PDA

Просмотр полной версии : S.T.A.L.K.E.R. - Грибочки на зиму



Harmont
27.08.2017, 00:04
Грибочки на зиму...


Звертаюся до всіх, хто проявив бажання приїхати на гру. Кожен планує отримати максимум задоволення від події. Для поринання в атмосферу Сталкера як найкраще
, велике прохання відігравати свою рооь найбільш наближено до фантастичного світу гри. Придумайте свою легенду, історію, біографію свого персонажа. Ким були до Зони? Яку ціль переслідуєте тут? Будьте готові до небезпек, зради та обману і дружнього плеча побратима. Щиро діліться своєю історією з іншими гравцями. Проявіть фантазію і тоді ви зробите цікавим цей вигаданий світ для себе і для інших. Сталкер це в першу чергу рольова гра , а вже потім страйкбол. Відчуйте те, що відкриє для вас рольова страйкбольна гра S.T. A.L.K.E.R.

(добова гра)


Локація: закинута ракетна частина біля села Хоровиця Славутський район.
Мінімальний взнос: 100
Ігровий шар( що можна буде купити) - 0.23.

Початок 30 вересня 2017 року
-шикування о 12:00
-старт 13:00
кінець гри 1 жовтня 2017року
14:00


(version 0.3.0)
-Віталя, диви якого красеня знайшов!-крикнув сталкер і підбіг до товариша, що спокійно палив, показуючи великого гриба.
Віталій затягнувся гіркуватим тютюном з самокрутки і лиш покосився на знахідку.
-Викинув би ти його, Макс. Невідомо,що він в себе ще увібрав… і скільки…
-Хм…-хмикнув той.- Та нормальний він…здається…
-То і диви, що здається. Де ти його зайшов?
-Та там, під ялинами. Там ще бачив. Може засушу чи замариную.
Максим скинув рюкзака і сховав свою радість усередину. Двоє сталкерів вже другу добу крутилися на цьому місці і ніяк не вдалося їм засікти того, хто занадився їх схрон потрошити. Не з’являвся крадій. Легенький осінній дощик нагадав, що довго вони так караулити не зможуть. Віталій дістав останню консерву, заходився відкривати її старим мисливським ножем. Метал заскреготів але піддався сильній руці. Раптом у тій стороні, де засловами Макса були ялини, почувся хруст. Віталій злегка підвівся, притримуючинапарника за плече. З хащів вийшли троє бандитів. Вони оглядалися і намагалисясильно не шуміти, хоч їм це не вдавалося. Нероздумуючи, вони звернули у просіку і швидко зникли з виду. Віталій перевів подих і вже хотів був щось сказати товаришу, як відчув неприємне. Він прищурився і спробував щось розгледіти біля тих ялин.
-Що там, Віталя?-спробував теж розгледіти невидиме.
-Відчуття нехороше…
Раптом біля ялин з’явився кровосос. Він вийшов з свого камуфляжу і, тяжко дихаючи, попрямував за бандитами.
-Твою мать…- здригнувся Віталій і схопився за автомат.
-Звідки він взявся?-прошепотів Макс, швидко збираючи перекусон.
-Незнаю.-провів Віталій поглядом монстра.-Хороші грибочки на зиму…



Ласкаво просимо до чистого повітря Поліських заповідних лісів та осіннього теплого сонця серед диких грибочків.
Два дні і одну ніч відпочиньте у цілковитій атмосфері Зони Відчуження та виживання сталкера.
Сурового і, можливо, страшного виживання.

У грі участь приймають три воюючі сторони «ВІЙСЬКОВІ», «СТАЛКЕРИ», «БАНДИТИ». Реєстрація гравців проводиться на форумі і відбувається у кілька етапів ліміта. Спочатку у кількості до 10-15 чоловік з кожної сторони. При досягнені приблизно 80% заповнення з кожної сторони гравцями, ліміт відкривається до 15-20 чоловік і так далі. Максимальна кількість гравців довільна, але крім військових, їхня кількість не має перевищувати 20 чоловік або 20% від всіх гравців. Організатори мають право призупинити реєстрацію тієї чи іншої сторони, задля досягнення відповідного балансу.
Радіочастоти для гри:
1канал (462.562) -організаторський общий
2канал - організаторський внутрішній
Військові: (вільні на вибір)
3,6,9,12
Сталкери:
4,7,10,13
Бандити:
5,8,11,14

АНТУРАЖ:
Сталкери: (кольора зелений, хакі чи подібні, але не темні).
Дозволяється камуфляжний низ. Верх обовязкова осіння куртка з капюшоном.
Голова: будьякий на вибір убір, але тільки дозволених кольорів.
Обовязково рюкзак або "вєщьмішок" (будь який)та респіратор(противогаз) для антуражності.
Усім бажаючим грати в "горці" дозволено, але обов'язково бути МАКСИМАЛЬНО антружним (по можливості фото у Вайбер).

Забороняється:
Будь які системи розгрузки та жилетів, крім РПС(лише пояс з підсумками).
Використовувати темні кольори( від сірого до чорного та коричневого).

Бандити: (кольори сірий, чорний, коричневий, синій та темно синій)
Дозволяється верх та низ цивільний дозволених кольорів. Плащі та довгі куртки.
Голова: усі убори дозволених кольорів, балаклав, кепки, шапки.
Протигази, рюкзаки за бажанням, але дозволених кольорів.
Заборонено:
Використовувати камуфляж, у тому числі "горку",усі види розгрузочних жилети, крім РПС(лише пояс з підсумками).

Військові:
Обов'язково бути одягненим у камуфляж з розгрузкою чи жилетом, крім "горки". Рюкзак та противогаз за бажаням. Шоломи вітаються.
За можливості використовувати один вид камуфляжу( звяжіться з іншими військовими).

Використання СІБЗ:
Дозволено використовувати СІБЗ лише військовим.
Такі гравці матимуть певні бонуси, а саме:
-поранень 2 (на кожне поранення потрібно використати по окремо одному ігровому бинту)
-радіус ураження від ігрової гранати складає 5 метра (по правилам) і вважається пораненям з неможливістю самому надати собі допомогу і відстрілюватися (контузія). Контужений військовий є пораненим і лежить чи сидить, кричачи: "РАНЕНИЙ!". При цьому йому заборонено використовувати зброю. Якщо протягом 3 хвилин йому не буде надана допомога гравець рахується мертвим. Контуженого військового можна взяти в полон, торкнувшись його, сказати "ПОЛОН" і надати допомогу "перев'язати".
Заборонено використовувати цивільні комплекти одягу та допускати чорний колір у камуфляж, заборонено використовувати "горку".

Усім, хто дотримається максимального ігрового антуражу (на розсуд організаторів), а також використовуватиме антуражні системи індивідуального захисту будуть доступні окремі місії, бонуси та приємні несподіванки.


Маркування скотчем не буде , тому вдягайтеся так, щоб могли вирізнятися на фоні іншої ворогуючої сторони.
Якщо виникають сумніви, нарахунок вигляду, можна скидати фото для одобрення на Вайбер.


Якщо на грі організатори матимуть зауваження до антуражу, будьте готові шукати заміну одягу.


Мінімальний взнос за гру: 100
Перед початком гри усі гравці отримують стортову суму ігрових грошей та ідентифікаційну картку. Якщо , на вашу думку, стартових коштів вам не вистачить для початкк то усі бажаючі можуть обміняти реальні гроші на ігрову валюту за певним курсом. Під час самої гри обмін буде не доступним. За ігрові гроші можна купувати припаси та провізію, воду, харчі, різні допоміжні засоби, розраховуватися за різні послуги та торгувати. Буде влаштований публічний обшук. Гравці зі своїми припасами допускатися не будуть. За бажанням можна буде викупити припаси привезенні з собою. Для цього потрібно повідомити про це організаторів і віддати припаси. Вони будуть промарковані і продаватимуться власнику, звісно за ігрову валюту зі скидкою 25%.
Дозволенна торгівля самими гравцями, але на території БАРу. Також на БАРі буде облаштована Дошка Оголошень, де буде розміщена різного роду інформація та можуть залишати оголошення усі бажаючі.

ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ:

домовленості та різного роду договори(дійсні ті, які укладені на території БАРу. Союзи між певними угруповуванями дісні лише тимчасово і з підписом певного контракта барменом.)
торгівля, але на території БАРу
мародерство відчужуваного майна у «трупа»
влаштовувати «схрони», тайники.
здаватися в полон та брати в полон, при цьому відчужується не все майно, щось одне за спільною домовленістю .
влаштовувати на території привали, табори та запалювати вогнища( з дотриманням правил пожежної безпеки в лісі)
використовувати "вторічку" але не більше 2х магазинах.
ЗАБОРОНЕНО:

наражати себе та інших на небезпеку
використовувати основну зброю блище ніж 3м(беріть вторічку) та в приміщені блище 5 метрів.
порушувати офіційні правила страйкболу
вести стрільбу та підривати піротехніку на території «мертвяка», БАРу, стоянки авто.
стріляти у гравця, що самовільно здається в полон
проносити шари у будь якій тарі чи магазину.
використовувати більше дозволених магазинів та магазини РПК (супер довгі ріжки та "яйці")до штурмових гвинтівок (особисто хитрих будемо наказувати)
стріляти у противника при постійній видимості менше ніж 3 метра(заборонено в голову ВЗАГАЛІ). Можна використати безконтактний вид ураження "Бам-Бам", або вистрілити одиночним у рюкзак чи елемент захисту.
Полігон являє собою умовну територію з будівлями різного типу руйнування, лісовими масивами та просіками. Будівлі не закріпленими за окремою стороною і можуть бути облаштованими для своїх баз будь ким. Саме облаштування таборів(за бажанням) лежить на тій чи іншій ігрової сторони. Виключенням є КПП та табір військових, що заздалегідь обумовлена і є більш-менш облаштованою. На ігровій території є облаштований БАР. У Барі заборонено вести бойові дії. При підході до Бару слід опустити зброю і, піднявши руки вгору, сповістити охорону про мирних вхід до території. Охорона в свою чергу може не спускати з приціла гравця, чи декілька гравців до входу на територію і потребувати від’єднати магазин зброї чи завести її за спину. Заборонено використовувати будь-який вид озброєння на території Бару і при наближені впритул до охоронців.


Ті, хто зможе приїхати по-раніше зможуть облаштовувати собі ігрові табори і поселитися там. Для цього потрібно припаркувати авто на стоянці і звернутися до організаторів. Добровільно провести перевірку невідчужного майна і вибрати одне з запропонованих місць для лагерів. За бажанням можна віднести речі до неігрового лагеря.

АВТОСТОЯНКА На території локації буде можливість розмістити авто. Підчас гри можна відвідати припарковані авто, але через БАР. Гравець приходить у БАР і повідомляє, що йому потрібно відійти до авто, при цьому здає всі припаси та речі(ігрові гроші, тощо.), крім особистої зброї. Кожне відвідування коштуватиме домовлену вартість і супроводжуватиметься одним військовим, який і отримує плату за відвідування. У випадку з відвідуванням авто військовим його супроводжує один з волонтерів.

БАЗОВИЙ НЕІГРОВИЙ ЛАГЕР
Закрите місце, де заборонено використовувати будь яку зброю. У цьому лагері можуть бути розміщені провіант, речі гравців та самі гравці , які бажають відпочити.
У нічному режимі на території базового лагеря буде проведена АРЕНА зі змаганнями на тренувальних ножах.
Також на територій лагеря дозволяється ночувати.
Щоб потрапити до лагеря гравець(тільки "живий") повинен відмітитися у Барі.
Заборонено:
Відвідування лагеря "мертвим" гравцям.
Використовувати зброю , зберігати будь які боєприпаси та інші ігрові речі, атрибути.
Знаходитися під час виконання квесту чи завдання.
Здавати ігрову зброю на вимогу організаторів.
Відповідальність гравці при перебуванні у лагері покладається на самих гравцях, а також на командирів команд та командирів ігрової сторони.
Усі порушники будуть каратися штрафом(визначеним організаторами), або видаленням з гри.
Ночівля в авто
Нарахунок ночівлі в авто. Бажаючі зможуть там спати. Для цього приходите в БАР і я вас записую. Здаєте зброю, набої, амуніцію, рюкзак, ігрову атрибутику. Залишаєтеся в одязі і з окулярами і пов'язкою(для безпечного переходу). На території парковки заборонено: вести будь які активні дії(гуляння, посідєлкі біля костра, мітинги , шабаші). Для всього такого є Неігровий Лагер. Повернутися до гри можна буде зранку, в окулярах і з пов'язкою. Приходите в бар і отримуєте все здане майно.

Військові. Забезпечують охорону БАРу, контроль КПП з прилеглим кордоном, а також охорону блокпоста з кордоном та організацію рейдів з перевіркою.
Рейд передбачає собою перевірку у гравців перепустки та звітністю з ідентифікаційною карткою. При зустрічі рейду та гравців Військові зобов’язані вигукнути: «Стояти! Перевірка документів!» і дати можливість відповісти гравцям. Після цього гравці, крім військових, зобов'язані опустити зброю і провести саму перевірку. У випадку відсутності таких, військові можуть запропонувати вирішити питання фінансовим шляхом. Мародерство мертвих дозволяється. Усіх полонених повинні доставити натериторію БАРу, де вони вважатимуть ув’язненими з можливістю викупу у своїх товаришів.
Охоронці на вході до БАРу та військові на КПП можуть скуповувати полонених у інших гравців за вигідною для них вартістю.
Забороняється:
Порушувати правила гри.
Збирати та продавати усі знайдені артефактита різну атрибутику на БАРі.
Стріляти у полонених.
Брати плату за вхід та вихід з БАРу.
Перешкоджати вільному доступу до БАРу.
Ігнорувати вказівки організаторів.

Маршрут та час рейду лежить на розсуд самих військових але з погодженням організаторами. Перед грою військові організовують продаж «перепустки», які мають обмеження по часу та кількості.

СТАЛКЕРИ:
Гравці, сповідують вільний доступ до Зони та братерську єдність.
Можуть окремими групами або одинаками здійснювати проходження квестів.
Збирають артефакти і можуть їх вільно продати будь кому, але на території БАРу.
Ворогують зі Бандюками та з Військовими на певних умовах.
Об’єднуються або ні у групи на будь-який термін та умовах.
Полонених можуть тримати в ігровому лагері або перепродавати військовим чи охороні БАРу , за що і отримують будь-яку домовленість чи суму ігрових грошей.
Можу вступати у домовленість як з Військовими та з Бандюками, але у БАРі.
Мародерствують по всіх.
Забороняється:
Порушувати правила гри.
Убивати полонених.
БАНДЮКИ:
Гравці які лиш грабують, влаштовують засідки та беруть у полон сталкерів та військових.
Мародерствують та виконують окремі квести, які лиш командир або заступник бере у БАРі.
Можуть створювати та ділитися на клани.
За «смерті» командира квести бере заступник.
Можуть вступати у будь- які домовленості з будь-ким лише на території БАРу.
Дозволяється збирати артефакти і продавати їх на БАРі, крім бармена.
Полонених можуть тримати на ігровому лагері або перепродавати військовим чи охороні БАРу , за що і отримують будь-яку домовленість чи суму ігрових грошей. Дозволяється торгувати з барменом , крім артефактами.
Забороняється:
Порушувати правила гри.
Убивати полонених.
Збувати артефакти бармену.
Брати квести крім командира чи замісника.
БАР.
Захищена територія стінами і охороною військових, яким періодично платить за це.
Охорона БАРу не проводи перевірку перепусток.
Тут можна залишати невідчужуване своє майно і періодино відпочити.
Тут можна придбати усі необхідні речі(буде доступний певний вибір їжі та напоїв), але тільки «живим» гравцям.
Отримати будь-яку інформацію, включаючи слухи та байки.
Заключити будь-який договір та товарообмін з будь-ким.
Поїсти та випити напою
Найнятися монстром.
Зберегти частину коштів ігрової валюти, але за дещо високим відсотком ))
Полоненим доступна лиш вода(кормлять не дуже).
Видаються квести і прочитати чи зробити оголошення на дошці.
Забороняється:
Допускати вхід «мертвим».
Торгівля з «мертвими» та рядовими бандитами.
Торгівля з полоненими крім водою і окремою їжею.
Обмінювати натуральні гроші.
Військовим проводити перевірку перепустки.
Проводити будь-яке силове вирішення будь-яких питань.

