Вход

Просмотр полной версии : MP5 (M5 - S5 [JG]) Китай



Diesel Draft
26.03.2008, 00:33
Всім привіт. Вот покристувався даним виробом з середини зими. І все було добре, тільки вот він в мене почав влюватись і сильно знизилась кучність. ДУмаю або Хоп-хап або впала компресія на поршні. Але вот до кінця розібрати не можу. Вродіби все зняв і не можу знайти остані болтіки щоб добратись до гербокса. Може хтось розбирав дану версію, скиньте будьласка фото або інструкцію.

П.С. В кого які проблеми є з даною версією?

ALeBi
26.03.2008, 01:11
Не знаю, что ты там откручивал. Как и во всех МР5, в ней есть 3 основных винта, на которых держится корпус(один находтся в задней части, один возле стволика, один возле кнопки сьема магазина) Также надо снять резиновое кольцо рычажка регулировкой хоп-ап и вытолкнуть сам рычажок, кнопку сьема магазина. Еще прицельную планку(сначала большой винт, который держится на гайке, потом боковой), открутить тыльник рукояти и вытащив мотор, выкрутить 2 витна внутри.

Вроде бы ничего не забыл...

Voin1
28.03.2008, 12:13
Джентльмены,извините что вклиниваюсь, а болты в задней части корпуса, там где мотор расположен ( в ручке за мотором) не выкручивали? Или в Джи-Джонговских МП5-х их там нет?

Diesel Draft
28.03.2008, 16:08
Пробував, тільки відпустив мотор. Всерівно воно його зажимає. Це всетаки мабудь клей. Планую на вихідних на тренування не їхати а перебрати щераз попробувати.
Доречі якщо це клей і я його зірву, що робити далі, чим клеяти?

Славик
29.03.2008, 14:16
Спочатку я вирішив, що автомат із пластику. Тому і написав про клей.
Але ось що хочу вточнити: пістолетна рукоять знята? Ті МР5, що не курц і базуються на 2 гірові, потребують ії зняття перед розборкою корпуса. Закріплена вона гвинтами під мотором.
В тіх, що курц, вона знимається разом із гіром.

Diesel Draft
31.03.2008, 00:06
Ручку зняти не можу. Відкрутив тільки нижню кришку. Може болти ха мотором, я там нічого не бачу толком

ALeBi
31.03.2008, 11:44
Я ж тебе с самого начала сказал, что нужно мотор снять, а сама ручка держится на двух винтах, которые вкручены в гир. пока ты этот узел не снимешь, ниц не будет.

-< BLes >-
02.04.2008, 13:01
Во-во та же проблема! неможу докопатись щоб зняти ручку. ... зверху немає болтиків!...гір спокойно можна витягнути нічого не мішає(ніяких болтиків) лише загвозтка що мотор ніяк з рукоятки вивільнити неможу...тому і гір нехоче витягуватись! може хтось фот може викинути???

теж перший шарік плює! далі вроді норм! от тільки ше загобав перемикач режиму вогню..... СЕЙВ не тримає

-< BLes >-
02.04.2008, 22:57
гг розібралась я)) оказується все просто.... просто клеми з моторчика треба було витягнути)) а я то думала шо вони припаяні намертво :lol:
ну лан...добралась я до гіра.... смазки явно мало в китаї... треба перемазати....от тільки ше треба дістати смазки :D ....найблищим часом треба обзавестись)....
- перший шар плює! - розкрутила позирила...оказалось резінка ХОПа ..нехіло ізувєчєна... в двох місцях тю-тю! - лопша оказалась! гг неповірите....наклала ізолєнту...заткнула назад! скрутила!
- перемикач режиму вогню... на СЕЙВІ нетримав- розібрала...зібрала...нормально....через раз проскакує....а толком фіг знає шо там було :D :roll: от тільки питання:
там з обох сторін повині бути для перемикача...така пласмасова штучка?... котра задіває всередині...якусь пластинку пластикову ...на стінці гіра котра совгається...туди-сюди :oops: (пока тільки практикуюсь тому всього незнаю як і шо називається )сорі якщо щось неправельно або кумедно назвала.


ну а в общому результат:
- перший шарік нормально вилітає поки шо...кілька разів стрельнула після збору- далі буде видно- всерівно треба резинку купувати хопа!
- перемикач через раз але працює! може ще раз розібрати і зібрати гляді і вовсє работать начньот :lol: :lol: :lol:

Maxa
03.04.2008, 12:04
Дамский подход порадовал :) Так держать! Походу скоро будет ещё один форумный механоид. Но--девушка!!!

Diesel Draft
03.04.2008, 17:13
А вини скоро в цьому ділі нас переженуть :)). Якщо чесно я ще не дивився. На роботі завдань куча, покіщо цю процедуру переніс на суботу :oops:
Є заминка з тим як зняти мотор. буду пробувати знімати клеми. Якщо чесно то якось страшно, боюсь порвати.

-< BLes >-
03.04.2008, 17:48
по ідеї ...в китайских АЕГах стандартні клеми.... тимпаче якщо від JG в мене такий самий...як твій!
коли знімеш кришечку знизу рукоятки....на проводах по-краях є загнуті такі гачки чорні заізольовані....притримуючи моторчик...легенько потягни...знімається без проблем... і намісце ставляться так же....набагато зручніше ніж спайка)
витягуєш мотор повністю(він там ЛОНГ) і все...спокійно знімай рукоятку...... раджу провода докінця невитягувати з рукоятки.... там є два отвори в середині в кожен з яких встромляється провід ...їх просто буде важко потім назад засунути...закінчення там як я казала зігнуті..тому трішки зісунувши рукоять... відкривається вільний доступ до ГІРа .....ось і все! практикуйся :D

а на темат....шо боїшся розбирати:
- Никогда не бойся делать то, что ты не умеешь. Ковчег был сооружен любителем. Профессионалы построили "Титаник". УДАЧІ

а да ...а саме головне.....вдалої зборки :wink: бо там деталей..... :roll: ого-го

МЕХ-87
04.04.2008, 16:21
Ну не так прям чтоб ого-го Но елементарную внимательность никто не отменял.
Пользуйтесь статьей что прикреплена в мастерской и будет вам счастье. ибо первый гирбокс разобраный(и собраный назад соответственно :D ) был подкреплен етой статьей.
2-< BLes >- молодец так держать.