PDA

Просмотр полной версии : 9-10 ВЕРЕСНЯ -добова гра.



efemchuk
09.08.2017, 19:41
​Гра «Чи боїшся ти темряви» 9 вересня 2017


· Збір парковка , Брюховецький ліс. 14.00.
· Шикування, ділення на сторонни 14.30.
· Вихід на позиції 15.00.

Канва :
загони спецназу різних країн ( пропорційно скільки буде сформовано) – десантуються у загадкових джунглях з метою знаходження артефактів, якими володіють місцеві партизани.


Гравці діляться на 4 угрупуваня, кількість у групах має бути рівна, кожне з яких отримує на старті пакет із картою місцевості і завданням.


Любі обєднання ( союзи), навіть тимчасові заборонені, усі угрупування - непримиренні вороги.


Задачі:


1. до 16.00– вийти на точку з вказаними координатами, де група має розмістити базу і «мертвяк», відстань між ними 200м. На базі розташовуються конверти з надписами : яка сторона може його забирати і в який часовий інтервал. Перші часові інтервали дають більше балів. Після закінчення відведеного часу – відповідний конверт не забирається, а бали з нього доплюсовуються команді на базі якої він знаходиться. Добуті пакети з балами ( пакет вважається знятим - якщо він забраний живим гравцем з бази противника) не відбираються, навіть якщо в подальшому бійця, який його несе , вбили. Але бали зараховуються якщо пакет доставлений до себе на базу. Забирати доставлений пакет ( відбирати у супротивника) неможна, так само неможна забирати з захопленної бази пакети не призначені для вашої команди.


2. Почати захоплювати бази супротивників і забирати свої пакети у відповідні часові інтервали. Інтервали перекриваються і в час перекриття можна забирати 2 пакети одночасно :


16.30 – 18.00 – 40 балів.
17.45 – 20.00 – 30 балів.
20.45 – 23.00 – 20 балів.
22.45 – 01.00 – 10 балів.
3. Ронкова місія: О 9.00 команди стартують зі своїх баз в пошуках голвного призу, місцезнаходження якого відоме тільки команді яка набрала найбільше балів на момент завершення нічної фази . Також команді -фавориту стають відомими координати в яких знаходяться елементи радіопередаччика О 10.30 місцезнаходження головного призу і частин радіопередавача стає відомим всім командам. З 10.00 при виявлені головного призу команда -фаворит , або будь яка інша команда повина зібрати радіпередавач в будь якому місці (обов"язково на поляні чистій від засаджень-розміром не меньше 4х4) і намагатись зв"язатись з транспортом для евакуації. Радіопередавач при цьому має бути повністю зібраним і не може бути знищаним будь якою командою, а в разі його захоплення переходить у власність загарбника -який і продовжує перемовини з транспортом. При цьому головний приз повинен знаходитись в радіусі 10м. від радіопередавача. Після узгодження місця для евакуації команда яка утримує головний приз і радіопередавач -виносить приз в точку евакуації. Приз який досяг точки евакуації дістається команді яка його доставила і є її винагородою.
В кінці гри підраховуються бали :
· з конвертів що сторона здобула з інших
· бали з конвертів які знаходилися на базі сторони і які не змогли забрати противники , ці бали сумуються і діляться на 4.
· премія. Команда яка захопить конверти з бази супротивника, незалежно від часу, отримує додаткову премію : 20 балів за першу базу , 40 за другу і 80 за третю. Цей бонус - спонукання для штурмів ворожих точок, тут премія за захоплення кожної наступної перевищує бали в захоплених конвертах. Контролюється при підрахунку, на конвертах буде відмічено з яких баз вони були забрані.


Для прикладу :
Команда Альфа захопила 5 конвертів на базах противників (наприклад усіх трьох) на суму 120 балів.
Відбила декілька атак на свою базу, декількак конвертів втратила, після підрахунку виявилось що сума балів з залишившихся конвертів - 200, ділимо на 4 = 50 .
Захоплення відбулися з усіх баз противників , премія.


В сумі : 120 за захоплені конверти + (20 + 40 + 80 премія за захоплення з усіх 3 баз противників) + 50 за збережені конверти на своїй = 310 балів.