ХАРЧУВАННЯ:
Буде організована кухня з можливістю поїсти, випити чаю чи кави, поповнити запаси води.
Доступ до кухні гри як і до БАРу мають тільки "живі" гравці.
За бажанням приготувати щось самому буде організована продажа певних продуктів.

КВЕСТ:
Періодично через певний час будуть видаватимуться ордери на квести в обмеженій кількості.
Гравці , що не встигнуть отримати квест змушені шукати інші способи заробітку(можна жебракувати)). У сталкерів та бандитів різна порція квестів. Бандитам інколи квести будуть давати по радіозв’язку. Для цього бандюкам потрібно буде періодично виходити на організаторський канал і питати про квест, в інших моментах потрібно командиру бандитам приходити на БАР і брати квест.
Квести матимуть і термін виконання, і виконану ціль. Виконані квести не приймаються після закінчення терміну.
МЕРТВЯК:
Після попадання у голову чи торс гравець рахується убитим. При попаданні у будь-яку з кінцівок, рахується РАНЕНИМ, а повторно – мертвим.
У Сталкерів та Бандюків мертвяки різні і позначені.( у військових мервяк на БАРі , але з усіма правилами).
Вихід з мертвяка здійснюється кожну годину(12:00, 13:00 і т.д.). Після цього гравці виходять лічачи до 60 кроків від мервяка. Після відлічених кроків гравець вважається живим.
У мертвяку дозволяється підзарядитися та підкріпитися з власних запасів чи поділитися з кимось.
Забороняється проводити стрільбу та інші провокаційні дії.
Заборонено "мертвому" користуватися усіма послугам на БАРі, має лиш право на кружку води безкоштовно.
Якщо гравець не бажає сидіти стільки часу то у нього є можливість найнятися на виправні роботи на кухню або відіграти монстра. Для цього він мертвим йде до БАРу і сповіщає про це охорону та бармена.
РАНЕНИЙ:
Гравець, що отримав ураження у руку чи ногу вважається раненим і повинен одразу сісти і крикнути «РАНЕНИЙ!» Після цього, дістає ігрового бинта і проводити перев’язку зручної для себе кінцівки. Якщо бинта нема, то попросити у товаришів про допомогу. Через 5хвилин без перев’язки гравець стає «МЕРТВИМ». Один ігровий бинт використовується один лиш раз.
Ранений може убити себе, вистіливши в себе в будь яку кінцівку (знаю, суворо...).

Мертвий гравець, крикнувши: "Мертвий!" повинен позначити себе пов'язкою і лежати на землі умовних 15 хвилин(доступним для мародерів).
Потім йде у МЕРТВЯК.
Дозволяється прикривати мертвого весь відведений час.
Забороняється мародерствувати своїх, крім передачі живим ордера на квест.

Полон:
Полоненим вважається:

Учасник, що добровільно здався в полон;
Учасник, плеча якого торкнувся інший учасник зі словом «Полон».
Гравець, котрий взяв суперника в полон, при цьому зобов’язаний протягом однієї хвилини відігравати зв’язування полоненого, утримуючи полоненого рукою за будь-який елемент спорядження.
Після чого протягом години виконує накази конвоїра на кшталт: «Слідувати», «Сидіти тут» і т.п.
При захваті полоненого він зобов'язаний від'єднати магазин і перевести зброю у запобіжний стан.
Дозволяється задати полоненому до 3х питань, на які полонений зобов'язаний чесно відповісти.

Утримання в полоні допустимо не більше 1 години з моменту взяття в полон. Після цього терміну полонений вважається автоматично ураженим (за спільною згодою, що забезпечує реалістичну атмосферу).Полонений зобов’язаний чесно відповісти на будь-які питання, що стосуються гри і віддати на вимогу гравця, який взяв його в полон, ігрові документи.
Конвой – один або більше бійців, які знаходяться з полоненим в постійному візуальному контакті, але на відстані не більше ніж 10 м.
Полоненого дозволено тримати в лагері або здавати військовим за умовну плату.
Полонений має право на безкоштовну кружку води.
Звільнення полоненого


Знищення конвою
Добровільне звільнення
Викуп за ігрові гроші чи іншу домовленість.
Категорично заборонено принижувати, ображати, влаштовувати тортури і геноцид військовополонених;

Вилучати у полонених зброю та спорядження;
Використовувати полонених як «живий щит»;
Використовувати полонених як заручників (якщо це не передбачено сценарієм гри).
Якщо полонені є з двох сторін, вони можуть бути обміняні за спільною згодою. Домовленість між сторонами здійснюється на БАРі.

ЗАБОРОНЕНО ПОРУШУВАТИ ПУНК 4 офіційних правил: http://airsoft.ua/content.php?r=1895

ПАРЛАМЕНТЕР:
Для того щоб мирно домовитися воюючі сторони можуть використати парламентерів. Для цього по радіозв'язку домовляються про місце зустрічі парламентерів( по можливості на нейтральній території). Якщо можливості немає вийти на радіозвязок то парламентер з білим пропором (шматок білої тканини на палиці) виходить на видиму частину противником територію. У відповідь руга сторона має відправити свого парламентера з білим прапором. Парламентарі мають мати при зустрічі білі прапори, навіть якщо зустріч була раніше домовлена.
Забороняється:
Убивати чи ранити парламентарів.
Брати в полон чи влаштовувати обшук.
Тримати парламентарям зброю напоготові.

Монстри можуть атакувати парламентарів.

МОНСТР:
Гравці ,що не бажають відсиджувати довго в мертвяку. Вони приходять з бажанням до бармена і отримують усе необхідне для цього.
Монстр рухається без зброї з будь-якою швидкістю.
Його ціль будь-який живий гравець.
При дотику монстра до гравця, жертва стає МЕРТВОЮ.
Монстру заборонено:
Монстрам заборонено займатися мародерством та грабіжем.
Збирати артефакти та інші речі.
Убити монстра можна тільки попасти і пробити повітряну кульку позаду монстра.
Після цього монстр повертається до бару стає живим гравцем.

АНОМАЛІЇ та РАДІАЦІЙНІ ЗОНИ:
На локації будуть доступні відповідно промарковані окремі зони, що вважатимуться небезпечними для усіх гравців та монстрів. У таких зонах будуть знаходитимуться певні артефакти та квестові атрибути. Вхід до таких зон та перебування у них буде неможливим без спеціальних засобів захисту. Їх можна буде купити у Бармена чи Болотного Доктора.

Болотний Доктор:
Ігровий персонаж, якого неможливо убити, поранити чи взяти у полон. Знайти його можна буде лише на просторах локації. Він постійно переміщується або тимчасово перебуває у будь якому місці. Болотний Доктор може видавати певні завдання, продавати чи скуповувати різні речі, лікувати та надаватиме деяку інформацію.

Усі претензії та скарги у тихій формі донести бармену чи будь-кому з організаторів.

