Просмотр полной версии : 18.09.16 - Скількись там годин. Явні герої Ряснезі.
Скількись там годин. Явні герої Ряснезі.
18.09.16 місце проведення Рясне(Сільмаш)
Правила гри ФСУ з елементами Г9 (картки долі, радіоперехват......нижче буде)
Організатори : Black Squad та Gypsy Team
Гра безкоштовна(хіба хтось захоче дати мені гроші за те що я такий красівий) та напів приватна))
Сторони та їх прерогативи
1 – фракція НАТО – Контроль «зеленої» зони,нагляд за стратегічними об'єктами,налагодження зв'язків із місцевими. 35%
2 – фракція Сини Ряснезі(CР) – Звільнення країни від Західного агресора та встановлення власного духовного лідера на правлячу посаду. 35%
3 - фракція Національна Армія Ряснезі(НАР) - Наведення порядку у своїй країні, охорона стратегічних об’єктів. 30%.
Завдання
НАТО – контроль території, охорона основної та розвідувальної бази, захоплення, допит та вивезення Алі Ібн Йо Бан (ВІП фракції CР)
СР – виявлення та знищення баз НАТО та страта відповідального агента мр.Сміта (ВІП фракції НАТО)
НАР - вказано вище.
Фази гри
І фаза
НАТО
Охороняє свої бази ,здійснює перевірку охорони силами НАР складу біологічної зброї,та зустрічається із інформатором для переговорів по визначенню місця та часу прибуття Алі Ібн Йо Бан і налагодження зв'язків із місцевим населенням. Стріляти у противника дозволяється тільки коли той відкрив вогонь перший,у противному випадку оперативника чекає трибунал та путівка у місцеву тюрму (мертвяк). Мають право перевіряти та затримувати цивільних у ''зеленій'' зоні.
Сини Ряснезі
Займаються пошуком,а надалі(друга фаза) знищенням баз НАТО, розвідкою, зустрічами із інформатором у ''сірій'' зоні(житлові квартали) та підготовкою до зустрічі духовного лідера Алі Ібн Йо Бан. Можуть переодягатись в місцеве населення(пересування без розвантажувальних систем та зброї).
Національна Армія Ряснезі
Патрулюють сіру зону, охороняють склад біологічної зброї та палац. Завдання щоб місцеве населення не було озброєне(окрім ножів), оперативникам НАТО дозволяється перенесення легкої зброї по типу пістолетів, та пістолет-кулеметів. Мають право затримувати та обшукувати всіх цивільних, при нападі мають право відкривати вогонь на ураження. І так,звісно ж місцеве населення не допускається у палац чи склад біологічної зброї)))
ІІ фаза
НАТО
По отриманим розвідданим перехопити Алі Ібн Йо Бана, доставити на свою головну базу і допитати.
Сини Ряснезі
Доправити Алі Ібн Йо Бана на свою базу і почати піднімати свою країну з ''колін''. При захопленні лідера силами НАТО оголошується Джипердак (зменшенні часу перебування у мертв'яку).
Національна Армія Ряснезі
Надалі наведення порядку у своїй країні. Плюс купа мінінгіту на свою голову - не втикати ж їм всю гру на одному місці)))
ІІІ фаза
НАТО
У випадку захоплення в полон Алі Ібн Йо Бана сили НАТО отримують наказ про евакуацію з регіону з цінним вантажем (ВІП, карта противника).
СР
Якщо сили СР знищили базу НАТО та захопивши в полон агента Сміта доставляють його в палац з метою публічної страти.
Національна Армія Ряснезі
Пробують навести порядок на підконтрольній території і втихомирити агресивних тіпів.
ВІП НАТО (НПС один з організаторів,неозброєний) знаходиться на розвідувальній базі, та не може покидати базу (хіба полоненим або для евакуації), передає завдання разом з розвідданими командувачу НАТО,той в свою чергу керує (не покидаючи базу) групами оперативників з основної бази сил НАТО.
ВІП СР (НПС один з організаторів, неозброєний) у першій фазі неактивний і умовно знаходиться поза межами ігрової зони. На початку другої фази він з’являється у вказаних координатах. Завдання сторони доставити його на свою базу. Так само постійно передає завдання разом з розвідданними Командувачу стороною,той в свою чергу керує(не покидаючи базу) групами оперативників.
Після смерті оперативники прямують у точку збору(вказана на початку гри) на якій вони перегруповуються (що пів години 12.00-12.30-13.00...). Після чого вони змушені пройти на базу отримати припаси і вказівки.
Заряджатись можна лише на своїх базах . Якщо відсутній боєзапас при виході із точки збору дозволяється зарядити 2 механи.
Якщо при захоплені ВІПа у нього потрапляє кулька - то він стає пораненим,може хромати,періодично віддихати та вести себе дуже вередливо
Карти місцевості та картки долі будуть видані напочатку гри.
1.Полонений – особа затримана чи особа якій було вчасно надано медичну допомогу, полонений зобов’язаний від’єднати магазин від зброї і йому заборонено чинити опір при спробі його звільнення до моменту знищення усіх конвоюючих ( не може надавати медичну допомогу противнику з метою взяття в полон).
2.Допит – отримання інформації від полоненого: радіочастота при наявності рації в полоненого (полоненому заборонено приховувати рацію), отримання карти якщо вона є в полоненого (полоненому заборонено приховувати карту).
3.Місцеве населення – неозброєні особи які вільно пересуваються усією територією, можуть бути затримані для перевірки (не більше ніж на 5хв).
4. Затримувати цивільних без зброї більше ніж на 5 хв заборонено, при виявленні зброї цивільний затримується і вважається знешкодженим.
5.Евакуація – прибуття в зазначену точку та утримання її на протязі 20хв. (Точка евакуації відома лише стороні яка евакуюється та інформатору, кожні 10 хв здійснюється запуск феєрверка або диму).
6.Страта – утримання зазначеної точки на протязі 15хв. (Точка відома усім сторонам).
7.Якщо група оперативників не може вийти на зв'язок із камандувачем,вона змушена відновити радіозв'язок, або повернутись на базу.
8.Командувач стороною буде обиратись групою на початку гри (бажано мати телефон).
Мотатись скотчем ніхто не буде задля антуражу тому зовнішній вигляд :
НАТО - форма країн учасниць НАТО , каски,сібзи і т.д по бажанню.
СР - арафатки,пакулі, хочаб один елемент одягу має бути цивільним. Також для антуражу є ідея замінити зв'язок по рації на телефон(хоча б частково).
НАР - круті паци у беретах, з елементами національного одягу.
Із-за карток долі нам необхідно знати точну кількість учасників тому у нас туткай буде реєстрація(до 14.09.16). Пишіть команду, кількість учасників, бажану сторону конфлікту.
До гри допускаються команди, а також одиночки за яких готові поручитись команди.
При наявності маклаудів та доказів їх чітерства,наприкінці гри вони будуть приставлені до стінки то розстріляні усіма учасниками гри.
Гра проводиться за будь якої кількості людей (просто зменшуються другорядні квести та всіляка інша діч)
Елементи Г9
Кожне влучання шаріком апріорі вважається пораненням, чи то один шарік чи їх декілька. Після поранення боєць лягає на землю і імітує поранення (не стогнати, може по картах долі ви втратили свідомість), і прикладає картку до місця поранення. Якщо поранень декілька і вже на першій картці у вас «смерть» далі витягувати картки немає сенсу. Лежите так стільки часу скільки зазначено в картці на протязі якого вам мають надати допомогу (при важких пораненнях). Картки можна дивитись, раптом ви любимчик долі і у вас лише подряпина.
Мотиви Г9 які буде використано:
1. картки долі (спрощений варіант) з спрощеною системою надання медичної допомоги. Перебинтувати уражену частину(при потраплянні у корпус чи голову і позначенням накартках поранення мотається рука, чи нога ,на вибір.).
2. «радіовійни» - перехоплення, блокування радіочастот противника заборонено, за винятком зняття радіочастоти з полоненого, пораненого, взятого в полон противника.
