PDA

Просмотр полной версии : Ребята!!! Срочно нужна помощь!!

JazZy_Boy
09.12.2007, 14:16
Суть в том, что я учусь в университете, и у меня есть возможность написать научно-исследовательскую работу по административному праву тема её будет звучать так: "Розгляд проблеми законодавчого врегулювання питання що до придбання,носіння, використання та зберігання пристроїв, які є схожимі з вогенпальною зброєю за дизнайном, але які не мають цільового призначення для ураження цілі"
Ребята кому будет ещё не сложно отсканируйте членское удостоверени ЗУФС и абсолютно любую экспертизу по приводу...При встрече на играх с меня пиво:)Сканы прошу прислать на електронный адрес kolyabartosh@gmail.com

Hind
09.12.2007, 14:23
]які є схожимі з вогенпальною зброєю за дизнайном, але які не мають цільового призначення для ураження цілі"
Как то к приводам да и вообще страйкбольным изделиям это довольно опосредованно относится.

JazZy_Boy
09.12.2007, 16:18
Тематика роботи була визачена після аналізування тексту офіційної відповіді МВСУ(Стогній) та заключення ДНДЕКЦ (для ТОВ "Візантія-1"), хочу зазначити, що нема законодавчої дефініції,що таке Airsoft, та що таке Airsoft іграшка,хоча визначення що є собою Airsoft іграшка мало бути, бо при завезенні данного товару в Україну його мали класифікувати, та визначити, що представляє собою данний вироб іноземної промисловості.

Hind
09.12.2007, 17:07
Добре, тоді ось таке питання, а навіщо тобі ксерокопія посвідчення члена ФС?

JazZy_Boy
09.12.2007, 21:24
ох...такое впечатление будто я собираюсь осквернить что то своими действиями... ну да ладно удостоверение мне нужно для того что бы оно было в приложении, а вообще в работе также будет упомянута данная организация,которая помагает в решении проблем страйкболистов

AntoniaN
10.12.2007, 00:06
Интересная, и в тоже время сложная тематика....
Органы, которые должны за этим следить, и так знают что такое Аирсофт... И как можно крутить законодательством....