При вході на полігон кожен гравець може мати при собі:
Невідчужуване майно:

1.Одяг, взуття, захисне спорядження, за бажанням - рюкзак, підсумок, портфель, корзина, чемодан та інші засоби для перенесення матеріальних цінностей.
2. Дощовик, плащ-намет, пінка, спальник, примус, чайник і т.д.
3. Ігрову зброю.
4. Аптечка неігрова, слуховий апарат, кардіостимулятор(перевірятиметься на шикуванні).
5. Фляга армійського зразка будь-якої країни , "гідра"
6. Провіант: НЗ - 1 (одна) шоколадка і все!!!(крім продуктів привезених з собою)!!!
7. Боєприпаси ті що в магазині(при вході усі шари вилучаються). Гранати ручні 1(одна), до ГП(не більше трьох, решта здається в БАР і викуповується за ігрові гроші), газ для зброї в балонах, ігрові та неігрові ножі.
8. Фотоапарати, мобільні телефони.
9. Ліхтарі ручні і «наголовники», компас, годинник.
10. Ігрова документація( перепустка, ідентифікаційна картка, карта місцевості, ордер на квест, фото).
11. Сигарети , сірники та запальнички.
Відчужуване майно:
1. Ігрові гроші лише половину(50%) від знайденої суми.
2. Боєприпаси усі , крім тих, що в одному бункері або трьох мєханах.
3. Артефакти усі знайдені та різна ігрова атрибутика
4. Вода - вся, крім тієї, що у флязі чи "гідрі".
5. Гранати ручні, розтяжки, гранати до ГП, дими, сигнальні ракети всі крім однієї гранати (дим, ракети чи гранати до ГП). ( щось одне)
6.Напої - будь-які (не в тій самій, єдиній у гравця, фляги) - та хоч все!
7.Ігрові бинти - до «нуля»
8. Батарейки для ліхтарів (запасні, з ліхтаря не виймати)

ВХІД
Перед входом до Зони Відчуження проводиться перевірка дозволених(Невідчужуване майно) речей і відбору недозволених. Якщо гравець відмовляється видалити недозволені речі йому буде відмовлено у грі. Усі порушення та недобросовісність буде на відповідальності командирів.

Підчас гри діятимуть підставні особи (є домовленість з 5ма гравцями), які будуть слідкувати за дотриманням правил і передаватимуть усю інформацію організаторам. Просимо прийняти до уваги. Вводитимуться штрафні санкції. Усе суворо!!!


Далі здійснюється "персональна реєстрація"(кожен сам за себе) гравців з отриманням ідентифікаційних карток.
Потім буде шикування з усіма роз’ясненнями та доступний обмін натуральних грошей за певним курсом. На протязі усієї реєстрації курс змінюватиметься і остаточний буде повідомлений саме перед грою. Все залежить від кількості гравців та витрачених коштів на гру. Далі обмін валют буде не можливим! ! !
Перед входом військові будуть продавати перепустки всім бажаючим.
Після вирішення усіх питань оголошується старт гри.
Сторони по черзі проходять в зону. Перші йдуть Військові, далі Сталкери і згодом Бандити. Військові купляють необхідне в БАРі і приступають до своїх обов'язків. Потім сталкери стартують зі свого лагеря чи лагерів. А вже потім Бандити з своїх лагерів чи лагеру.
Умови та деталі проходу до БАРу буде додатково озвучено перед стартом.
Припаси знаходяться в обмеженій кількості і видаються порціями декілька раз напротязі ігрового процесу.

НІЧНИЙ РЕЖИМ
з 20:00 до 7:00
Особливим буде нічна форма гри. Дозволяється відпочивати чи дрихнути.
Буде облаштований табір, де гравці, які відпочивають вважаються не ігровими. Гравці, бажаючі відпочити, здають зброю під опис бармену, до ранку.
Усі бажаючі "бухнуть на природі" можуть задовільнити свої бажання, здавши зброю бармену під опис не менше ніж на 8 годин.
Зброя повертається лише трезво-адекватному власнику (трезвість та адекватність визначається лише на розсуд організаторів).
Решта таборів на локації вважаються ігровими і в таких таборах можливі полонені.
Ігрові палатки
Палатка на території ігрового лагеря рахується ігровою і не є укриттям. Перебувати в палатці тільки в окулярах.
При підходу до палатки потрібно "постукати" і сповістити долю мешканців цієї конструкції("мертві всі", "всі в полоні").
Якщо не послідує відповіді відчинити її. Конфіскація в палатці проводиться тільки відчужного майна.
Заборонено:
Стріляти чи кидати гранату як у палатку так і з палатки.
Знаходидися без окулярів .
Нищити та ламати палатки.
Переносити палатки супротивників.

Усі ті, що хочуть активніше прожити ніч будуть доступні нічні, особливі квести, бої на Арені тренувальними ножами з подальшим нагородженям переможців, а азартним гравцям можливість спробувати удачу на тоталізаторі.
Постріл проводиться лише з використанням підсвіту пострілу, трасерними шарами(привозьте з собою) або після засвіту ліхтарем( бажаючим уночі постріляти обов'язково мати ліхтарі. Будуть невеличкі ліхтарики і на БАРі але у обмеженій кількості).
Для усіх бажаючих відіграти ночні місії обов'язково в наявності мати мигаючі червоні ліхтарики(на БАРІ будуть, але ( як завжди) втридорого)


(правила та умови гри постійно уточняються і доповнюються. слідкуйте за новинами)



Офіційні правила страйкбола: http://airsoft.ua/content.php?r=1895
Група Viber для обговорення:
https://invite.viber.com/?g=BqSym4uMDUborYtBNAXjXNi2iuxAJPQK
Тел: 0967738537
0731420837
фейсбук: https://www.facebook.com/profile.php?id=100017434473009
карта маршрута
від Нетішина: https://www.google.com.ua/maps/dir/50.3332398,26.6633214/50.2367261,26.7252889/@50.2921725,26.6964092,21633m/data=!3m1!1e3
92740

від Славути: https://www.google.com.ua/maps/dir/50.2954831,26.8565692/50.2367261,26.7252889/@50.2741147,26.8114545,10821m/data=!3m1!1e3
92739
від центра Ізяслава:
https://www.google.com.ua/maps/dir/50.1203832,26.8181423/50.2366481,26.7249555/@50.1819929,26.7034905,20608m/data=!3m2!1e3!4b1
92625


https://www.google.com.ua/maps/dir/50.1203832,26.8181423/50.2366481,26.7249555/@50.1764414,26.7547314,20610m/data=!3m1!1e3!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d26.7238671!2d50.2158073!3s0x472e582f7a52c8eb:0xb8ae1063ee62e5b2!1m0!3e0
92626
Реєстрація тут, особисто мені за телефоном або в повідомлення будь-яким способом.

-Назва команди
-Звідкіля?
-тел.для звязку
-кількість( старайтеся точніше)
-бажана ігрова сторона

spikey
27.08.2017, 19:57
Пару питань і коментарів.
1) не рівноцінний початковий боєзапас. Дозволено пронести шари в 2 механах або одному бункеру. Але 2 механи це максимум 300-320 шарів, а бункер 450-500....
2) незрозуміло якщо дозволяється відпочивати вночі, то чи потрібна охорона табору, чи за замовченням ці ігроки поза грою і іх не можна вбивати чи брати в полон
3) одна година на мертвяку це жесть! При поганих обставинах там можна провести не одну годину, але ж ми збираємося пограти, а не поспати на мертвяку! Ну максимум хвилин 15 як зазвичай

dim@
27.08.2017, 20:44
За 15 хв в мертвяку ніхто не буде цінити ігрове життя.

spikey
27.08.2017, 23:45
За 15 хв в мертвяку ніхто не буде цінити ігрове життя.
Ну тоді багато людей буде просто маклаудити. Це вже я споглядав неодеоразово. Чим більший час на мертвяку, тим меньше людей до нього доходить. Відсидяться собі в лісі і в бій.
Бо при такому часі на мертвяку просто рдразу губиться динамика гри!