Зняття радіочастоти – отримати ворожу частоту можна трьома способами і тільки ними:
- Взнати частоту в полоненого, звичайно ж якщо в нього є рація.
- Зняти частоту з рації вбитого, але противник може виключити рацію вбитого товариша і тоді вважається що рація знищена
- Ну і інформатор, цей дядя знає все.
3. Зарядка: для всіх 1 до 1, виняток кулемети для них 1 до 2.
За будь якими запитаннями звертайтесь до Мене,Сільвера чи Кукі, або у цій темі.
Відповідаю не деякі питання,що надзвичайно сильно турбують людей)
- При поранені для зупинки крові використовують бинти або КАТ.
- У зв'язку із тим що гра безкоштовна, Ви самі купуєте собі бинти та КАТи.
-Зарядка НАТО. У НАТО є 2 бази, на яких вони можуть заряджатись(та точка збору на якій за відсутності БК можна зарядити 2 механи), також при знешкодженні баз щоб перезаряджатись їм необхідно буде тягати ящик з припасами(а нефіг було просирати бази!))). Його можуть забрати навіть із знищеної головної бази, тягати мусять два тела, зарядка у радіусі 10-15м.
- У зв'язку із тим що гра проводиться по правилам ФСУ, питання про участь на грі неповнолітніх навіть не розглядається.
-Термін НАПІВ ПРИВАТНА - введений не для того щоб налякати людей які ми страшні,нікого не пустим. Наша група хоче робити максимально якісно та цікаво ігри. І планується не одна гра а серія ігор які можливо будуть ще цього сезону, а щось наступного. Тому всі хто був не чемним на цій грі,автоматом пролітає на наступні проекти + якщо станеться таке чудо і ми не захочемо Вас пускати на дану гру - то мусять бути вагомі аргументи.......за іншого розкладу - отакі ми предвзяті му***и.
- Територія повністю відкрита. Хто хочелісти у ду*у за мушлями - прошу дуже.
-Бажаючі бути НПС пишіть мені,шота придумаєм.
І надалі якщо у когось будуть питання - звертайтесь))
Дякую за увагу.
Доброго дня. Цікавить розклад гри. (Початок / закінчення).
Привіт.
Попередньо плануємо з 10.00 до 16.00, можливо довше(до 18.00), залежно від кількості людей.
Task Force 145
НАТО
6 чоловік
WhiteZombie
10.09.2016, 03:39
Внекомандніки
СР
+5
Нагадую що реєстрація закінчується 14.09.16 тобіш в середу.
andynagorny
12.09.2016, 13:01
Team Trident
NATO
4-5
Буду помальоху підсумовувати кількості людей у фракціях.
Повідомлення буде поновлюватись.
НАТО - 17 чоловік(Task Force 145, White Falcons, Team Trident,A-Team)
Сини Ряснезі - 22 чоловік (White Zombe з бригадою, Гайдамаки, Лікантропи, Recon Racoons, Black Sqad(без Кукі:)),Sphinx,Катран)
Національна Армія Ряснезі - 10 (220LLPiKp/200FSK,внеком Грей, Вітер,Ersatz).
Maks Zaver (http://airsoft.ua/member.php?u=29108) , Whistler77 (http://airsoft.ua/member.php?u=30720)- чекаєм коли за них поручаться.
sanyo4ever
12.09.2016, 19:12
+2 від гайдамак
Grey Dougal
13.09.2016, 13:48
Внєкоманднік
НАР
1
Присутність 50на50.
В суботу їду купувати у Франик привід, якщо все зашибісь, то буду. В іншому випадку - вибачте.
BarmaLINI
13.09.2016, 20:17
270 LLPiKp / 200 FSK
4-5
НАР
Таємний агент НАТО злив нам інфу по злочинам Алі Ібн Йо Бан .
Перегляд фото 30+
88372883738837488375
Я тепер не спатиму ночами. Ужас!!!!
Як бачите, цю тварину необхідно знищити ТЕРМІНОВО!!!
FUnCooKie
13.09.2016, 23:13
В свою очередь Президент дал комментарий после опубликования информации о преступлениях Али Ибн Йо Бана:
Цитируем
Today, our fellow citizens, our way of life, our very freedom came under attack in a series of deliberate and deadly terrorist acts.Today, our nation saw evil, the very worst of human nature, and we responded with the best of America.
Конец цитаты
88376
Sphinx
сторона - куда скажут
3-4 человека
Grey Dougal
14.09.2016, 11:57
Хто може підібрати в районі центра-Городоцької? 1 місце.
Або по вул.Шевченка(дорога на Рясне)?
Напишіть в приватку. Дякую. :-?
Maks Zaver
14.09.2016, 15:33
Внекомадник +1 за НАР
SergLviv
14.09.2016, 19:39
A-Team
4-5
НАТО
Whistler77
14.09.2016, 21:58
1 позакомандник
сторона-куди поставлять
НА прохання деяких людей (в яких проблеми по роботі), реєтрація продовжена до 16.09.16.
Нагадую що за внекомів яких я не знаю, мені мають написати представники команд які підтвердять їх адекватність.
Попередньо збір на 10.00 , початок гри 10.30.
Дякую всім хто зареєструвався до назначеної дати.
Не забувайте за дресс-код.
BarmaLINI
15.09.2016, 10:04
ищу место с сихова :)
З сихова я можу підібрати,але виїзжатиму раніше щоб розкласти всяку діч.
BarmaLINI
15.09.2016, 12:09
З сихова я можу підібрати,але виїзжатиму раніше щоб розкласти всяку діч.
могу и раньше :)
Maks Zaver , Whistler77- чекаєм коли за них поручаться.!!!
AlPociNo
16.09.2016, 22:16
Привіт з Чернівців! Хочемо попасти до Вас на гру. Точний результат по кількості можемо сказати завтра 17,09,2016. Зможете зареєструвати?
Ви попередили,тому ок,чекатиму на кількість, але від кількості буде залежати в яку фракцію підете.
Sky-Diver
17.09.2016, 05:13
Звитяжний легіон
+5
Куди відправите
Реєстрація закрита!
НАТО - 22 оперативників (Task Force 145, White Falcons, Team Trident,A-Team, Звитяжний Легіон)
Сини Ряснезі - 23 повстанця (White Zombe з бригадою, Гайдамаки, Лікантропи, Recon Racoons, Black Sqad(без Кукі),Sphinx,Катран,Whistler77)
Національна Армія Ряснезі - 11 пац (220LLPiKp/200FSK,внеком Грей, Вітер,Ersatz, Maks Zaver).
Щераз прошу всіх перечитати правила та дресс-код. Бо тут вже деякі люди з бункерами зібрались їхати (це б було забавно подивитись , бо зарядка 1до1).
+ не забуваємо помаранчеві пов'язки.
Нагадую, всі хто будуть вести себе не чемно на наступні проекти не допускаються.
Alex(SAS)
17.09.2016, 10:49
.
По часу збору.
Для НАТО в 10.00 починається брифінг,далі вони рулять на точки обустроюватись.
для СР брифінг в 10.15.
для НАР брифінг в 10.25.
ПОЧАТОК ГРИ 10.30
Час приїзду вибирайте собі самі, дозарядитись можна буде на базах.
AlPociNo
17.09.2016, 12:04
Нажаль народу в Чернівцях не зібралось. Дуже шкода.
Yantarne
17.09.2016, 16:53
+1
Yantarne, вибачте,але реєстрація закрита.
---------- Сообщение добавлено в 20:30 ---------- Предыдущее сообщение создано в 20:27 ----------
AlPociNo ,шкода, будемо чекати наступного разу.
---------- Сообщение добавлено в 21:00 ---------- Предыдущее сообщение создано в 20:30 ----------
За оргами закріплені частота FRS-1 462.5625 МГц
НАТО - FRS-2 462.5875 МГц
FRS-3 462.6125 МГц
FRS-4 462.6375 МГц
Сини Ряснезі - FRS-5 462.6625 МГц
FRS-6 462.6875 МГц
FRS-7 462.7125 МГц
Національна Армія Ряснезі - FRS-9 467.5875 МГц
FRS-10 467.6125 МГц
Прошу вибачити, мене не буде. Форс-мажор з роботою :(
Таємний агент НАТО злив нам інфу по злочинам Алі Ібн Йо Бан .