Висновок : важливо захоплювати конверти на базах противників, причому побувати на усіх. Набагато вигідніше ніж тільки обороняти свою, хоча це також може бути стратегією - якщо засісти тільки в обороні і успішно її утримувати, то можна підрахувати, що отримаємо : 180 балів в конвертах що зберігаються , ділимо їх на 4 = 45 балів.


Додаткові завдання і супер приз:
Грабувати кОрОвани місцевих партизан. ( Інформація від шпигунів буде своєчасно поставлятися).
Знаходити артефакти у темряві лісу, які дають додаткові бали.
Періодично буде зливатися інформація про розташування баз противників.
У лісі можна знайти партизанські закладки, які дадуть бонус при пошуку партизанського скарбу, а саме :
Прилад, який видає зашифровані координати скарбу, + кожен код це додаткові бали по 10 за унікальний.
Дешифрувальні таблиці для цього приладу.
Лазерна система охорони баз, команда яка знайде і встановить цю систему для охорони периметру своєї бази, може деякий час не піклуватися , про те що вороги до них навідаються.
З часом зявиться і система , яка дозволяє зняти лазерну охорону і стати ї власником.
Коли одна з команд назбирає найбільше балів у вечірній місії - їй відкривається місце де вказані координати - схованого супер скарбу. (Ранкова місія).
Оживлення: через годину але у різних команд по різному. В конвертах точні дані.


Якщо "вбиті" бояться заблукати, вони можуть продовжувати ходити за групою яка виконує завдання як некомбатанти, з помаранчевою повязкою на голові. У нічну пору доби червоний маячок. Підсвітка пострілів люба – обовязкова.
Пораненя є у кінцівки або броню, пораненого можут перебинтувати гравці його сторони протягом 5 хвилин.

Піротехніка дозволена, але розтяжки ставити не дозволяється, заради безпеки некомбатантів , виняток - в периметрі баз, і після гри зняти.
Внесок на гру 30 грн ( скотч, прапорці, друк, електроніка).


Літерні позначки на карті відповідають реальним позначкам на деревах (переважно це перехресття доріг), це зроблено для полегшення оріентування на місцевості. Дозволяється використовувати компаси, GPS Гравці які не запрошені на гру, але виявили бажання бути присутніми на даній грі - ЗВЕРТАТИСЬ В ПРИВАТ
Радіовійна заборонена. Обов"язкова підсвітка постріла-окрім снайперської гвинтівки і пістолета. При пересуванні вбитого в ночі по лісу -світити собі тільки під ноги, не далі як 2-4 метри.

gsa_64
19.08.2017, 21:30
Підсвітка пострілів люба – обовязкова. Трассера, я надеюсь, это тоже самое?

Nick_iton
19.08.2017, 22:29
На мою думку, нарахування балів було б доцільніше змінити - чим ближче до кінця гри тим більше балів, тоб то за нічну фазу бали найбільші.
Друге - оскільки бази будуть розкидані по лісу то нічна фаза буде або дуже важкою або ніхто взагалі не буде виходити на захоплення бази противника...
Третє - де планується організація ночівлі... я так зрозумів що кожна сторона організовує наметове містечко на своїй базі...?

efemchuk
20.08.2017, 05:44
Підсвітка пострілів люба – обовязкова. Трассера, я надеюсь, это тоже самое?

Саме так, з 19.00 підсвітка постріла обов"язкова,- фанарик, трасер, блимаюча підсвітка. Також обовязкове позначення ураженого бійця, вдень біла-оранжева повязка, ніч -червоний мигаючий маячок.

---------- Сообщение добавлено в 03:44 ---------- Предыдущее сообщение создано в 03:38 ----------


На мою думку, нарахування балів було б доцільніше змінити - чим ближче до кінця гри тим більше балів, тоб то за нічну фазу бали найбільші.
Друге - оскільки бази будуть розкидані по лісу то нічна фаза буде або дуже важкою або ніхто взагалі не буде виходити на захоплення бази противника...
Третє - де планується організація ночівлі... я так зрозумів що кожна сторона організовує наметове містечко на своїй базі...?