Harmont
28.08.2017, 10:16
Ну тоді багато людей буде просто маклаудити. Це вже я споглядав неодеоразово. Чим більший час на мертвяку, тим меньше людей до нього доходить. Відсидяться собі в лісі і в бій.
Бо при такому часі на мертвяку просто рдразу губиться динамика гри!

Усі спірні питання будуть вирішенні найблищим часом, так що на форумі у темі гри будуть зміни і зміни на краще. Дуже прошу на засмічувавати коментарі різними обгоровенями. Для цього є група спілкування у вайбері. Прошу долучатися туди і там всі ваші побажання будуть прийматися до уваги і обговорено. Для того щоб долучитися напишіть мені Хто ви і звідки. Я обов'язково вас додам. 0967738537 Решта коментарів під темою буде пічищена. Тут лише регістрація. Дякую за розуміння.:-)

Shtazi
30.08.2017, 10:25
Ну тоді багато людей буде просто маклаудити. Це вже я споглядав неодеоразово. Чим більший час на мертвяку, тим меньше людей до нього доходить. Відсидяться собі в лісі і в бій.
Бо при такому часі на мертвяку просто рдразу губиться динамика гри!

Да норм, нанiмаэшся монстром, дереш шарiк через 5 хвилин, з криками - МЕНЯ УБИЛИ, i ти вже в темi

spikey
30.08.2017, 16:40
Продублюю ще тут.
За " бандитів" +-10 чоловік.
Нетішин-Славута
По телефону дзвонив організаторам і реєструвався Данила (Славута) 0680291905
Мій телефон 098 2256081 (Юрій,Нетішин)

Псиx
31.08.2017, 10:14
Варяги
Винница
8-10 чел
Бандиты
Номер есть у оргов

Harmont
01.09.2017, 10:05
Реєстрація за Бандитів призупинена!

varan33
01.09.2017, 16:17
чекаемо слідуючіх

Harmont
02.09.2017, 04:56
Good company
Житомир
5-6
Військові

DrumBumBum
02.09.2017, 09:13
A.F.A.
Рiвне
За сталкеров
5+
О67З82Зlбч Виталий

DrumBumBum
03.09.2017, 13:10
Регистрация по просьбе
Рiвне
За сталкеров
4
+380978342232 Виталик FENIX

Harmont
04.09.2017, 08:46
Оновлення 0.1.8
-Посріли вночі-
-----------------------------

Попередня регістрація:
Бандити 20(призупинено)
Сталкерів 10-11
Військові 5-6

vaka
04.09.2017, 09:46
Pegas
Жмеринка
Військові
3-4 чоловіка
068174632один

Harmont
05.09.2017, 11:21
Внекомандніки
2
Київ
Сталкер

GANZY
05.09.2017, 21:15
Ігровий шар 0.23. А свої до яких можна? Є ліміт?

Harmont
06.09.2017, 09:36
Свої можна, але будете викуповувати(на певних умовах)

FR33D
07.09.2017, 10:42
TTT (Tactical Troll Team)
Винница
Военные
5-8 человек.
093-66-78-124 (Андрей)

Harmont
08.09.2017, 09:48
Попередні висновки реєстрації:
-Бандити-20(призупинено)
-Сталкери-13
-Військові-15

Harmont
08.09.2017, 20:26
Оновлення 0.1.9
-Правила полону
-Обмеження в магазинах
-Суворість при перевірці невідчужуваного майна
-Відповідальність командирів.

Harmont
10.09.2017, 16:24
Оновлення 0.2.0

Доповнення по антуражу
Аномалії та Радіаційні зони
Болотний Доктор

Kalyan
11.09.2017, 09:44
Без команди
4 чоловіка
Рівне за Сталкерів
0967194329 Коля

Harmont
11.09.2017, 13:04
11/09/17
Реєстрація 1го етапу:
--Сталкери -21(продовжуємо)
--Бандитів -20(продовжуємо)
--Військових -15( вільних місць 5)

Zlyca
11.09.2017, 17:56
Мультики
Житомир
Военные
5 человек
093 080 76 63 Максим

Harmont
11.09.2017, 19:54
Оновлення 0.2.1
-дозволені радіоканали
-доповнення по антуражу
-доповнення по дозволених боєприпасів
-доповненях по мертвих

---------- Сообщение добавлено в 20:54 ---------- Предыдущее сообщение создано в 20:46 ----------

Попередння реєстрація:
Бандити-20
Сталкери-21
Військові-20(покищо призупинено)

spikey
11.09.2017, 20:41
До речімаю бажання подякувати організаторам- дуже швидко реагують на зауваження та пропозиціі в чаті у вайбері!

Harmont
12.09.2017, 15:50
Оновлення 0.2.2
-доповнення до антуражу (використання "горки" та РПС)
-вживання алкоголю (НІЧНИЙ РЕЖИМ)

DrumBumBum
12.09.2017, 16:32
Регистрация по просьбе:
За сталкеров
Рівне
1. Зорик
2. Иван Лемещюк
3. Палыч команда T.N.T.
4. DeadLock команда O.M.A.

Harmont
12.09.2017, 16:37
Регистрация по просьбе:
За сталкеров
Рівне
1. Зорик
2. Иван Лемещюк
3. Палыч команда T.N.T.
4. DeadLock команда O.M.A.
уточніть кількість гравців, будь ласка.

DrumBumBum
13.09.2017, 08:48
Сейчас всех пересчитаю:
01. DrumBumBum
02. Pramen
03. Slesar
04. Pan4uk
05. abwer
06. Katya
07. Fenix 1
08. Fenix 2
09. Fenix 3
10. Fenix 4
11. Zorik
12. Palich
13. Іван Лемещук
14. DeadLock

Это все кого я зарегистрировал до настоящего момента.

Harmont
13.09.2017, 15:32
13.09
Реєстрація:
Бандити - 20(далі)
Сталкери - 35(далі)
Військові - 20( призупинено)

---------- Сообщение добавлено в 16:32 ---------- Предыдущее сообщение создано в 12:37 ----------

Оновлення 0.2.3
-використання СІБЗ військовими (антураж військових)
-базовий не ігровий лагерь
-харчування

Harmont
14.09.2017, 09:02
Реєстрація по просьбі:
"Князь Сангушко"
5 гравців
Сталкери

---------- Сообщение добавлено в 10:02 ---------- Предыдущее сообщение создано в 09:57 ----------

14.08 попередні висновки 2го етапу реєстрації.
Бандити - 20 (продовжується)
Сталкери - 40 (призупинена)
Військові - 20 (закрита покищо)

DrumBumBum
14.09.2017, 15:24
Сейчас всех пересчитаю:
01. DrumBumBum
02. Pramen
03. Slesar
04. Pan4uk
05. abwer
06. Katya
07. Fenix 1
08. Fenix 2
09. Fenix 3
10. Fenix 4
11. Zorik
12. Palich
13. Іван Лемещук
14. DeadLock

Это все кого я зарегистрировал до настоящего момента.

Прошу разрешения зарегистрировать ещё одного сталкера в мою грядку:
15. Леонид Дербенёв Ровно

связь Об7З82ЗІбЧ Виталий

Harmont
14.09.2017, 23:26
Прошу разрешения зарегистрировать ещё одного сталкера в мою грядку:
15. Леонид Дербенёв Ровно

связь Об7З82ЗІбЧ Виталий

+1, добре. Внесу.
Зараз поки треба бандитів підтягнути.

