Просмотр полной версии : 28.09.2008р. "КРОВ ЗЕМЛІ"
NEO[VENOM]
12.09.2008, 11:15
http://i.io.ua/img_aa/large/0575/10/05751042.jpg
28.09.2008р. в мальовничих лісах біля Вертелки, буде проводитись гра присвячена 2-ій :oops: річниці команди "Веном". Гра буде складатись з 3-ох місій. Оскільки ми іменинники, а гра, відповідно святкова, проводитись вона буде по запрошеннях :wink: , в приватку до командирів команд, або по телефону. Дякуєм за розуміння.
NEO[VENOM]
22.09.2008, 17:15
Кров землі
1990 рік. Кувейт окупований військами Іраку. ООН приймає резолюцію №678, яка передбачає право на військові дії для Багатонаціональних сил по визволенню Кувейта. 24 лютого після масованих обстрілів війська БНС входять на територію Кувейта. Починається війна за кров землі.
1 місія. Буря в пустелі.
Час місії 2 год. Старт 11.00
Багатонаціональні сили ("сині") повинні встигнути відбити від іракських військ ("зелені") 3 найбільші нафтові вишки і не дати їх підірвати. Підрив вишок здійснюється шляхом введення коду знищення в систему безпеки вишки. Код можна ввести не раніше визначеного часу - для 1-ї вишки: 12.00; для 2-ї: 12.30; для 3-ї: 13.00. Якшо "сині" встигають вибити зелених до цього часу і забрати з собою код вишки, то отримують по 10 балів, якщо ні - по 10 балів отримують "зелені".
Радіозв'язок "синіх" в цій місії неможливий через роботу РЛС-глушилки. При її захопленні користування зв"язком стає можливим. Захоплення глушилки дає 10 балів "синій" стороні, втримання - 10 балів "зеленим".
2 місія. Меч пустелі.
Час місії 2 год. Старт 13.30
"Сині" повинні вивезти з столиці Ель-Кувейта на будь-яку з 3-ох точок евакуації диск з геологічними даними одним із трьох маршрутів. "Зеленим" невідомо яка саме точка евакуації буде використана, але вони можуть це взнати взявши штурмом розвідувальний центр "синіх" в Ель-Кувейті. "Сині" можуть транспортувати диск лише по маршруту. Точка старту "синіх" "зелених" невідома. Евакуація дає "синім" 30 балів, захоплення диску "зеленими" - 30 балів.
Захоплений розвідцентр - 10 балів "зеленим", втриманий - 10 балів "синім"
3 місія. Щит пустелі.
Час місії 1 год. Старт 16.00
"Сині" повинні провести евакуацію своїх 4-ох резидентів з території Ель-Кувейту. Координати резидентів відомі тільки "зеленій" стороні. Резиденти можуть вести вогонь по "зеленим" (тільки коли вони разом з "синьою" стороною). При попаданні резидент 5 хв. нерухомий. Виведений резидент за периметр міста дає синім по 10 балів. Невиведений - відповідно зеленим по 10 балів.
Можна задавати питання :)
]
1 місія. Буря в пустелі.
Час місії 2 год. Старт 11.00
Багатонаціональні сили ("сині") повинні встигнути відбити від іракських військ ("зелені") 3 найбільші нафтові вишки і не дати їх підірвати. Підрив вишок здійснюється шляхом введення коду знищення в систему безпеки вишки. Код можна ввести не раніше визначеного часу - для 1-ї вишки: 12.00; для 2-ї: 12.30; для 3-ї: 13.00. Якшо "сині" встигають вибити зелених до цього часу і забрати з собою код вишки, то отримують по 10 балів, якщо ні - по 10 балів отримують "зелені".
мое ИМХО-если синие не отобьют у зеленых вышку с первого захода,то второго шанса у них просто не будет,не хватит времени.Не превратится-ли 1-я миссия в примитивное мочилово "за флаг"?
Меня еще не пригласили,а я уже вопросы задаю :oops:
NEO[VENOM]
22.09.2008, 22:30
мое ИМХО-если синие не отобьют у зеленых вышку с первого захода,то второго шанса у них просто не будет,не хватит времени.Не превратится-ли 1-я миссия в примитивное мочилово "за флаг"?
Меня еще не пригласили,а я уже вопросы задаю :oops:
Андрюха, тебя уже пригласили :) Примитивного мочилова не будет, будут четкие боевые задачи. Дело в том что хочеться сделать динамичную игру, что, я думаю, нам удастся, подробности будут на построении.