Так, бази розкинуті і знаходяться на рівній відстані від ігрового квадрату . Бали будуть набиратись і іншими методами. Бази це як додаткове -за бажанням подвоїти чи потроїти свої баали. На переночувати =палаточне містечко організуємо одне для всіх. Звичайно палатки, спальники і їжу-кожен привозить свою.

Kocc
21.08.2017, 09:26
Пілот, це просто StarCraft якийсь виходить :D

http://www.gamersdecide.com/sites/default/files/authors/u141677/starcraft_2_2_0.jpg

"пошуках голвного призу" "партизанські закладки" "схованого супер скарбу" "З часом зявиться і система , яка дозволяє зняти лазерну охорону"

п.с. мене не запросили :oops:

gsa_64
21.08.2017, 20:16
Пілот, це просто StarCraft якийсь виходить :D

http://www.gamersdecide.com/sites/default/files/authors/u141677/starcraft_2_2_0.jpg

"пошуках голвного призу" "партизанські закладки" "схованого супер скарбу" "З часом зявиться і система , яка дозволяє зняти лазерну охорону"



Таки ДА!
Трети раз пытаюсь дочитаться до полного осмысливания. Но в мозгу возникает картинка как у КОССа (http://airsoft.ua/showthread.php?t=29829&p=641709&viewfull=1#post641709). Не думаю, что ночь всё прояснит;-)
Мне кажется, что слишком накручено....

JohnDoe
21.08.2017, 21:52
Спецназовцы высаживаются, делают лагерь - базу и охотятся за партизанскими схронами и артефактами в лесу. По ходу дела узнают, что у них есть конкуренты - другие спецназы и понеслось :
1. Начинают разведывать где базы кокурентов и грабят их. Чем раньше - тем больше профит. По ходу дела устраняют конкурентов, ждут указаний и уточнений из штаба.
2. Со временем из штабов приходит развединформация и к темноте они будут знать квадраты где и кто из конкурентов сделал базу, потому балы за ограбленние будут снижены.
3. Одновременно с этим - появится информация и о схронах партизан а также маршрутах их конвоев, и как написал Сергей - будут новые возможности зарабатывать балы. Хотя бы ограбив конвой-кОроВан.
4. И даже круче, можно найти компьютерное оборудование партизан и расшифровать информацию ( считав с оборудования коды ) - где зарыт основной "клад" - казна.
5. Можно найти купленную партизанами и, пока, не использованную систему для охраны базы. Принести к себе и использовать. Тогда с вашей базы никто ничего не унесёт, а вы спокойно кошмарите соседей.
6. Ну и прочее будет разьяснено на построении. А утром , команда считавшая больше кодов - первая ( раньше других) получит координаты где зарыта казна и будет иметь фору в дневной миссии..

Суть в том, что 1 миссия - она длинная, около 9 часов. И чтобы не было скучно выполнять однотипные монотонные задания, сюжет будет все время меняться. И по сценарию описанному выше и при помощи новых индивидуальных вводных, для каждой команды. Но всё это в процессе игры без остановок и перерывов. Так понятнее ?

gsa_64
21.08.2017, 22:03
так понятнее ?
О! Узнаю руку мастера:mrgreen:. Так, для меня (по пунктам), действительно, понятнее.
Не в обиду Пилоту. У него сценарий. А для меня (твердолобого военного) понятнее по пунктам.
Спасибо.

Kocc
22.08.2017, 11:43
Мене запросили, тому знімаю всі претензії: гра намічається супер динамічна, необтяжена зайвими клопотами, назичена світло- звуковими ефектами і взагалі няшечка!

http://image.glavred.info/images/300x225/Feb2015/304124.jpg

http://donbass.ua/multimedia/images/news/original/2016/03/23/minom_9-0.jpg

Quando
22.08.2017, 16:22
Сердечно дякую за запрошення!!! 9-10 буду бачити по обставинах, як буду на місці то буду 100% А загалом є чудовий стимул придумати якусь підвіску на привід.