---------- Сообщение добавлено 15.09.2017 в 00:26 ---------- Предыдущее сообщение создано 14.09.2017 в 22:20 ----------

оновлення 0.2.4
-ураження гранатою військового в СІБЗ ( контужений)
-доповнення до полоненого

Harmont
15.09.2017, 21:36
оновлення 0.2.5
-виправлення у обов'язках військових
-доповнено "право полоненого та мертвого на кружку води"
-парламентарі

pr. Nimnul
18.09.2017, 08:23
Док - 1 чел
Винница
По гражданке
за Бандитов
067 954 63 83

Все, кто пользуется гранатометами нашего производства, могут заказать ВОГи - привезу на игру ( в личку).

Harmont
20.09.2017, 17:00
Оновлення 0.2.6
----------------------
-звернення
-збільшення дозволених магазинів у військових
-зміна з поясненям невідчужних боєприпасів

Harmont
21.09.2017, 17:41
Оновлення 0.2.7
-доповнення в дозволено
-доповнення в заборонено
-ночівля в авто

zagnit
23.09.2017, 17:49
Внеком
Вінниця
0930894094
1
Сталкер

Harmont
24.09.2017, 17:24
Оновлення 0.2.8
-доповнення по обмеженю в відстані(заборонено)
-Ігрова Палатка

Axiles
26.09.2017, 10:57
Destroyers
Хмельницький
Бандити
6

pr. Nimnul
26.09.2017, 18:44
Ай, побандитствуем!:smile:

Harmont
26.09.2017, 20:28
Оновлення 0.2.9
-бажаючим приїхати раніше
-заборонено монстрам
-доповнення полоненим
-----------------
Реєстрація:
Бандити - 38
Сталкери - 35
Військові - 23(закрито)
Уточнена і виправлена

Harmont
29.09.2017, 01:03
Остаточне оновлення 0.3.0
Уважно перечитуємо усі правила і по можливості два рази.
Всіх чекатимемо на грі!

pr. Nimnul
29.09.2017, 11:58
.............................

Harmont
02.10.2017, 05:12
Грибний сезон оголошую закритим. Усім "грибнікам" дякуємо за порядочність та хорошу атмосферу. Слідкуємо за чатом, там будуть новини)

Anikei
02.10.2017, 09:34
Спасибо за игру. Было интерсно, адекватно и атмосферно. Очень рады, что поехали на игру.

Хотелось бы получить ссылки на фото от фотографа и место, куда выложить фотки с ивента.

P.S. А что за чат?

FR33D
02.10.2017, 11:24
Спасибо всем за участие и организаторам за старания.
В целом могу сказать что игра удалась. Было очень атмосферно и мы отлично провели время.
Вкусная еда, удобное место расположение не-игрового лагеря, горячий чай и отзывчивость оргов, куча фотографов и операторов, крутой отыгрыш кровососа и снорков.
В общем хвалить можно долго и есть за что, но хотелось бы все таки акцентировать внимание на минусах.
- Регистрация.
Подумайте о том как ускорить данный процесс на будущих играх. Очень странно было услышать что регистрация будет индивидуальная и аж после общего построения. Орги явно не продумали то, чем люди будут заниматься 3-4 часа времени, пока каждый получит документы и игровую валюту. (3-4 минуты уходило на 1 человека). В итоге, от скуки люди начали бухать по-черному и ПОВСЮДУ были алкогольные напитки и до старта игры множество игроков уже были нормально поддатые. И как следствие - следующий пункт:
- Правила.
Организаторы яро обновляли игровые правила на форуме и выпускали новые "патчи" раз в несколько дней. Я было подумал, "Вот, какие молодцы, все четко пишут и будет очень круто на игре раз такой серьезный подход еще на форуме". В итоге - никакого контроля со стороны оргов замечено не было. Все бухают, жрут собственные припасы, раскладывают целые "поляны" с мясом, шашлыками прочими прелестями прямо перед БАРом и им никто слова не говорит. Я с командой приехали на игру пустыми. Ни еды, ни лишней воды у нас не было. Мы были уверены что все отнимут у нас и заставят добывать припасы самостоятельно. Почему у пьянствующих не было изъято оружие и они прямо с ним в руках сидели в "НЕ ИГРОВОЙ ЗОНЕ" и жрали водку? Вопрос остается открытым.
Поймите, я не против алкоголя и даже очень ЗА. И 50-100 грамм в такую погоду - самое оно, для согрева. Но если орги сказали "ПЬЯНЫМИ ИГРАТЬ НЕЛЬЗЯ" - значит нельзя. И это не обсуждается. А в итоге получилось как получилось.
Ни агрессии, ни конфликтов со стороны выпивших не было и все были крайне адекватны, но зачем правила если на них можно просто наплевать?
Тоже самое касается и шаров. Рамзес на регистрации проверял у кого что заряжено и только при соблюдении правил отпускал людей. Но на этом весь контроль заканчивался. Сразу после регистрации люди со спокойной душой шли к машинам и дозаряжались по полной. Конечно, это были не все. Но многие... И как следствие - следующий пункт:
- Игровой магазин и амуниция.
Играя за военных и успешно выполняя все поставленные задачи мы имели приличные заработки. Но мы не знали куда их потратить. Шары не кончаются, так как никто не следит за этим, а продуктов, которые хотелось бы купить не так уж и много.
Магазин с едой был практически пустой. Когда я пришел туда с суммой в 300 баксов, там не нашлось ничего кроме дюжины шоколадных батончиков. И итоге: Потраченные 120 баксов на 12 батончиков. Забрали последние. Все что осталось на прилавке - печенье "Мария". Наверняка сталкерам и бандитам было сложнее и с финансами, но по сути им так же не было на что тратить деньги, кроме как на пропуска. Пожалуйста, Орги, подумайте об этом.
- Ночная игра.
Ехали в первую очередь ради ночной игры. С нами было несколько новичков и очень хотелось им показать что такое ночные игры, что бы все прониклись атмосферой.
Как оказалось на всю ночь предусматривался только 1 квест с бомбой. Который был выполнен за первый час ночной игры. После чего был приказ расходится по палаткам.
Понятно, что тут виноваты не столь орги, как пассивные и пьяные игроки, которые вообще даже не собирались выходить играть в ночь. (Но тут это исключительно индивидуально и винить никого не могу и не буду). Но нам было крайне обидно, так как хотелось крутой ночной игры, а квесты закончились. Можно ведь было продумать еще хотя бы несколько вариантов развития событий? Занять чем то людей, для которых ночная игра была важной составляющей.

В целом это все что я хотел написать. Не смотря на минусы -плюсов было намного больше. И это вовсе не камень в огород организаторов, а рекомендации и просьба на будущее более серьезно подходить к организации подобных ивентов.

---------- Сообщение добавлено в 12:24 ---------- Предыдущее сообщение создано в 10:59 ----------

