PDA

Просмотр полной версии : Золочів("Диверсія-3")06.04.08



Малый
24.03.2008, 00:08
Місце проведення- ліс біля с.Єліховичи, Золочівський р-н, Львівської обл.


…Дві держави продовжують жорстоку війну…
"Сині" утримують учбовий центр, захоплений ними у "жовтих" та максимальними темпами ведуть будівництво аеродрому на його території. "Жовті" намагаються відбити центр та знищити ворога..


Епізод 1:"Карта".

"Жовті" готують десантування елітної бригади ВДВ, що розміщена у глибині країни, для знешкодження сил супротивника на території колишнього учбового центру. Агент "синіх" викрадає карту з координатами точки десантування та намагається доставити її в учбовий центр. Під час переходу кордону агент отримує смертельне поранення…Стікаючи кров'ю, він встигає замаскувати пакет на території "синіх" та передати сигнал на супутник для пеленгування точки закладання…

Діюча сторона-"Сині".
На початку епізоду "синім" відомі координати закладання пакету.
Мета епізоду-знайти пакет, доставити його на базу та утримувати його там 15 хв.(умовне декодування змісту), через 15 хв. пакет можна відкрити та ознайомитись з його змістом.

Діюча сторона-"Жовті".
На початку епізоді "жовтим" відомий лише приблизний район закладання пакету.
Мета епізоду- перейти кордон та захопити конверт.

Умови епізоду.
"Сині" займають вихідну позицію на територій учбового центру, "жовті"-на своїй території. Точки старту позначені скотчем відповідного кольору та написом "Штаб". Гравець, якого було вбито під час транспортування конверту, зобов'язаний залишатись на місці "смерті" доки пакет в нього не буде взято іншим "живим" гравцем. Пакет вважається захопленим "жовтими" у такому випадку:
- конверт перенесено за кордон на територію "жовтих"та знищений одним із командирів груп(команд)"жовтих",якщо конверт не був знищений по тій чи іншій причині(наприклад за відсутністю командира)то він утримується в штабі до закінчення епізоду.
"Синім" дозволяється перехід кордону з метою захоплення конверту в штабі "жовтих".
Периметр території закладки конверту буде позначено.
Гравцям забороняється займати позицію всередині будівель.
Точку десантування позначено прапорами з ракетами, які замасковані на території "синіх" і можуть бути знайдені "синіми". Переміщати/ховати/знищувати знайдені прапори забороняється!
"Мертв'ятники" в епізоді відсутні.
Старт місії дублюється пуском ракети.
Тривалість епізоду- 1 год.

http://i.io.com.ua/img_aa/small_0/0349/21/03492148_0.jpg (http://io.com.ua/3492148)


Епізод 2: "Десант".

"Сині" підготувались до десанту "жовтих"-розмістили на території центру ЗРК та станцію наведення. "Жовті" силами спецназу прикордонних військ намагаються забезпечити десантування бригади без перешкод…

Діюча сторона-"Сині".
На території центру розміщені два об'єкти- установка ЗРК та РЛС.
Мета епізоду-не дати "жовтим" знищити жоден з об'єктів та перешкодити десантуванню. У випадку захоплення фугасу- доставити його у свій штаб та утримувати там до кінця місії.

Діюча сторона-"Жовті".
На початку епізоді "жовті" володіють фугасом для знищення об'єктів. Точка десантування позначена замаскованими прапорами(умовні станції наведення).
Мета епізоду- перейти кордон, знищити один з об'єктів, захопити точку десантування та утримувати її необхідний для десантування час.

Умови епізоду.
"Сині" займають вихідну позицію на територій учбового центру, "жовті"-на своїй території. Точки старту позначені скотчем відповідного кольору та написом "Штаб". Гравець, якого було вбито під час транспортування фугасу, зобов'язаний залишатись на місці "смерті" 5 хв.після чого, залишишивши фугас на місці ураженя ,йде в "мертв"як" на протязі даного часу фугас може забрати гравець любої із сторін,
Гравцям забороняється займати позицію всередині будівель.
Точку десантування позначено прапорами з ракетами, які замасковані на території "синіх". Переміщати/ховати/знищувати знайдені прапори забороняється! Десантування можливе лише у випадку коли "жовті" захопили усі точки, де розміщені прапори та встановили їх там. Десантування вважається успішним, якщо "жовті" утримали прапори на протязі 10 хв. І запустили ракету. Початок десантування можливий лише у проміжок часу між 1 год.40 хв. та 1 год.50 хв. після старту епізоду. Якщо до початку десантування жоден з об'єктів не був знищений-десантування неможливе! Об'єкт вважається знищеним, якщо в радіусі 1м від нього було підірвано фугас.
"Мертв'ятники" позначені відповідним скотчем та написом "Шпиталь".
"Мертв'ятник" для кожної сторони- 2 рази по 15 хв.На початку епізоду у кожного гравця є по 2 медичні картки.При кожному відвідуванні мертв'ятника учасник зобов'язанний залишити одну медичну карту в ящику,який там розміщений.Гравець,в якого відсутні медичні картки не може виходити з мертв'ятника для продовження гри.
Старт місії дублюється пуском ракети.

http://i.io.com.ua/img_aa/small_0/0360/86/03608632_0.jpg (http://io.com.ua/3608632)

Перерва між епізодами - 20-30 хв.