NEO[VENOM]
22.09.2008, 22:32
Радіозв"язок "синіх" в цій місії неможливий через роботу РЛС-глушилки. При її захопленні користування зв"язком стає можливим. Захоплення глушилки дає 10 балів "синій" стороні, втримання - 10 балів "зеленим".
1. А як можно взнати, користується сторона "синіх" зв"язком чи ні, до захоплення РЛС?? :roll:
2. Респаунти, мертвяки??? Я так зрозумів не буде??
За стороною "синіх" будуть спостерігати організатори, мертвяки будуть, але не у всіх місіях (ну дайте нам можливість зробити гру трошки інтригуючою :) )
Vic [mad dogs]
24.09.2008, 19:22
Підірвати вишки в 1 місії потрібно в чергові послідовності?
Скажені пси хочуть захищати народ Кувейту від Іракских загарбників!
NEO[VENOM]
24.09.2008, 22:06
]Підірвати вишки в 1 місії потрібно в чергові послідовності?
Скажені пси хочуть захищати народ Кувейту від Іракских загарбників!
Так, вишки треба буде підривати в призначений час, війська коаліції можуть знешкоджувати вибухові пристрої в будь-якій послідовності, але, якщо не встигнуть - вишка підірвана (при умові що противник активує вибухівку)... :)
freeman.venom
24.09.2008, 22:40
]Підірвати вишки в 1 місії потрібно в чергові послідовності?
зелені не можуть підірвати вишку раніше визначеного часу. сині можуть захвачувати їх в любій послідовності, от тільки підірвану вишку захвачувати вже не буде змісту :)
fred.venom
25.09.2008, 12:49
Карта доїзду:
http://i.io.ua/img_aa/medium/0598/30/05983067.jpg (http://io.ua/5983067u)
На цій карті позначено села на які будуть вказувати знаки по дорозі
Якщо у вас є навігатор, то до точки за позначкою на карті Мильне, до повороту, він може вас довести. Координати повороту:
N 49.801124°
E 25.446795°
Якщо до неділі встигне підсохнути то можна буде заїхати ближчим шляхом через поля:
http://i.io.ua/img_aa/medium/0598/30/05983069.jpg (http://io.ua/5983069u)
fred.venom
25.09.2008, 13:17
Карта гри:
http://i.io.ua/img_aa/medium/0598/35/05983501.jpg (http://io.ua/5983501u)
На цій карті ніякі ігрові об"єкти непозначені. Будуть пояснені командирам перед грою.
] подробности будут на построении. эх, сколько игр на моей памяти было подпорчено этой "изюминкой", будем надеяться, что в этот раз произойдёт иначе. сорри за писсемизм. какой тип месности (поле, лес) будет преобладать в игровой зоне?
NEO[VENOM]
25.09.2008, 22:16
] подробности будут на построении. эх, сколько игр на моей памяти было подпорчено этой "изюминкой", будем надеяться, что в этот раз произойдёт иначе. сорри за писсемизм. какой тип месности (поле, лес) будет преобладать в игровой зоне?
Я надеюсь, что ничего подпорчено не будет(во всяком случае, мы приложим к этому максимум усилий). Это не столько "изюминка", сколько необходимость самого сценария. Костяк игры выложен, кардинально ничего не изменится. В игре будет преобладать все же лес. :wink: Подробные карты будут розданы сторонам перед игрой.
freeman.venom
26.09.2008, 11:22
эх, сколько игр на моей памяти было подпорчено этой "изюминкой", будем надеяться, что в этот раз произойдёт иначе. сорри за писсемизм...
гру роблять гравці... а все що залежить від організаторів ми постараємося зробити якнайкраще
тому дуже чекаємо всіх запрошених, песимізм і поганий настрій залишайте вдома :D
лес - это гуд. :D настроение нам даже плохая погода не испортит.
fred.venom
27.09.2008, 09:25
Хто незнає як доїхати - в 10:00 на збаражському КПП буде Сергій (Dixie), бо ми виїдемо раніше.
Makaveli
29.09.2008, 09:10
Все було круто, дякую синім за чудову гру, а вам - організаторам за ваші старання
Ще раз від імені команди вітаємо!
ПС: Фред а ти таки міг мати багато пива як би карту :lol: здав
Домой приехали пьяные от усталости, как обычно в районе 23:00. Игра получилась интересной, нашим ребятам понравилось и мне тоже.
Так держать!
