

Косс.
Величезна тобі подяка, це твоя ідея гри і заслуга в її проведенні в нічному форматі. Ми на це напевно ще довго б не наважилися. Дякую!!!

Сфінкси вам окреме ДЯКУЮ за матеріальнотехнічну допомогу!!!

Ще раз Всім Дякую за гру!!!

BarmaLINI
11.07.2016, 16:56
Эх блин, приболел я не вовремя, свалила меня погодка, пятницу и все выходные провалялся ..
Делайте расширенную версию :)

efemchuk
11.07.2016, 17:43
Я так зрозумів гра вдалась. І це видно по поемам Тімура. Завжди такий малослівний, а тут...... Радий за вас.

Kocc
12.07.2016, 07:33
епілог
... Стрімкі язики жовтого полум'я тріпотіли довкола "жарки", над якою схилився доктор. Поруч погрозливо гудів "трамплін", нагадуючи про свою присутність. Руки доктора стрімко рухалися, з'єднуючи невеличкі осколки кристалу, що помалу виростав поруч із аномаліями. Ствол автомата був направлений точно в лисину не молодому вже доктору, автомат тримав у руках мовчазний монолітовець. Другий, одягнутий у такий же рябий камуфляж, стояв в кількох метрах від діючої аномалії, тримаючи на прицілі ручного кулемета дорогу, по якій привели доктора, і був абсолютно спокійним. Нарешті останній осколок зайняв своє місце на верхівці невеликої піраміди, що втратила раптом прозорість і почала матово світитись зсередини. Готово, і пірамідка відправилась в фиркаючу гарячим повітрям аномалію. Жарка очікувано хлопнула, опаливши присутніх яскравими язиками, і під ноги викотився вже суцільний, без єдиного дефекту монолітний кристал. Доктор підняв погляд догори, глянув на монолітовця, а той здавалось, посміхався під маскою.
І раптом сильним ударом ноги відправив доктора прямо в набираючий силу "трамплін"...

... Полковник Тисовець сидів у своєму кабінеті, закинувши ноги в чоботах на стол, і курив мальборо. Перед ним лежав предмет, за володіння яким ніхто не пошкодував би не тільки грошей, але й життя - славнозвісний кристал "серце зони". Ретиві вояки в пошуках цього скарбу не тільки перевернули догори ногами всю зону, але й зорали гранатометами базу релігійних фанатиків - моноліту. Шуму звичано було багато, але вдалось все зам'яти - офіційна версія подій виглядала як "аномальна активність невідомого походження", за успішну нейтралізацію якої ще й подяка від начальства світила. Тепер це все було не важливо, адже завдяки цьому артефакту попереду відкривались неосяжні можливості - підвищення, багатство, кар'єра, власний острів зі всіма привілеями. Ось тільки одне не давало спокою - як саме змусити кристал запрацювати? Як загадати саме сокровенне бажання? Кристал продовжував спокійно стояти на полковничому столі...

Makedonsky
12.07.2016, 09:36
Спасибо за игру!
Было атмосферно и интенсивно.
Буду рад приехать ещё не раз :)

Орест
13.07.2016, 17:22
Дякую оргам за красно сплановану і проведену гру. Брав участь в багатьох проектах по сталкеру, але такого замутного і логічного ланцюжка квестів не було ніде. Вопшем вже чекаю вашу добову гру :)


Трошки здивувався що вам не вдалося його втримати відведений час)))

Після пригод з полюванням за монстрами/збиранням артефакту/донесення його на базу склалося так, що обороняти його засіло фактично тільки троє людей і тут як не ломанулася толпа його віджати :)