Немного фоток:
https://drive.google.com/drive/folders/0B7m3DBGiTeE5S0p2RnFVVF9RX1k

zagnit
02.10.2017, 13:22
Кот просил опубликовать:
Вот и прошли выходные, а вместе с ними и игра.
Игру эту мы очень ждали, готовились, отрабатывали различные варианты событий, но вышло так как вышло)))
Обо всем по порядку.
Рано утром выехали на игру и благодаря хорошо проработанным маршрутам и точным координатам без единой проблемы добрались до полигона.
Очень рады были встретить старых друзей. Пока со всеми перездоровались и на лету перебросились парой фраз, прошел добрый час.
Что сразу бросилось в глаза, то что народ перекусывая, практически в открытую употреблял алкоголь и хлестал ,даже не стесняясь, пивас. И это было перед игрой. Некоторых уже не по детски штормило.
Оказалось что игровая точка «БАР», находится в неигровом лагере и то что бы в него пройти нужно пройти через весь лагерь. Зачем так было сделано, я понять не могу да и не пытаюсь. Это дело оргов, но плюсов игре это точно не добавило.
Вот наконец все собрались и общее построение. На подобной игре (ролевой, страйкбольной) это явно «пятое колесо в телеге». Люди которые готовились к игре они и так знали привила и условия, те кто не знали и после построения их не узнали. Но опять же, это дело оргов, а я лишь пишу свой взгляд.
И вот наконец начало игры. Все группировки расходятся по базам «осваивая и изучая зону». Но не все так оказалось прост))) Буквально через час, некоторые «горячие сердца» пытаются штурмовать «КПП». Я пытался понять с какой целью это делалось и какую пользу могло бы штурмующим принести (снятые с «трупов» шары и БК я не считаю достижением) ??? Да ровным счетом ничего, кроме проблем в будущем.
А игра уже идет. Вот мы обнаруживаем возле своего поста аномалию и понимаем что в ней арт. Пытаемся продать, отдать, подарить информацию, но все безрезультатно. Оказывается это никому не нужно и никого не интересует. Мы ведь военные, нам они по умолчанию точно не нужны, это не наша тема. Вызываем «Лесного доктора», покупаем у него информация по аномалии и арту, выкупаем на баре необходимое оборудование, снимаем арт и с уговорами дарим этот арт, чуть ли не как наказание, сталкерам. Удивило очень)))
Еще через час начинают проявляться следы излишнего употребления антирада перед игрой.)))
Появляются продящие зомби в поисках своих приводов и рассказывающие душещипательные истории о друзьях которые могли забрать привод и о том что у них он был. Слушать все это можно было бы долго и высело, но было немного грустно. Но вот приближается самый яркий момент, который мог просто сломать все и всем в первые часы игры. Из леса, по левую сторону от дороге (не игровой зоны) на меня в буквальном смысле несется человек стреляя но не попадая, я отхожу в сторону и человек на полном «лету» уходит и «щучкой» влетает в яму из которой буквально за несколько минут достали доски и прочий хлам. Когда человек вылез из ямы, счастливый что смог меня «застрелить» признаки употребления антирада просто кричали что он может ходить босиком по реактору, но человек продолжать играть, он был очень стойкий. Его расказы на мертвяке были такими «увлекательными», что мертвые оживали очень быстро и старались как можно дальше от него от отойти, а лучше даже убежать. Но данный человек на этом свои приключения не закончил, я слышал его споры и отсчитанные шаги (с кем то спорил по дистанциям), но я старался больше с ним не пересекаться. И таких людей было очень и очень много. Я вот только не понимаю, зачем ехать на игру чтоб на ней хлестить антирад как не в себя? Какой кайф вы получаете в игре достигая с помощью антирада уровень БОГ??? Хотите бухать и не можете в этом себе отказать, оставайтесь дома и выставляйте себя не не лучшем свете.
А игра продолжается.
Отправляю «ТТТ» в рейд. Ребята показали себя с наилучшей стороны. Все то что я бы хотел видеть в «военных» на игре я увидел в них. Спасибо Вам за это ОГРОМНОЕ!!! Пройдя определенное расстояние, «О ГОРЕ!!!» они находят аномалию и арт. Даю им команду занять там оборону, никого не подпускать и охранять. ПОЛТОРА ЧАСА мы пытались этот арт кому то втюхать. Оказывается это никому в игре ненуна!!! Блин!!! Народ, это СТАЛКЕР!!! (сори крик души). И тут получается самая прикольная история с артом за всю игру. Военные находят арт и аномалию, за свои деньги выкупают защиту от аномалии, берут бандюка в плен для того чтоб он достал этот арт и уже как наказание отдают этот арт вольникам!!! Вау!!! Это жесть!!!
Но игра продолжается!!!
Отправляю в зону двух переодетых и опытных игроков которые должны собирать информацию по группировкам, раскидали схроны и пр. Люди возвращаются назад из зоны с круглыми глазами. Говорят что схроны, арты, хабары и пр. никого не интересует. Упс!!! Люди не имеют желания разговаривать!!! Люди стреляют, а не говорят!!!
Игра продолжается.
Тут народ начинает хотеть есть и отправляю покомандно на прием пищи. Некоторые это восприняли как команду об окончании и начали разжигать мангал и готовится плотно засесть. Поспешил их разочаровать и окончить прием пищи, но тут орги объявили про ужин, арену и пр. и народ массово повалил из зоны на прием пищи и арену. Жизнь в зоне остановилась!!!
Арена и кормешка закончилась, объявлен ночной квест!!!
Тут отдельная история, т.к. мы нашли бомбу и в лучших традициях ее перепрятали. Около часа я пытался на всех частотак вызвать к себе лидеров групп и группировок для того что бы провести аукцион, соревнования или что то еще по владению бомбы, но все оказалось не так то и просто. Единственные кто шел на контакт и отыгрывали общение и пр. оказались бандиты. Именно они за символическую ДОБРОВОЛЬНУЮ плату получили «бомбу». Параллельно мы заручились поддержкой друг друга, что уже утром поставило многих в ступор))) Но так бывает, если ты не хочешь говорить и договариваться.
Утро особо игру не поменяло, но на сталкер похоже стало еще меньше. Особо улыбнуло утреннее построение в 8.00))) Утро в китайской деревне пчеловодов)))
Дневная же часть, уже вообще очень отдаленно напоминала сталкер, а превратилась в обычную игру с неким окрасом сталкера. Иногда оживляли игру монстры, которым отдельное СПАСИБО за изюминку в игре. Именно без вас все было бы очень уныло.
Контроль флагов был вообще очень лишним, так же как и респ по 15 минут.
Это так по игру в общем и коротко)))
Однозначно спасибо оргам за мероприятие! Надеюсь вы сделаете выводы и продолжите. Но прежде всего выводы по игре должны сделать сами игроки и понять, для них РОЛЕВАЯ игра или нет. Если это не заходит, то не стоит ехать просто ради того что бы пострелять. Без обид, но не стоит.
По моим военным. Винница как всегда на высоте. «ТТТ» вы мои герои и с Вами в огонь и в воду зная о том что Вы не подведете. «Мультики» - прежде чем ехать поймите и осознайте свое место и группировку в которой находитесь. Научитесь точно и правильно выполнять задачи которые вам ставятся и думайте о тех кто на посту пока вы пикникуете. Если вам говорят быть там, то ненада уходить в другое место и тем более вообще идти в другую сторону. Если выполнение задачь не ваше, то подумайте о смене группировки. Без обид, но так и есть.
Основные недочеты, которые значительно на мой взгляд подпортили именно ролевую сталкерскую составляющию:
1. Респ раз в час по расписанию, а потом и вовсе 15 минут ведет к тому что игрок не ценит ее. Респ три часа минимум и игроки десять раз подумают прежде чем открывать огонь по явно превосходящему противнику (на моих глазах один вольник на трех бандитов).
2. Линейный сценарий. Все развивалось по одной линии и полностью отсутствовали цепь или сеть квестов, задач , когда одни задачи возможны только при выполнении других. Даже арена, прием пищи и прочее не останавливают жизнь в зоне.
3. Уж оочень много шаров и снаряги при старте. Неотжимаемый бк в три механы, вообще крайне лишний. Нож, пистоль и 20 шаров – это то с чем люди должны выходить в зону. Все остальное уже получает в процессе игры. Тогда люди начнут думать головой, а не пальцем который на спуске.
4. Нанесение на карту игровой территории, границ полигона, кордона.
5. Расположение бара в не игровом лагере, отсутствие контроля за респами, единый мертвяк. Это очень не правильно.
6. Всего три группировки и отсутствие как таковых сталкерских задач.
7. Не выдержанность дес-кода группировок. Например наличие некоторых элементов камуфляжа у бандитов.
Ну а в общем игра прошла и это уже история. Стасибо организаторам за определенную смелость в организации и саму организацию! Всем участникам СПАСИБО ЗА ИГРУ!!!
С Уважением, Кот.

lvlind
02.10.2017, 14:30
https://www.youtube.com/watch?v=lVXJlYDf-NU

Короткое видео построения - на память, ну и спасибо всем за игру, увидимся на следующих мероприятиях.