Перегляд фото 30+
88372883738837488375
Я тепер не спатиму ночами. Ужас!!!!
Як бачите, цю тварину необхідно знищити ТЕРМІНОВО!!!
Є інфа що деяких звільнили з рабства нещодавно,процес запущено;)
88400
https://pp.vk.me/c636023/v636023887/2762b/v1ZxoGCMIY4.jpg
Сорри, не приехали ко мне шмотки, так что на игру не попадаю.
Maks Zaver
18.09.2016, 07:53
Перепрошую, але через проблеми з акамулятором на гру не можу поїхати. Ще раз перепрошую.
Markovka
18.09.2016, 18:05
Всім привіт.
Почну з мінусів.
1)Гра чесно кажучи була лажова гра, почалась з затримкою, динаміки ніякої, просидів на базі 4 години з мінометами(які як виявилось були потрібні в останні пару годин гри) змерз, зматюкався, плюнув на все, поїхав додому.
2)Як збирався на парковці побачив неприємну ситуацію, терористи ходили воювати через парковку, де стояли машини, на всіх іграх ця територія була неігровою, через те, що стріляючи можна попасти по машинах, що в свою чергу не сподобалось б власникам машин. Прошу цей нюанс врахувати на наступні ігри.
3)Вибухові пристрої маджахетів були звичайні пітарди, які навіть неможливо виявити, можна було дати їм хоть гранати(і зробити невеликий внесок).
Плюси
1)Карти поранень, хоть я ними і нескористався, але ідея дуже хороша треба розвивати.
І немає чого обговорювати, що ми такі погані, і поїхали так швидко.
Морковка, спершу дякуємо вам за приїзд.
По пунктам:
1.Те що гра почалась з запізненням це наш найбільший промах,в майбутньому такого не повториться, на рахунок динаміки - усі притензії до командувача стороною(це мінус так само передбачимо у майбутньому),бо наприклад у Синів Ряснезі ніхто не сумував,хоча квести були дзеркальні. З мінометами так само(у нас на них були величезні плани).
2.Сини Ряснезі заходили у сіру зону повністю беззбройні,тому контакту не передбачувалось в принципі.
3.У цьому якраз і був смисл СВУ.
Гра якраз і була проведена задля розвитку правил г9 у Львові.
По вашому від'їзду,ніхто нічого і не казав)) Ми розуміємо що не всі команди чи гравці можуть витримати гру з мінімальними відхиленнями по сценарію.
Ще раз дякуємо за участь у грі,особливо за висловлення своїх думок. Це допоможе нам робити якісніші ігри.
велике дякую оргам за гру. ніразу не шмальнув, раз кинув гранату)
З.І. якби хтось знайшов CAT-турнікет і анпек піщаного кольору - пишіть)
efemchuk
18.09.2016, 20:56
Я так розумію, що розімінні нра "мелсім" і пострілуха на рясному-мають якусь різницю? На війні за 3 місяці брат з автомата 1 раз по банкам постріляв, це при тому, що за 500 метрів сєпари.
Підіб'ю підсумки гри.
На жаль, сторона НАТО не змогла зібрати повну інформацію про час та прибуття Алі Ібн Йо Банна, що призвело до об'єднання Синів Ряснезі із Національно Армією (не дивлячись на локальні конфлікти між ними).
+ Не забезпечили евакуацію біологічної зброї і тепер невідомо, що ця радикальна організація з нею зробить.
Проте знищили нарколабораторію, чим на певний час припинили розповсюдження ''Чорного Піску'' по Ряснезі та інших містах.
Викрили та знешкодили позашлюбного сина Алі Ібн Йо Банна, який називав себе Інформатором.
Ну і успішно евакуювались у лиці 6 осіб(5 оперативників та агент), забувши при цьому поранених бійців та посла, якого пізніше стратили(не дивлячись на величезну любов народу Ряснезі до цієї доброї та чуйної людини,яка хотіла принести паростки демократії у ці неродючі землі).
Пізніше на допитах поранені бійці висловили думку про те, що командир GRS був зацікавлений більше у стратах місцевого населення на секретній базі, аніж на виконанні завдань. Те саме підтверджували очевидці у лиці місцевого населення, яким вдалось утекти з цієї бази. Пізніше командир був поранений одним із представників місцевого населення після непристойних пропозицій. Потім відсторонений від командування, та ''забутий'' при евакуації(дуже болюча та неприродна страта місцевим населенням). + знущання над вбитим Інформатором (стрільба впритик пораненим чи мертвим по ногам - це як мінімум неадекватність)
Сини Ряснезі поставили свого духовного лідера на чолі міста. У них згуртована армія та прекрасний командир, що готові у будь-який момент дати відсіч іноземним загарбникам. На жаль ящики з біологічною зброєю Синам Ряснезі сподобались більше , аніж їх вага, тому вони викинули посеред житлового району капсули з самою зброєю. А ящики сперли у невідомому напрямку. Капсули розтягнуло місцеве населення.
П.С.
Надзвичайно вдячні Таск Форс 145 за наданий інвентар, командирам Синів Ряснезі та Національної Армії за адекватність та дотримання правил.
Ну і звісно усім учасникам, які з нами були.
Надіюсь всім сподобалась виконана робота посла)))
Дуже прошу, напишіть свої думки, адже тільки так ми зможемо вдосконалюватись))
Кукі з тобою робити гру агонь!!!
Markovka
18.09.2016, 22:07
Морковка, спершу дякуємо вам за приїзд.
По пунктам:
1.Те що гра почалась з запізненням це наш найбільший промах,в майбутньому такого не повториться, на рахунок динаміки - усі притензії до командувача стороною(це мінус так само передбачимо у майбутньому),бо наприклад у Синів Ряснезі ніхто не сумував,хоча квести були дзеркальні. З мінометами так само(у нас на них були величезні плани).
2.Сини Ряснезі заходили у сіру зону повністю беззбройні,тому контакту не передбачувалось в принципі.
3.У цьому якраз і був смисл СВУ.
Гра якраз і була проведена задля розвитку правил г9 у Львові.
По вашому від'їзду,ніхто нічого і не казав)) Ми розуміємо що не всі команди чи гравці можуть витримати гру з мінімальними відхиленнями по сценарію.
Ще раз дякуємо за участь у грі,особливо за висловлення своїх думок. Це допоможе нам робити якісніші ігри.
Ви зрозуміли мене неправильно по другому пункту, я і ще 2 моїх друзів бачили як по парковці, біля машин, ходили повстанці із автоматами(приводами) при повному озброєнні, що мені дуже несподобалось.
На рахунок пітард, як вибухових пристроїв маджахеті я особисто проти, їх виявити неможливо, оскільки це мала(слаба) пітарда розміром Ǿ (https://ru.wikipedia.org/w/index.php?title=%C7%BE&redirect=no)5мм. на 4см. їх треба робити більшими, хочаб як гранати.
Як я вже казав, усі побажання враховано і буде усуното. Дякую.
andynagorny
18.09.2016, 22:37
1)Гра чесно кажучи була лажова гра, почалась з затримкою, динаміки ніякої, просидів на базі 4 години з мінометами(які як виявилось були потрібні в останні пару годин гри) змерз, зматюкався, плюнув на все, поїхав додому.
Может были лажовые игроки? Вот так вот взять и уйти, оставив свою сторону, когда и так людей не хватает. И это касается не только минометчиков, не только они одни ушли. От А-тима под конец игры остался один человек, Серж - тебе реально спасибо и уважение. Мало динамики? Ну так элементы милсима. Вы что хотели, пойти вперед убивать сразу же? так у нас не было даже задач таких сначала, а если бы и были, как их вам доверить когда вы дали гражданским войти прямо на базу внаглую в первые полчаса игры!? Если бы они не увидели вас и минометы, то не пришлось бы вас отводить на резервную базу и вы бы не замерзли. Даже если у вас претензии по своему месту в игре, не значит что она была "лажовая".