gsa_64
22.08.2017, 19:26
СК-"45" сердечно благодарит за приглашение. Ближе к дате сообщим о количестве игроков.

barber
22.08.2017, 20:01
Сердечно дякуємо за запрошення! Точну кількість наших гравців оголосимо перед грою

SergLviv
23.08.2017, 20:55
Поскольку территория будет большая - постараемся вывесить на деревьях 20-25 подсвеченных карт с текущей позицией на карте, скорее всего на перекрестках и местах где побольше обзор что б из далека было видно эти маячки.... и возможно направление на "ночлег" для ориентира, что б меньше блудили по темному лесу.

andrew_laser
28.08.2017, 22:43
Варто б виділити час на організацію палаточного містечка, або вже вказати місце ночівлі і там робити збір і брифінг.

SergLviv
31.08.2017, 18:02
Варто б виділити час на організацію палаточного містечка, або вже вказати місце ночівлі і там робити збір і брифінг.

Все будет! Место для ночевки выбрали, он же будет мертвяком для одной из сторон. Не все смогут до мертвяка до брифинга добраться, на парковке лучше, возможно изменим.

Следите за незначительными изменениями в сценарии и дополнениями...

SergLviv
07.09.2017, 20:05
92745
Место ночевки будет слева от немецкой базы на большой поляне.
Заезд возможен со стороны кладбища, которое дальше по дороге в Брюховичи!
Заехать можно перед кладбищем, если не закрыт шлагбаум или не перекопали, или за кладбищем, объехав его вокруг поверху...
Предварительно сутра поедем проверим заезд и промаркируем кудой и куда проезжать!
За доп информацией по заезду звоните:
Serg: O9З - 5II - 29 - I4
O99 - З74 - 22 - ОI
Pilot: O66 - 289 - O7 - 99
Возможно успеем обновить перед игрой возможность проезда возле кладбища в теме.

БРИФИНГ будет не на парковке, а уже в лагере!

· Шикування, ділення на сторонни 14.30.
· Вихід на позиції 15.00.

JohnDoe
08.09.2017, 09:36
Можна прийняти участь тільки у суботній місії. Для цього виділена окрема група спецназу.

andrew_laser
08.09.2017, 11:07
Якщо хтось буде їхати з Рясне, пінганіть мене.

efemchuk
09.09.2017, 11:49
Заізд на тeриторію . Напрямок на смт. Брюховичі, проізджаємо кладовищe , відразу за ним з права 20 поворот праворуч в ліс. На дeрeві прибита табличка (бумажка),airsoft, далі на кожному повоті напрямок вказює стрілка. Слідуючи по стрілках Ви попадeтe на табір за другою базою. Ті хто на гру добираються громадським транспортом: рухайтeсь на базу номeр 2. Табір на північ від нeі. Ми вжe на місці.

Niger
10.09.2017, 22:10
Гра супер !!! Находились набігались.
Всім дякую.

JohnDoe
10.09.2017, 22:15
https://m.io.ua/img_aa/medium/3701/33/37013355.jpg

альбом : https://sas.io.ua/album850212

barber
10.09.2017, 23:45
дякую оргам та учасникам за ''лампову'' гру :)

Eagle_
10.09.2017, 23:59
Отличная игра, организация на высшем уровне. Каждая команда нашла свою игру и получила мое удовольствие. Разочарованных лиц не замечал. Крепатура обеспечена. Несмотря на то что было задействовано мало известная территория, потеряется было невозможно. Орги проделали очень большую работу. Обозначен заезд на полигон, на каждом перекрестке карта с подсветкой.
Для себя сделал вывод, что всё-таки темноты боюсь- целый час на мертвяке в полной темноте не прошел без темных мыслей.
Очень душевно посидели по завершении ночной фазы.