Розклад міроприємства:
-11.00 заїзд
-11.30 брифінг командирів
-12.00 початок місії

Додано.
Гра платна."Не прихоти ради, а токмо волею супруги мя испославшей..."(с)
15 грн/чол.
За фінанси відповідають командири команд(так само, як на Диверсії-2).
Тривалість епізоду- 2 год.


Реєстрація (http://airsoft.com.ua/forum/viewtopic.php?f=98&t=18244)
Реєстрація завершується 03.04.08.

Додано.
Кожна із сторін має окрему точку розміщення транспорту! Після підготовки до гри, сторони збираються на полігоні-база "синіх".
http://i.io.com.ua/img_aa/small_0/0360/87/03608781_0.jpg (http://io.com.ua/3608781)

Lestat
24.03.2008, 16:30
Пакет вважається захопленим "жовтим" у двох випадках:
- конверт перенесено за кордон на територію "жовтих";
- конверт доставлено любому з командирів груп "жовтих".

а потім перехопити пакет можна? :)
П.С.можна "перестріляти" або захопити в полон всіх жовтих командирів :D


"Мертв'ятники" в епізоді відсутні.

тобто поновлень немає, а "вбиті" куди мают іти?:)

Lestat
24.03.2008, 16:50
На території центру розміщені два об'єкти- установка ЗРК та РЛС.

дані об'єкти будуть позначені?

Леший
24.03.2008, 18:09
1.Перехватывать пакет можно только до вынесения за границу либо до попадания в руки любому из командиров "желтых", после этого пакет из игры выбывает :-)
2.Оживлений нет, т.к. а) 1-й эпизод короткий и задача простая :-), б) народ требует жертв (т.е.чтобы игроки не торопились умирать и не ходили строем на баррикады :-)). В окончательном варианте сценария возможно еще появится задача для выживших после захвата конверта :-)
3.Все объекты будут обозначены.

Lestat
24.03.2008, 21:15
на "Епізод 2" для кращого контролю над умовними "смертями", можна кожному учаснику вішати по 3-и повязки синього або жовтого кольору у відповідності до держав, якщо "вбивають" перший раз, учасники приходить в "смертник":) і знімає першу повязку, 2-а смерть - другу, третя - третю:)

Малый
27.03.2008, 18:37
1.Команда.
2.Кількість.
3.Сторона("жовті", "сині").
4.Контакт.

Перед реєстрацією ознайомтесь з правилами (http://airsoft.com.ua/forum/viewtopic.php?f=98&t=15781).

Малый
27.03.2008, 18:39
1."Терен".
2.5-6.
3."Жовті".
4.Малый,Леший.

Drak
28.03.2008, 20:56
1. "Forest kombayneroZ"
2. 6+
3. "Жовті"
4. Svist

MAESTRO
30.03.2008, 18:07
Maestro
Жовті
80974881999

Earl
31.03.2008, 19:00
Earl
жовті
80976245525

Timur
01.04.2008, 09:36
1."Сфинкс".
2. 9-10.
3."Cині".
4. Timur.

Timur
01.04.2008, 11:34
Гравець, якого було вбито під час транспортування фугасу, зобов'язаний залишатись на місці "смерті" 5 хв., на протязі яких фугас в нього може забрати гравець любої із сторін.


что если на протяжении 5 минут фугас не забрал никто?

Earl
01.04.2008, 14:48
Было бы удобно указать на карте мертвятники

Karat
02.04.2008, 20:23
Karat +2
Жовті
80504742408

Малый
02.04.2008, 23:09
Привіт усім!Ознайомтесь будь-ласка з остаточним варіантом сценарію.

Dayton
03.04.2008, 08:21
1. Avalon
2. 3-4
3. Жовті
4.Dayton

Joshua [BlackWatch]
03.04.2008, 15:51
BlackWatch
4-5
Желтые
067 7209072

ART
04.04.2008, 09:55
1. 1st RGR.
2. 10-12.
3. "Сині".
4. saba 80976682696.