Отдельно. Игра понравилась, все было супер, озвучу только совет который еще на игре высказал, если хотите постоянного командующего на базе, назначайте его за пару дней до игры, что бы можно было подготовиться и приехать конкретно под эту роль. Я например не ждал такого поворота, хотя получил свое удовольствие, жалею только что пошел за беспилотником, надо было оставаться на базе.
Поскольку такие игры интересны не каждому, и на будущее думаю жаждущие постоянной динамики сами отпадут, считаю что есть возможность готовиться на игру еще дома, прибывать на место, получать свой пакет задач и сразу идти на базу/место старта и там доснаряжаться.
Підіб'ю підсумки гри.
+ Не забезпечили евакуацію біологічної зброї і тепер невідомо, що ця радикальна організація з нею зробить
Компоненти хім зброї можете знайти на дорозі по якій її пробували винести,місцевим які її відбили більше сподобались ящики,тому хіматуру вони виклали,світ в безпеці... :-? :)
Взагалі гра дуже сподобалась,це було не просто безтолкове і безпощадне підулово(а-ля КС В РЕАЛЄ),а вже повноцінна мілсім гра. Тому дякую оргам. чекаю продовження
ІМХО:
Таки да,ці шахідські мікро пояса це тупняк,на наступний раз варто придумати щось більш реалістичне і таке що при обшуку можна знайти.
З картками ще треба працювати і вносити цю тему в Львівський страйк,система мега афігєнна (опробували хардкор версію в 2013 році в Харкові на грі з медеваками і тд.)
Markovka
18.09.2016, 23:47
так у нас не было даже задач таких сначала, а если бы и были, как их вам доверить когда вы дали гражданским войти прямо на базу внаглую в первые полчаса игры!?
ти навіть незнаєш хто пропустив ворогів на базу, в той час ми були в патрулі, на базі сиділи ваші люди і звитяжний легіон(мінометчики), які дивились хто зна куда, і дали пройти їм спокійно на базу, вибачай ми не могли за пару секунд проходити весь маршут, щоб замітити звідки і хто підходить, так, що це не наш прокол, а ваш.
І якщо ти незнаєш звитяжникам надоїло в перші 2 години з ними(МІНОМЕТАМИ) тупо сидіти, потім я з Богданом охороняв нижній рівень бази і міномети, і за цей час ніодин непройшов мимо, а ще навпаки 4 людей хапнули з дороги і допитали.
Такшо тут на А Теам нема на шо наганяти.
andynagorny
19.09.2016, 00:08
ти навіть незнаєш хто пропустив ворогів на базу, в той час ми були в патрулі, на базі сиділи ваші люди і звитяжний легіон(мінометчики), які дивились хто зна куда, і дали пройти їм спокійно на базу, вибачай ми не могли за пару секунд проходити весь маршут, щоб замітити звідки і хто підходить, так, що це не наш прокол, а ваш.
І якщо ти незнаєш звитяжникам надоїло в перші 2 години з ними(МІНОМЕТАМИ) тупо сидіти, потім я з Богданом охороняв нижній рівень бази і міномети, і за цей час ніодин непройшов мимо, а ще навпаки 4 людей хапнули з дороги і допитали.
Такшо тут на А Теам нема на шо наганяти.
Моя претензия была в целом ко всем кто ушел раньше, независимо от того ушол за два часа до конца или за четыре - нам вас не хватило. Насчет "гражданских" - от их разведки вред был раз в десять раз меньше, чем от того что сторона потеряла существенную часть личного состава из-за дезертиров.
SergLviv
19.09.2016, 06:56
Оказываеться я тоже не люблю милсим) Но все же дождался экшина под конец игры)
Не до конца разобрался с этими картами судьбы... сколько их можно подряд тянуть в период одной жизни? желательно было детальние по ним выложить информацию, ибо на брифинге пришлось нескольким оргам чуть ли не каждому обьяснять правила которые в результате все равно недопоняли...
И в такую погоду не оч приятно было падать на спину в болото и тянуть карты... При попадение нужно было что-то кричать?
Спс немцы что не добивали пока я карты тянул))
Химка была не самое удачное место для защиты... вокруг пару десятков открытых люков замаскированых в траве! + как говорил Алекс, охранник не сильно рад нашей игре рядом и в этом здание...
andynagorny
19.09.2016, 09:31
Химка была не самое удачное место для защиты... вокруг пару десятков открытых люков замаскированых в траве! + как говорил Алекс, охранник не сильно рад нашей игре рядом и в этом здание...
На старте игры должно было быть две базы военных, но потом это поменяли и секретную базу отменили. По сути на первой базе вобще не должно было быть ничего такого, что надо было бы штурмовать, потому и выбиралось такое место, а вышло как всегда )))))))))
Серж, еще раз спасибо за присутствие и оборону!
SergLviv
19.09.2016, 10:34
Пользуясь случаем который возник на игре, и не выкладывать в отдельной теме, хочу еще поднять вопрос по хронометражу...
1. Распечайте себе на хроны табличку, а не глазомером переводить скоростя... и на вопрос сколько это 145м/с 0,40 шаром отвечать "хз, это дофига"))))
2. Почему я отказался хрониться 0.2 шаром? Уже не только я считаю что не правильно хронить газовые/ввд системы 0,2 шаром... потому что это читеры!!
Для примера первое фото замер 0.2 шаром, второе 0,4 шаром... ( не переживайте это только ради интереса пробовал разогнать систему))), стреляю намного меньшим тюном так как этого предостаточно!!! )
https://pp.vk.me/c629324/v629324837/346bd/DDMi9SA9xkE.jpg
https://pp.vk.me/c629324/v629324837/346c6/unWEfF2MNbw.jpg
По правилам вроде вписался да? Но фпс калькулятор показывает под 280м/с при переводе 196 0,4 шаром в 0.2 шар...
Хто хочет отведать такого тюна? никто) при такой скорости 0,4 шар в упор пробивает две штанины джинсов насковозь + шар пролетел еще по всей комнате и отбился пару раз от стен.
На рускоязычных форумах уже начали поднимать вопрос хронить людей рабочим шаром, газовые пистолеты в том числе...
3. Хронить привода с настроеным хопом + рабочим шаром!!! так как ненастроеный хоп дает оч огромный расброс в скоростях, обычно с настроеным хопом скорость выше!! + тяжелый шар тоже влияет на скорость! Прошу не спорить по этому вопросу так как отхронил я оч много приводов и опыта у меня предостаточно и что-то мне доказывать!!!
Пункты 2 и 3 эти нововведения которые надеюсь все поддержат и введут!)
играли за СР
из хорошего
+ возможность отыграть мирным в которого не стреляют сразу и при этом иметь возможность взяться за оружие
+ много заданий легких, средних и невозможных
из не очень хорошего с чем столкнулся
- не понятно как отличить базу от не базы, особенно когда на охране никого нет
- читерские карточки "без уражень"
- перевязки себя самого
- использование карточек после множественных попаданий
- микропетарды
PS нам пришлось уехать раньше, ожидали что игра закончится в 16:00 уехали в 17:15.
WhiteZombie
19.09.2016, 11:53
Дякую всім хто приїхав на гру, оргам за виконану величезну роботу та витрачений час на підготовку.
Незважаючи на не надто приємну погоду гра вийшла цікавою.
Хочу висловлю подяку командиру сторони, думаю мене підтримають усі хто грав за Синів Ряснезі. Завдяки його наказам дуже рідко на базі сиділо більше 2-х людей (хоч він сам всю гру просидів на базі але постійно ганяв оперативників по місіях).
Також хочу подякувати за гарно відіграну роль посла. Шкода тільки що послу довелось пережити підрив на розтяжці в адмінці і намотати багато кілометрів по сірій зоні лише для того, щоб попасти в полон.