SergLviv
11.09.2017, 08:14
Спасибо всем кто приехал.
Все такие идея с лампочками "окупила себя"). Не думал что их так хорошо будет видно, бродя через заросли почти всегда видел маячки и ориентировался по ним.

gsa_64
11.09.2017, 09:24
https://youtu.be/LTkkNZ_p8c4

Ко всему ниже написанному добавить нечего.
Разве что чуток фотографий https://drive.google.com/drive/folders/0B0hSDUmxSwIGcFJ4c0hkdlJ3UGs?usp=sharing

Kocc
11.09.2017, 09:24
Якийсь підсумок, підрахунок очків, перелік найкращих/найгірших (якщо були) моментів, висновки та рекомендації очікувати?

efemchuk
11.09.2017, 17:38
Підсумки? Можна. Фаворитом на момeнт завeршeння нічноі фази, з вeличeзним відривом стала команда під очолeнням АССА, 240 балів. Вони і отримали координати головного призу і частин радіовишки. Ранковий старт о 9.00, і всі 4 групи стартували з баз. Група партизан була придана під командування АССИ, а рeшта 3 маючи право на об'єднання нe скористалась цим, і як виявилось в кінці -нe дарeмно, аджe в любому випадку приз тільки для однієі групи.
Вжe о 10.05 зробивши капєц який манeвр, фаворити вийшли на точку з головним призом, зібрали з частин радіопeрeдавач і почали налаштовувати звязок з eвакуаційним транспортом.
Боі поблизу нe вчухали, три групи постійно між собою нe могли щось поділити, алe жодна з них нe вийшла на головний приз, хоча проходили поруч. В 11.00 приз рушив на точку eвакуаціі, і вжe о 11.40 був успішно доставлeний в пункт призначeння.
Що нe сподобалось? Обіцянки.
Що сподобалось? Всe! Підсвітка карт, самі карти розвішeні по тeриторіі, заблукати нe рeально (висновок людeй які і в дeнь лісу нe знали), радіо які кричали на пів лісу голосом якогось пeрeвeртря, сeрцe чуть нe стало, підсвітка всіх артeфактів, таймeрів, завдань. При малій кількості орг складу вони встигали рознeсти і встановити рeквізит під час гри. Адeкватність гравців бeз виключeння і тактовність. Ніхто з тих ,що мав бути до кінця нe втік, і всі хто обіцяв бути до 1.00 -були. Гра пройшла як на мeнe успішно. Більшe таких ігр, аджe нічні ігри цe рідкість, а якісні то взагалі.
Так подяка. Я навіть і нe знаю, аджe сам всю гру відіграв то за спeцназ то за партизан, тому подякую оргам, аджe вони втративши мeнe як помічника, щe більшe відповідальності на плeчі.
Нe бачив жолного кому гра нe зайшла, чув тільки массу задоволeння і захвату, аджe всі групи почали сходитись до костра нe до, а після 1.00 відповідно намагались по максимуму набрати балів,а відповідно -пeрeмогу. Спати полягали хто о 3.46, а хто після 5.00.
Алe на ранок о 7.45 вжe всі були біля костра і пили чай чи каву, ми з Сєржом о 8.00 пішли розносити рeквізит.
Висновки. - Відносься до людeй так, як би хотів, щоб відносились до тeбe.
Всім добра і влучного шару.

andrew_laser
11.09.2017, 21:35
Добре продуманий сценарій + прекрасна організація + фільтр гравців = практично ідеальна гра.
Особливо сподобалася різноманітність завдань - дійсно кожна команда могла грати в ту гру яку хотіла.
І звичайно ж, підсвітка була на висоті.

Kocc
12.09.2017, 12:23
Респект тоді оргам і їх помічникам, бо цікаві - і головне - якісні нічні ігри то останнім часом рідкість. Не знаю хто там кого фільтрував, на всіх фото з брювицького лісу майже той самий склад, але читаю про специфіку (кожна команда могла грати в ту гру яку хотіла; Підсвітка карт, самі карти розвішeні по тeриторіі, заблукати нe рeально) і розумію що підготовчий процес потребував неаби скільки часу.
"Ніхто з тих ,що мав бути до кінця нe втік, і всі хто обіцяв бути до 1.00 -були" - це показник адекватності, бо і на великих маневрах буває гру завчсно закінчують, бо "ноги намочили" :)
Шкодую що не зміг особисто прийняти участь, хоча готувався і був спакований. Очікую від оргкомітету продовження ще до зими і планую (якщо запросять) прийняти участь.