Псиx
02.10.2017, 21:13
Всем доброго времени суток.

Огромное спасибо за игру. Мне и команде очень понравилось. Многое смогли и многое показали новеньким.
Рамзес, был на предыдущем твоем проекте. Если сравнить, то небо и земля. Ты очень сильно вырос в плане организации. Это радует. Продолжай в том же темпе. Варяги будут стараться максимально часто ездить к тебе. Далеко, правда, ездить и финансово накладно. Так что пожелание будет: найди локацию в 10 метрах от нас и чтобы не под горку было.
Очень порадовала кухня. Не ожидали. Горяченькое, да в такую погоду. Ух. Это было в тему. Спасибо.
Отдельная благодарность за генератор. Выручил в нужный момент.
Надеюсь, ты не сильно ушел с такой организацией всего в минус.

А теперь пара сотен слов от меня по игре. И по общим вашим отзывам. Никого не конкретизирую. И не ставлю за цель кого-то обидеть.

Ребята, а вы не офигели? Вам сделали игру? Вас плотно накормили? А вы харите человека. Не орг играет в игру, он вам лишь предлагает проект, в который вы можете сыграть. Основную игру делаете ВЫ!
Много раз видел фразы о том, какие опытные в эту игру люди приедут… Эх… Видать количество посещенных проектов не равно качеству…
1. Сталкера… Ау, ребята, вы где? За всю игру вас почти и не видел даже. Как же конклавы, временные союзы между собой и так далее? Где попытка поторговаться с бандитами и заключить сделку на добычу артефакта? Где вылазки? Я прошустрил почти всю локу. Видел 2 человека на баре и где-то в далеке пару силуэтов… Усе… Или я слепой, а вы так искусно прячетесь… Или…
2. Бандиты… Вас комментировать не буду. Моя сторона и свое бревно не увижу.
3. Военные… ТТТ – вы лучшие из всей стороны. Спасибо за игру -)) Большую часть из ниже написанного не принимайте на свой счет.
Как на меня, самая слабая сторона по отыгрыванию. И вина почти всего того, что творилось на игре – вина военных. Ребята, лучше сидите дома, чем так играть
Какой смысл был в КПП – не знаю. Отошел чуть дальше и спокойно прошел к Бару. Почти не было секретов, ни одного патруля… Единственное развлечение для остальных – напасть на КПП… Кто вас штурмовал – не знаю, но видать был смысл
Спокойно можно пройти в НЕигровой лагерь через Бар… Эмс, что? Где контроль? Где грозный дяденька, который сделает ая-я-я-й? На КПП? Вы чего не следите за этим? Ведь это тоже ваш хлеб, ваш заработок!
Попытался договориться с военными насчет пропуска. Эмс… Или ребята не знают, что такое торговая коррупция, или… Не, ну вы чего? Вас пытаются подкупить. Отыгрывайте. Где ваша легенда? Ведь можно что-то было придумать. Это не сложно.
Отдельно про бухих на территории… А почему собственно виноват орг? Тут личная вина военных. Ведь именно они обязаны следить за порядком в Зоне. Но почему-то все думают, что виноват орг. Ребята, орг 1, а игроков 80+. Почему, если военный видит бухого он его не арестует и не посадит в КПЗ? Ой, ну ладно, про КПЗ ничего не было написано в правилах, а думать лень. Ну так берите в плен. Идите к оргу и тащите его за руку к этому человеку. Ну или тихо вызовите по рации, если не хотите аж так сильно быть «плохим мальчиком». Вы почему это не сделали?
В итоге большую часть «оплошностей и недоработок орга» - мы переносим в столбик «неумение отыграть военных»
4. Бухие… Мужики, все понимаю… Холодно. Сам замерз. Особенно, лежать в засаде на сталкеров 1,5 часа… Но ведь не в зю-зю. Вот напились вы, а крайний получился Рома (хотя теперь мы знаем, кто на самом деле был должен следить за порядком в Зоне… )

Относительно ночного квеста и педулова утром – там тоже много и много текста будет. Кому интересно. Потом отпишу.

А так… Повторюсь: Игру делаете лично ВЫ! Орг за ВАС играть НЕ будет. Он лишь дает движок. Так что ищите вначале недочеты в вашем отыгрывании.

Всем спасибо за понимание и до встречи на следующих играх серии.

P.S. Кот, почему у тебя возникли замечания насчет антуража после игры, а на построении ты промолчал? Это как-то странно, не? Если было замечание – мог и озвучить. Тебе бы обьяснили, что я квестовый персонаж (за голову награда) и должен немного отличаться. Но я был одет все же, как Бандит.
N.B. Черный, привет не засчитан -))

eXXon
03.10.2017, 12:05
Всем большое спасибо за игру. Большое спасибо организаторам за старание, еду и атмосферу. Молодцы так держать!
Вот список +/- за всю игру как опросник для оргов
+ Питание, было чень вкусно и сытно большое спасибо всем кто старался для нас
+ Монстры, очень порадовали разбавляли игру, от вас реально было страшно
+ Большое спасибо Коту за грамотное командование и расстановку задач
+ Бандиты очень порадовали - антуражность, черные куртки/плащи вообще супер
_____________________________________________________________________

- Слишком большой стартовый боезапас, привел к тому что все в начале стреляли а потом думали. При лимите на боезапас стоит трижды подумать и попробовать договорится прежде чем стрелять.
- Очень мало ночной игры буквально одна мисия с бомбой которую выполнили за час а потом все начали лепить расходняк.
- Антирадин, я не против после хорошей игры пропустить пару тройку, но не забывайте что антирад повышает уровень "живучести" бойца до запредельных норм + минимальная ТБ должна быть, всё-таки играемся мы с штуками повышенной травмоопасности
- Оооочень долгая регистрация
- Нарушен баланс игры по количеству человек, лично моё мнение 20% военные 20% бандиты 60% сталкеры. По утру сталкеров осталось вообще человек 8-10

Список считайте чистым ИМХО

Дальше по поводу самих игроков очень разачоравался в сталкерах, я почти час бегал по територии бара в поисках хоть какого-то сталкера что-бы продать ему локацию артефакта, но никому это вообще нафиг не нужно!
хоть как-то действовали бандиты пытаясь насолить военным, и то глухой штурм в начале игры был в никуда.

_____________________________________________________________________________________________

ФОТОГРАФИИ + ВИДЕО (https://photos.app.goo.gl/TbWmIXoXoYZUE3d52)
доступ на заливку открытый с безлимитом по размеру приглашаю делится своими фотками/видео

spikey
08.10.2017, 21:38
От постоянно все пишут про бесмысленность первого штурма КПП военных. А теперь включаем "голову" и считаем что игра пошла сразу по сценарию. Военных можно было взять в плен, отжать сразу денег, и.... самое главное боекомплект! К сожалению ВСЕ военные (почти все), после того как были убиты, вставали и шли на мертвяк! И на крики про то , что они тоже должны отыграть мертвого 15 минут лежа, дабы дать себя отмарадерить, посылали всех нах!
Это я так, пишу дабы люди , если собирались играть по сценарию с ограниченным боекомплектом, поняли для чего нужен был первый штурм.
P.S. также поспособствовало первому штурму долгая регистрация и начало игры на пару часов позже намеченного. Ну надо было как-то людям "развлечся", после пары часов загорания под солнцем у бара, ожидая регистрации

Zlyca
09.10.2017, 11:06
Военные уходили по причине того что у них не было что отжимать. Деньги все были в общаке, механа которой можно было поживиться выстреливалась быстро. Смысла просто стоять не было вообще. Пару человек стояло, но к ним просто не подпустили.