Дуже сподобалась гра Кукі. Як на НПЦ персонажа аж надто багато двіжухи він наробив :)
З мінусів:
- Оскільки на стороні СР була дівчина, то неприємно було почути від неї, що на першій фазі її обшукали не надто коректно. Наступного разу просто чемно попросіть показати кишені;
- Система Г9. В загальному система з картками непогана, але варто було підігнати її під сценарій для кожної з сторін. Для СР великим щастям було витягнути картку з словами "без ушкоджень" або "смерть". Оскільки функцією захоплення поранених полонених сторона НАТО не скористалась, а бойові групи були надто малими щоб ефективно відігрувати надання медичної допомоги - доводилось 5 хвилин відлежати на місці і після цього вдягнувши пов'язку йти в мертвяк;
більше сподобались ящики,тому хіматуру вони виклали
Як пізніше виявилось викладали не хіматуру а "баласт", який навмисно запакували в ящики. Командир місцевої армії придумав цей хитрий план для покращення фізичних характеристик бійців НАТО :D
я і ще 2 моїх друзів бачили як по парковці, біля машин, ходили повстанці із автоматами(приводами) при повному озброєнні
Так, через парковку просувалась група з 3-х людей в повному бойовому спорядження. Їхнім завданням було слідкувати за переміщенням посла не проводячи бойові дії. Оскільки посол підірвався на розтяжці в адмінці, то охорона посла запанікували і першими відкрили вогонь. Дана ситуація не більше ніж невдале співпадіння.
Мне игра очень понравилась. Правда, погода в Бенгази получилась довольно прохладная. :) Небольших, но интересных вторичных заданий было в самый раз. Часть из них мы с командой реализовывали сами, как например, условно правильное обезвреживание СВУ и пр. То есть организаторы подготовили отличную почву для отхода от страйковых условностей, позволив тем самым отыгрывать более реалистично. Кому-то такая "лажовая динамика" не нравится, а кто-то только ради неё и ездит на игры. Каждый приходит в страйк за чем-то своим.
Очень антуражно отыгрывал свою роль посол ООН. Барма постоянно отстаивал права простых ливийцев, снабжавших разными средствами Али :)
88413
Касательно хронографирования.
1. Распечайте себе на хроны табличку, а не глазомером переводить скоростя... и на вопрос сколько это 145м/с 0,40 шаром отвечать "хз, это дофига"))))
В этом нет необходимости. Хрон может отображать дульную энергию с шарами разного веса. Достаточно помнить допустимые значения: штурмовые: 1,82Дж; пулемёты: 2,72Дж; снайперки: 6,25Дж. Вот чего Мэдбулл не предусмотрели, так это настройки для 0,4. Но помня крайний предел для снайперок, и переведя показания в ближайший по весу шар, стало ясно, что до предела ещё довольно далеко. А на вопрос о точном показании, да: "до фига" :)
2. Почему я отказался хрониться 0.2 шаром? Уже не только я считаю что не правильно хронить газовые/ввд системы 0,2 шаром... потому что это читеры!!
По правилам вроде вписался да? Но фпс калькулятор показывает под 280м/с при переводе 196 0,4 шаром в 0.2 шар...
Да, этот вопрос назревает уже давно. Вообще предел в 6,25 это очень много (почти хардболл). Для таких скоростей минимальная дистанция в 20 метров - ничто. И, само собой, правильный учёт дульной энергии. Но тут всплывает другой нюанс с ВВД системами: очень лёгкая настройка выхлопа в ней. То есть, если игрок сознательно хочет обмануть, он пройдёт хрон с какими угодно шарами, а стрелять будет другими и с другими настройками своей системы. В ближнем зарубежье на некоторых полигонах ВВД-системы запрещены вообще.
Но это обсуждение совершенно не для этой темы, а для форума командиров, где и выносятся на рассмотрение и последующее голосование, такие вопросы. Или же можно начать хотя бы с форума снайперов. Было бы желание.
3. Хронить привода с настроеным хопом + рабочим шаром!!! так как ненастроеный хоп дает оч огромный расброс в скоростях, обычно с настроеным хопом скорость выше!! + тяжелый шар тоже влияет на скорость!
АЕГи хронились сначала с настроенным хопом 0,2 шаром, если показания были близки к предельным, хоп скручивался и проводилось повторное хронографирование. Хронографирование "рабочим" шаром, по крайней мере мне, представляется сложнореализуемым. Как проверять правильность указания игроком "рабочих" шаров? По цвету, производителю, микро-весами? На игры брать целую палитру шаров от 0,2 до 0,43? Мне кажется, такого рода "дознания" имеет смысл проводить лишь в отношении особо злостных рецидивистов.
Ещё раз большое спасибо Funcookie и Redneck за игру! Ждём следующую!
Grey Dougal
19.09.2016, 13:11
1) Цікава задумка сценарію передігрова.
Сама ж гра показала зовсім інше. До нижче перерахованого додам від себе. Під меньшу кількість людей - меншу територію. Та ,врешті решт, ДИНАМІКУ додати і СУТИЧКИ.
2) Задача в охороні 3 пластикових труб і вафель Моркви була виконана відмінно. 4 години сидіти на пенопласті - це те за чим я йшов в стракбол. (Була б це моя перша гра, ніколи більше не вернувся в гру). І я звісно розумію, що на другому поверсі пити віскарь під бургери це шикарний екшн. Але так я можу просидіти дома в теплі перед компом нарізая в CS^GO. Або врешті решт сходити в кіно з коханою.:-?
І це за рахунок того, що їздив у Франківськ купувати привід до гри, мною було настріляно пів механи на парковці(до гри) і пів механи в пісочок і водичку.
Емоції - 0, динаміка - 0, враження - 0, вклад в гру - 0. Щось я жодної (нижче пересказаної) так званої місії не побачив. ДЕ?
Пересраний вихідний.:-(
Подяка сусідньому кішлаку, котрі хоч іноді піднімали настрій, також "ішакам і шахідам" за почуття гумору.:grin:
Але так я можу просидіти дома в теплі перед компом нарізая в CS^GO. Або врешті решт сходити в кіно з коханою.:-?
Пересраний вихідний.:-(
Ну от бачиш, таки треба було тебе відправити до дому нарізати в CS^GO з тою овертюновою М4 під 155 м/с. Так би орги врятували твій вихідний від пересрання :)
SergLviv
19.09.2016, 13:50
Да, этот вопрос назревает уже давно. Вообще предел в 6,25 это очень много (почти хардболл). Для таких скоростей минимальная дистанция в 20 метров - ничто. И, само собой, правильный учёт дульной энергии. Но тут всплывает другой нюанс с ВВД системами: очень лёгкая настройка выхлопа в ней. То есть, если игрок сознательно хочет обмануть, он пройдёт хрон с какими угодно шарами, а стрелять будет другими и с другими настройками своей системы. В ближнем зарубежье на некоторых полигонах ВВД-системы запрещены вообще.
Но это обсуждение совершенно не для этой темы, а для форума командиров, где и выносятся на рассмотрение и последующее голосование, такие вопросы. Или же можно начать хотя бы с форума снайперов. Было бы желание.
Это проблема не только снайперов... на играх бывают товарищи с ГББ штурмаками и лупят тяжелыми шарами! ой да больно с близка прилетает!!
Одна проблема решаеться пломбированием регулятора.
С шарами да... непонятки...
Как вариант брать максимальную энергию для каждого шара... ее прийдеться составить эксперементально на разных приводах и суммировать значение в одно...
Пример: пришел хрониться с 0.4 шаром.. выдало 5,5дж...
Смотрим таблицу допустимых энергий для шаров (в данном случае от фонаря заполнил):
0.2 - 2Дж
0.3 - 4Дж
0.36 - 5.2Дж
0.4 - 6Дж
0,43 - 6,3Дж
0,40 шаром вписался в допуск... значит какой шар не зарядит все равно впишется! конечно еще зависит от резинки и тд как она закрутит шар, но результат будет более точный.