Folder
04.04.2008, 10:32
1.45 Commando Royal Marines
2.Уточняется
3.Сторона("сині").
4.Фолдер 80672586999

Timur
04.04.2008, 11:53
Точку десантування позначено прапорами з ракетами, які замасковані на території "синіх". Переміщати/ховати/знищувати знайдені прапори забороняється! Десантування можливе лише у випадку коли "жовті" захопили усі точки, де розміщені прапори та встановили їх там. Десантування вважається успішним, якщо "жовті" утримали прапори на протязі 10 хв. І запустили ракету. Початок десантування можливий лише у проміжок часу між 1 год.40 хв. та 1 год.50 хв. після старту епізоду. Якщо до початку десантування жоден з об'єктів не був знищений-десантування неможливе!

прошу уточнить по второй миссии:
1. сколько точек десантирования (одна ?)
2. сколько точек где размещены флаги
3. возможен ли сценарий:
жолтые - по очереди захватывают точки с флагами держат каждую по 10 минут и запускают ракету, затем берут фугас и взрывают один из объектов = десантирование удалось
4. возможен ли сценарий:
синие захватили одну из точек с флагом и не отдали ее желтым до 1 год.50 хв після старту епізоду = десантирование невозможно.

Леший
04.04.2008, 17:25
1. сколько точек десантирования (одна ?)

Точка(в виде посадочной площадки)-одна.



2. сколько точек где размещены флаги

Соответственно вышеизложеному- площадка для высадки ограничена 4-мя флагами.



3. возможен ли сценарий:
жолтые - по очереди захватывают точки с флагами держат каждую по 10 минут и запускают ракету, затем берут фугас и взрывают один из объектов = десантирование удалось

Нет. По сценарию нужно удерживать ВСЕ флаги одновременно и не менее 10 минут(иначе площадка для десанта не будет четко обозначена и десант зависнет на деревьях :-)).



4. возможен ли сценарий:
синие захватили одну из точек с флагом и не отдали ее желтым до 1 год.50 хв після старту епізоду = десантирование невозможно.
Йес, оф кос. Исходя из вышенаписаного :-)

Timur
04.04.2008, 17:48
спасибо за ответ

как я понял, для десантирования флаги должны быть под котролем желтых с 1г.40хв. до 1г.50хв. от начала миссии?

Earl
04.04.2008, 18:38
Ищу транспорт из Тернополя и обратно 1 человек (почти всем звонил, не нашёл, но вдруг)

Update: Спасибо, нашлось

Nazar [Sphinx]
06.04.2008, 18:53
Большое спасибо за игру - получилась на славу, было все: и штурм, и оборона, и гуляние в тылу врага :twisted: . В общем - полный кайф.

ПС: был найден бункер от М-ки на подходе к холму, примерно по средине, если смотреть от стороны мертвяка желтых.
Пишите в ЛС.

ППС: возможен обмен на 2 механы от АК :lol:

ART
07.04.2008, 08:14
Спасибо ВСЕМ: организаторам за проделанную работу, "синим" - за яростное сопротивление, "желтым" - за поддержку во время штурмов. ВСЁ было классно, жаль только цвет дыма увидел только после игры :wink: ! Мелкие недоразумения уже забыл :twisted: , а благодаря противнику вынес БОЛЬШОЙ боевой опыт, теперь на корню будем менять тактику игры нашей команды !!! Уже ждем "Диверсию-4" :lol: !

STIT
07.04.2008, 09:36
фото
http://inflames.io.com.ua/album107277

Earl
07.04.2008, 10:09
Отличная игра! Спасибо организаторам за полигон и сценарий, синим - за удивительную координацию (фигня война, главное - маневры :)) и стойкость, жёлтым - за упорные атаки и честность!

Dayton
07.04.2008, 13:22
Всім дякую, за чудову гру. Окрема подяка організаторам. Гра вдалась на славу :D З нетерпіням чекаю Диверсії-4. Трішки фото http://dayton.io.com.ua/album107471

Drak
07.04.2008, 13:41
Дякую всім!!! Організаторам за цікавий сценарій, "жовтим" за надійну підтримку в під час атак, "синім" - за класно замасковану офіцерську сумку, :lol: яку ми такі і не змогли знайти, і достойний відпір атак жовтих. Ну і я гадаю що продовження не заставить себе чекати...


P.S. Все класно, тільки от дві медкарточки мені чомусь було мало :lol:...

Малый
08.04.2008, 09:38
1. Команда " Терен " - висловлює вдячність учасникам за цікаву та динамічну гру.
2. Від організаторів окрема подяка, командирам команд за втілення нових ідей в місії.
3. Плануємо цілодобову Велику гру на новому полігоні біля м.Золочів після 11 травня.