АЕГи хронились сначала с настроенным хопом 0,2 шаром, если показания были близки к предельным, хоп скручивался и проводилось повторное хронографирование. Хронографирование "рабочим" шаром, по крайней мере мне, представляется сложнореализуемым. Как проверять правильность указания игроком "рабочих" шаров? По цвету, производителю, микро-весами? На игры брать целую палитру шаров от 0,2 до 0,43? Мне кажется, такого рода "дознания" имеет смысл проводить лишь в отношении особо злостных рецидивистов.
Обычно игроки заряжены уже своими шарами, вот их и проверить.. но да процесс тяжелый и геморный и не однозначный...
Почему вынес в данную тему, так как первое была заморочка на хроне с шарами, второе - при разговоре с товарищем был затронут вопрос о возможности опломбирование моего регулятор... ну и втретих много команд было на игре и смогут ознакомиться с такого рода проблемой.
Со своим командиром поговорил еще задолго до этого и еще с некоторыми товарищами, все были согласны что есть такая проблема...
1) все вийшло досить добре, так що дякую організаторам за сценарій і поставлену гру
- маленькі "селфі-бабахи" тре буде врахувати, тому що дуже маленькі
2) велике прохання до всіх хоча б трошки читати сценарії і правила заявлені на гру, і інколи думати логічно.
3. Місцеве населення – неозброєні особи які вільно пересуваються усією територією, можуть бути затримані для перевірки (не більше ніж на 5хв).
4. Затримувати цивільних без зброї більше ніж на 5 хв заборонено, при виявленні зброї цивільний затримується і вважається знешкодженим.
біля бази нато:
- затримав перший патруль, обшук, затримані на 5 хвилин
- прибіг ще один патруль (ми ще затримані), знову обшук, завів на базу яку ми мали знайти:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
- на базі ще один обшук і затримання на 5 хвилин, там нас правда ще й повішати хотіли за щось :shock:
на базі був один неприємний момент коли обшук який проводив товариш Кузя дівчини зі сторони СР, перетворився на банальне облапування, на зауваження не реагував...
а так, якщо не враховувати один момент все було добре, і всім подяка за гру)
SergLviv
19.09.2016, 14:03
біля бази нато:
- затримав перший патруль, обшук, затримані на 5 хвилин
- прибіг ще один патруль (ми ще затримані), знову обшук, завів на базу яку ми мали знайти:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
- на базі ще один обшук і затримання на 5 хвилин, там нас правда ще й повішати хотіли за щось :shock:
на базі був один неприємний момент коли обшук який проводив товариш Кузя дівчини зі сторони СР, перетворився на банальне облапування, на зауваження не реагував...
а так, якщо не враховувати один момент все було добре, і всім подяка за гру)
Отвечу на это, так как второй патруль что прибежал это был я))
Мне был дан приказ досмотреть и доставить вас на базу с поднятыми руками для допыта, предварительно одев на голову мешки дабы не рассекретить местоположение базы)) Я это сделал немного приспустив повязку на голову и шапку задержаным, Морква же в прямом смысле замотал арафаткой голову и акуратно вел задержаного)))
На базе увидев непонятный висящий со второго этажа шнур в шутку сказал будем вешать)))
Grey Dougal
19.09.2016, 14:11
Ну от бачиш, таки треба було тебе відправити до дому нарізати в CS^GO з тою овертюновою М4 під 155 м/с. Так би орги врятували твій вихідний від пересрання :)
Підкол зараховано :lol:
Але ліпше б використовували ресурс людський і відправляли розвідника в розвідку, а не на стражі пластика. :smile:
Овертюнова поїхала до майстра :arrow: і буде 135. Я не меньше вашого здивований був :lol:
Всім привіт. На гру не попав, то не знаю як були модифіковані правила. Але є бажання пояснити моменти з правил Г9 - так, як це було задумано. Сам з Харкова, брав участь у розробці, обкатці, видозмінах цих правил з самого початку.
В цілому правила (див. знизу справа відео приклади):
http://g-9.in.ua/rules/g9/red-mode.html
to SergLviv:
сколько их можно подряд тянуть в период одной жизни?
- картки тягнуться по кількості попадань кульок (черга в 3 кульки - то 3 картки);
- якщо по результатах витягнутих карток ви у тямі і можете діяти - дійте(приклад: попало дві кульки, 1ша - подряпина, ураження нема; 2га - легке поранення руки - якщо ви стабілізовані, наклавши джгут / пов'язку - кінцівкою можна користуватися вище місця поранення. наприклад допомагати собі плечем - ви можете далі грати, отримувати нові ураження, тощо.);
- картки тягнуться тільки в тому випадку, якщо ви не впевнені, що померли. Тобто, якщо ваз зрешетили в 2а стволи 10-15+ кульок - ви вправі визнати себе мертвим (Але цим принципом не можна зловживати).
в такую погоду не оч приятно было падать на спину в болото и тянуть карты... При попадение нужно было что-то кричать?
- щодо поганої погоди в правилах є вказівка, що життя та здоров'я гравців важливіші за правила. Якщо нема можливості в повній мірі відіграти поранення (впасти в калюжу) - допустиме зміщення в розумних межах до найближчого прийнятного місця (сухо, не так холодно і .т.п.) і замість того щоб лежати - наприклад притулитись до дерева / стіни / інше. Важлива механіка, що по вам видно що ви ушкоджені, що ви витрачаєте час на поранення, оговтуваннчя, стабілізацію а не добуквенне виконання правила.
- щодо крику при ураженні. принцип такий: як ви уявляєте поранення, так ви його і відіграєте. Обязаловки нема. Якщо ви вважаєте що в даній конкретній ситуації ви б встигли хоч якось відреагувати / злякатись - закричіть.
to Timur:
читерские карточки "без уражень
- це, наприклад, випадок, коли броня спрацювала, але не нанесла запреградну травму (зламані ребра);
использование карточек после множественных попаданий
- поянив вище.
to WhiteZombie:
варто було підігнати її під сценарій для кожної з сторін.
- ідея правил - стандартизувати модель, щоб гравці одни раз вивчивши правила не хвилювалися і не перечитували перед кожною грою - о, від гранати треба уходити за 3 кроки чи за 5? чи метри? а треба перев'язуватись ? . У нас і так у кожному регіоні свій мілсім з блекджеком та профурсетками... + правила досить добре збалансовані, якщо хтось не скористався їх перевагами (брати полон) або постраждав від ускладнень (нікому тягати поранених) - то то так і задумано. Ідеальна ситуація для ураження - це не вбити миттєво, а поранити так, щоб з бою вийшло як умога більше солдат супротивника.
WhiteZombie
19.09.2016, 15:04
В цілому правила (див. знизу справа відео приклади):
http://g-9.in.ua/rules/g9/red-mode.html
Дякую за посилання, тепер хоч зрозумів значення всіх позначень на картах.
Ідеальна ситуація для ураження - це не вбити миттєво, а поранити так, щоб з бою вийшло як умога більше солдат супротивника.
Оскільки перший раз був на грі з доповненням правилами Г9 - не до кінця розумів що мені робити. Наприклад після попадання в плече лівої руки випала карта: кінцівка не робоча нижче місця поранення, знерухомлений на 5 хвилин, стабілізувати поранення протягом 20 хвилин. Під час гри я оцінив позначки на карті як: не ясно що за позначення (вважаємо що руку для повзання використовувати не можна), залишаюсь на місці 5 хвилин, маю ще 15 хвилин для повзання по території в пошуках медика або поки хтось не вирішить пожаліти мене і добити.
Якщо я правильно зрозумів, то в даній ситуації пролежавши 5 хвилин я міг дальше продовжувати бій (без використання лівої руки і не більше 15 хвилин), або встати і піти в сторону найближчого медика (хоча по правилах за посиланням - я самостійно міг би перев'язати руку для стабілізації поранення).
andynagorny
19.09.2016, 15:28
Даже не смотря на ряд незапланированных поворотов, игра удалась. И это подтверждается тем, что жалуются на то, что мало динамики, не удалось пострелять, скучно, холодно, мокро итд. Так и должно быть. На таких проектах вобще то вполне нормально если до половины людей вобще ни разу не стрельнут в ближнем бою или мидрейндж. А в данном случае по экшену наоборот даже перебор был. А по оживлениям то и вобще слишком либерально, хватило бы раз в два часа выходить - вот тогда бы и носили бы раненых на горбу, и ползали, и тянули бы карту на каждый шарик.
Лет пять-шесть назад даже без милсима считалось вполне нормальным приехать на игру, быть отправленым в какой то далекий окоп на край карты три часа ждать врага, который не пришол, а потом оттуда топать час назад на подмогу своим, и не успеть. И никто не ныл. А сейчас разбаловали прокатом, разбродом внекомов, и играми в стилистике "кантравриале". Такой "динамичный" страйк выглядит плохо и играется плохо. Это движение в никуда. Новичков превращают в клиентов, а клиент всегда прав. Смешно смотреть как люди инвестировавшие десяток лет в это хобби подстраиваются под "дрыщету", которая исчезнет из страйка через год-два, что бы быть замененной на такие же лица, или еще хуже.
С нетерпением жду следующюю такую игру.
Якщо я правильно зрозумів, то в даній ситуації пролежавши 5 хвилин я міг дальше продовжувати бій (без використання лівої руки і не більше 15 хвилин), або встати і піти в сторону найближчого медика (хоча по правилах за посиланням - я самостійно міг би перев'язати руку для стабілізації поранення).
- вірно. як правило, поранення кінцівок, окрім самих важких, не спричиняють повної недієздатністі.
Найбільшим мінусом гри була таки погода. Вона була цілком стандартною для звичайної страйкбольної гри, але при тому такою, що не дала нам приїхати в трушних кітах "на Бенгазі" :(
Другим мінусом була плутанина з картками. Частину інфи розпитав в оргів перед грою. Потім, по ходу, спірні моменти додумував з тої точки зору, як було в правилах Харкіського G9 і як наслідок одни раз таки натупив (як в кінці гри вияснилося з розмови з оргами). Тому на майбутнє було би добре, вот цю упрощену схему, добре розписати/розжувати і викласти для ознайомлення людям на форум.
А все інше це плюси. Ми всю гру десь сиділи, кудись ходили, оточені незрозумілими людьми які не то вороги, не то союзники... і при тому поняття не мали, що відбувається навколо. Короче в вас вийшло зробити ідеальну гру по цьому фільму!
Єдине чого не вистачило, це атакаючих під час нашої евакуації. Їх хватило не всім хто сидів в обороні.
А найбільший респект вам за те, що ви почали розвиток G9 у Львові. Я особисто вважаю їх червоні правила ідеальними для страйкбольних приваток. Маю надію що ігри такого формату в нас будуть продовжуватися і розвиватися. Ті, кому ближче до душі простіше пєдулово, з часом відсіються, це природній процес.
P.S Щось не так було з місцевими, не вийшло знайти серед них жодного з "17-го лютого" :(
P.S.S. На рахунок двіжу і екшену: на грі по G9 в Харкові в нас перший ( і єдиний) вогневий контакт був через 18 годин після старту гри і при тому це одна з найкращих ігр, на яких наша команда була присутня :)
Гра сподобался - орга-м респект! Думайте продовження.
Мерзнути не було можливості - патрулюй-охороняй-патрулюй-охороняй...
Як не цивільні, то НАТО, як посол, то ще щось...
Багато не зрозумілого - то війська НАТО на краю "сірої зони" засіли, то мирне населення на певний час десь зникло, то посол вештає з озброєними військовими в "сірій зоні", то патруль НАР не зрозуміло хто розстріляв... Стріляти чи затримувати, перевіряти чи "забити"...
Все, як в реальності - гра вдалася.
G9 цікава штука і додає несподівані повороти у грі.
Запізнення старту теж мало свій позитив - почув від Барми переказ фільму (13 годин: Таємні воїни Бенгазі), що став підгрунтям для цієї гри і роз'яснення про картки долі.
FUnCooKie
19.09.2016, 19:30
Ооооой,шо кино снимали.До сих пор впечатления от игры.
Хочется почути кожного ответить всем по-порядку:
Всім привіт.
Гра чесно кажучи була лажова, почалась з затримкою, динаміки ніякої, просидів на базі 4 години з мінометами(які як виявилось були потрібні в останні пару годин гри) змерз, поїхав додому.
Терористи ходили воювати через парковку, де стояли машини, на всіх іграх ця територія була неігровою, через те, що стріляючи можна попасти по машинах, що в свою чергу не сподобалось б власникам машин.
Карти поранень, хоть я ними і нескористався, але ідея дуже хороша треба розвивати.
І немає чого обговорювати, що ми такі погані, і поїхали так швидко.
Причина вашего сидения выяснилась,но уже в конце,ибо орги за каждой командой не следили во время игры.Равно как и никто не осуждал вас за уход,ибо причина изложена выше.
Террористы не ходили воевать через парковку умышленно.Эпизод происходил,как описал его WhiteZombie.Я сам был в админке и видел,как процесс развивался.Хотя,лупить почем зря с подствола в сторону машин тоже не лучший вариант(владельцу подствола пламенный привет!)
велике дякую оргам за гру. ніразу не шмальнув, раз кинув гранату)
Собсно,обратная сторона медали,касательно не стрелявших,но изрядно побродивших.
Игра понравилась, все было супер, озвучу только совет который еще на игре высказал, если хотите постоянного командующего на базе, назначайте его за пару дней до игры, что бы можно было подготовиться и приехать конкретно под эту роль. Я например не ждал такого поворота, хотя получил свое удовольствие, жалею только что пошел за беспилотником, надо было оставаться на базе.
Тут уже было сказано,что командир выбирался самой стороной и я считаю,что выбирали не от балды и явно не недалеких людей.Канада тоже не очень рад был сидеть на базе и хотел в процессе поучаствовать,как боец,но справлялся отлично и с заданиями,и с координацией состава,коего было не особо больше.
Отвечу на это, так как второй патруль что прибежал это был я))
Мне был дан приказ досмотреть и доставить вас на базу с поднятыми руками для допыта,
В правилах сказано,5 минут и досвидос,даже пускай,они через каждых два метра на патруль бы нарывались,но у вас есть 5 минут и точка.На месте обыскали/допросили(с головой хватает времени на это) и отпустили. Нафига задержанных на базу повели??? =/
Моя претензия была в целом ко всем кто ушел раньше, независимо от того ушол за два часа до конца или за четыре - нам вас не хватило.
Почему не хватило,я не пойму.
Беспилотник,кстати,искали вы не там,напомню место,где меня Ярос обыскивал. Зачем такое казино пришло меня принимать? Картина маслом: выхожу,знач,взорванный из домика.Перед домиком подстреленный Гарольд лежит,вместе с ним вся бригада рейнджеров,флотские во главе с тобой.Поворачиваю голову в сторону,
в голове мелькнула мысль: "О,и Наташа тут...Зачем посла с собой потащили?",далее за 40 метров периметр прикрывали Като и Хокум,который хотел(и,кстати,должен был меня снять.Связки Аватар-Хокум вполне бы хватило,чтобы "убрать" меня.
Дякую всім хто приїхав на гру, оргам за виконану величезну роботу та витрачений час на підготовку.
Хочу висловлю подяку командиру сторони, думаю мене підтримають усі хто грав за Синів Ряснезі. Завдяки його наказам дуже рідко на базі сиділо більше 2-х людей (хоч він сам всю гру просидів на базі але постійно ганяв оперативників по місіях).
Також хочу подякувати за гарно відіграну роль посла. Шкода тільки що послу довелось пережити підрив на розтяжці в адмінці і намотати багато кілометрів по сірій зоні лише для того, щоб попасти в полон.
Дуже сподобалась гра Кукі. Як на НПЦ персонажа аж надто багато двіжухи він наробив :)
Так, через парковку просувалась група з 3-х людей в повному бойовому спорядження. Їхнім завданням було слідкувати за переміщенням посла не проводячи бойові дії. Оскільки посол підірвався на розтяжці в адмінці, то охорона посла запанікували і першими відкрили вогонь. Дана ситуація не більше ніж невдале співпадіння.
Лучше о выполнении квестов и взаимодействии между бойцами,чем сам участник стороны не скажет в подтверждение никто.Очередное свидетельство и никак не камень в чей-либо огород,кроме как нам,оргам,самим.
Да,начудил я знатно.В хорошем смысле :lol: Потом,когда сопоставил все эпизоды по словам окружающих,то нифигово вышло :D
Задача в охороні 3 пластикових труб і вафель Моркви була виконана відмінно. 4 години сидіти на пенопласті - це те за чим я йшов в стракбол. (Була б це моя перша гра, ніколи більше не вернувся в гру).
І це за рахунок того, що їздив у Франківськ купувати привід до гри, мною було настріляно пів механи на парковці(до гри) і пів механи в пісочок і водичку.
Емоції - 0, динаміка - 0, враження - 0, вклад в гру - 0. Щось я жодної (нижче пересказаної) так званої місії не побачив. ДЕ?
Але ліпше б використовували ресурс людський і відправляли розвідника в розвідку, а не на стражі пластика. :smile:
Вот,что привод для игры купил,тебе плюсик!Но уж больно перестарался :D 155 на хроне при четвертом выстреле подряд было удивлением мне,Хокуму и тебе :D
Но,орги тоже люди...
По поводу человеческого ресурса полностью с тобой соглашусь.Увы,сектор НАТО на игре не затрагивал и весь расклад узнал под конец игры.
Отсюда,собственно,и пошло-поехало.
Если в целом от себя,от организатора,игрового персонажа и просто участника сего действия,то считаю,что игра удалась,поскольку большинство отзывов положительные(при этом искренние),а критика конструктивна(и тоже искренняя).Антураж присутствовал,насколько общими стараниями его можно было достичь.Спасибо всем сторонам,что соблюдали заявленный дресс-код.Приятно видеть участников,одетых так,как того требовала канва.
Оказывается,быть НИП'ом тоже имеет свой прикол.Приходилось и бутылки пинать(в прямом смысле,от нечего делать) и побыть "сам себе режиссер",поскольку заставляли обстоятельства быть не таким уж "неигровым" :D К диалогам с участниками,выдаче квестов,отыгрыше сценария,как НИП,я считаю,нужно подходить с энтузиазмом.
Вроде,когда сценарий создавали и прорабатывали эпизоды,то предусмотрели рычаги от таких результатов,которые получились по игре,как нам казалось.Но,как пел Фоззи
Те,що тримало - не витримало А он,кстати,тоже харьковский,как и свод Г9 :D *на правах оффтопа*
В тех моментах,где думали "вот если так,то так,а если не получится,то смогут сделать так то",игровой процесс и давал трещину.Собсно,можно прочесть комменты и понять,где именно.
Тем не менее,у меня плохого настроения после игры не было.Рад был видеть тех,кого давно не видел,создавать игровой процесс и самому в нем участвовать.Спасибо присутствовавшим.Лед тронулся,вместе с послом ООН во Львов был принесен кусочек демократии:lol: формат Г9,с почином. Если харьковские помогут нам в этом,то будет еще круче.
*и на правах лирического отступления*
Була б це моя перша гра, ніколи більше не вернувся в гру.
Когда-то ранее,когда я первый раз играл в страйкбол(не междусобойчики) с теми,кого я знаю сейчас из львовских игроков,в лесу на Сихове,то получил под глаз в верх щеки из пулемета (пулеметчику из ДШБ пламенный шалом! :lol: ) и долго сидел на мертвяке с приложенной крышкой ствольной коробки к щеке,но увечий и травм с тех пор отнюдь не боюсь.Наоборот,с командой больше штурмуем здания,где вероятность получить в лицо,при том больнее,куда выше.Так и живем ;)
Makedonsky
19.09.2016, 20:36
Спасибо за игру.
Дошел до конца вопреки сильной зубной боли.
Хочется ещё. Когда будет Сиквел ?
Спасибо за игру.
Дошел до конца вопреки сильной зубной боли.
Хочется ещё. Когда будет Сиквел ?
Трішки менше ніж через рік)
Grey Dougal
19.09.2016, 20:56
Когда-то ранее,когда я первый раз играл в страйкбол(не междусобойчики) с теми,кого я знаю сейчас из львовских игроков,в лесу на Сихове,то получил под глаз в верх щеки из пулемета (пулеметчику из ДШБ пламенный шалом! :lol: ) и долго сидел на мертвяке с приложенной крышкой ствольной коробки к щеке,но увечий и травм с тех пор отнюдь не боюсь.Наоборот,с командой больше штурмуем здания,где вероятность получить в лицо,при том больнее,куда выше.Так и живем ;)
Ну то бойове хрещення, в мене он досі дірка на щелепі затягується, в упор черга на першій грі в обличчя. Розумію тебе. :D
Вот,что привод для игры купил,тебе плюсик!Но уж больно перестарался 155 на хроне при четвертом выстреле подряд было удивлением мне,Хокуму и тебе
В мені були помішанні почуття: "155" - шкода внутрянку. І шок від того що побачив на хроні.
Від сьогодні вже 130. :lol:
Оргам дійно подяка за розуміння. Людяність - то найвища міра нашої суті :smile:
Ну щож, всім учасникам вдячний за те що прийняли участь в грі. Так по грі були декілька неприємних моментів, дещо пішло не так як планувалось, але в продовженні врахуємо всі проколи, побажання і зауваження, і да продовження буде)). По правилах Г9, поступово будемо іти до повних червоних правил Г9 з усіма витікаючими особливостями.
BarmaLINI
04.10.2016, 11:51
"чуть" с опозданием :) время свободного немного появилось
симпатичная игра получилась, но если бы было побольше народа - было бы поинтереснее :)
На игре играли за "крутых парней в беретах".
Поделить все этапы игры можно на 4 части:
1. брожение и сидение
- охраняли пустой дворец президента (сам президент был на даче - сажал ананасы и кокосы),
- охраняли склад биологического оружия (в подвале дворца, не пропускать никого, кроме кто знает пароль :) )
- патрулировали серую зону (задача - местные без оружия, америка только с пистолетами и пистолетами-пулеметами)
- охрана посла оон, который жаждал общаться с местными и нести демократию, и мог проверить склад в подвале
- дворец охраняли и не пускали в него никого :)
- склад из ящиков охраняли, один раз пропустили к нему посла с охраной с легким стрелковым вооружением (пароль :) пароль был простой - "инспекция биологического оружия" :) )
- серая зона - одиночные групки местных, посол с охраной, не пускали на свою половину американцев с оружием :)
- посол отыграл на 5 :) как видел местного - сразу бегом к нему - еле успевали за ней :) склад проверила, демократию раздала
непонятно только зачем одна из групп местных приехала попендулится - не прочитав сценария - и постоянна нас обстреливала
2. бросить все и уйти
- президента нет - приехал местный авторитетный лидер
- армия перешла на сторону лидера
- бросить все - и дворец и подвал и мотать на базу местных
бросили все и потопали на базу, далеко
3. туда-обратно :)
- можете возвращаться назад и помогите местным штурмовать базу американцев :) зачем на базу шли - хз
топаем обратно, нашли дырку в заборе - пролазим через нее и видим, как американцы утаскивают из подвала наши ящики :)
кстати один ящик Эрзац заминировал и кое кто, воруя наше национальное добро - подорвался :)
ну ящики то наши - обстреляли и отбили их, и утащили на базу местных
тут меня и подстрелил снайпер :)
4. эвакуация
- американцы эвакуируются с консульства - не дать
пошлялись вокруг админки и постреляли немного, американцы улетели ..
---
так в общем - понравилось :) но надо дорабатывать сценарий и расстояния регулировать для меньшего , чем ожидаемое количество, людей
пулеметчику из ДШБ пламенный шалом! :lol:
Нет, ну тут звиняйте. Но там тогда ещё было 130. 160 Хокум мне не так давно сделал и поиграть я с ним успел всего 4 тренировки. Так что тебе ещё и повезло.
Powered by vBulletin® Version 4.1.8 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Перевод: zCarot