P.S. Много пришлось нам ехать и это уже не первый раз, как мы приезжаем к вам тернопольчане. Неужели локаций ближе нет? По дороге к вам столько мест... :wink:
спасибо за игру,угощенье и еще раз с годовщиной.
Vic [mad dogs]
29.09.2008, 19:53
Дякую за гру, частування щераз з днем народження!
ПОЗДРАВЛЯЕМ КОМАНДУ С ГОДОВЩИНОЙ!
Творческого вдохновения, сплоченности коллектива, взаимопонимания!
Извиняемся за отсутсвие. :oops:
И Ещё раз, От всей команды "Zапретной Zоны" и от себя лично, хочу сказать всем Вам, что вы просто молодцы.
Игра получилась просто супер. И зелёным и синим ограменное спасибо, меня просто прёт от удовольствия которое я получил. И с уверенностью могу всем сказать что, ето была ещё одна из ЛУТШИХ игр в Тернопольской области на которых мы учавствовали. И даже если вы найдёте локации на крайнем севере или в пустыне Сахаре мы всёравно к вам с удовольствием приедим :lol: Мы ещё с большим удовольствием вспоминаем Вашу годовщину НА Комбайновом заводе, не дадут мне соврать каждый из нас получил достаточное крещение пласмасовыми шариками :lol: И етот лес меня просто поразил , особенно когда в третей мисии, мы вошли глубже. Он просто был изполосан глубокими шрамами , оставшиеся ещё после наших дедов защищавших Родину. И ето действительно была "КРОВ ЗЕМЛІ" Плюс, большой плюс.
И ещё мне напомнило как один наш знакомый боец мастерски описал то состояние которое испытал Я и думую каждый из Вас.
Хроники Шепетовских бойцов
"... Двадцать три, двадцать четыре, двадцать пять. Пошли пацаны!!!!"
Бегу изо всех сил. Эх, туды его в качель, хорошо-то по лесу бегается, уютно как-то, не смотря на середину осени и покалывающий холодный воздух в легких. Очки (курва) резко запотевают. Физика и с этим не поспоришь, ничего не видно, но инстинкт самосохранения работает по полной. Слышен треск автоматов, по правому флангу прикрывают. Падаю. В азарте игры не замечаешь ни холодной земли, ни мокрой травы, ни усталости, ни отдышки. За кустами спрятался Перст, его видно отчетливо и ясно - не смотря на запотевшие очки. Снять их и протереть нельзя, но очень охото. Большой палец снимает предохранитель и переводит в режим одиночки - так договорились. Цель. Дыхание. Огонь. Сухой треск дополняет симфонию работающих автоматов и пение птиц. Краем правого глаза контролирую ситуацию. Ортопед и Ос держут Бугра - надо действовать. Прицельным огнем пытаюсь снять Перста - не получается - кусты мешают, однако плотный огонь не дает ему поднятся, вжимая глубже в осеннюю землю. Сейчас-сейчас, только с фланга обойду....
Обманный маневр и резкий проход с левого фланга. Бугор далеко и мною не заинтересован - у него и так двое на прицеле. Рывок...
Длинная очередь сухо разрывает мгновенную тишину. В доли сикунды вижу летящие один за одним шарики с левой стороны по направлению ко мне. Перекидываю добрый Калашников, рука крепче сжимает цевье, палец на курке... Бах-бах-бах...
Четыре шарика от сердца в право на искосок "прошивают" мою грудь, один задевает приклад. Ствол резко поднимается вверх, левая рука паралельно правой вздымается вверх и треск автоматов на лесной поляне рассекает мой выкрик "УБИТ!!!!"
Ну, блін, Веноми, шоб ви були здорові, нах!!! :mrgreen: :mrgreen: По лісі накрокувалися, шо старі відра. А погодівка шепотіла, за шо небесній канцелярії респектабл та уважикейшн. Три тітоньки-грибниці висловили палке бажання бути захопленими в полон. Та за їх віковими даними кастінгу пройти їм не вдалося, аби потрапити до омріяного заточєнія. Починаю малювати фотки. Але, мужики, в мене тотальний звіт по зелених, так шо вибачайте, як би шось. Проте може хтось своє гризло десь і зацинкує в тому фотозвіті. А взагалі - своїх фотокорів бажано з собов транспортувати (шутка юмора :D :D :D )
Тримайте, браття, обіцяне.
http://bert.io.ua/album158309
fred.venom
01.10.2008, 00:39
Камради, дякуємо всім хто зміг приїхати за присутність і за подарунки (подарунки були дуже смачні). Хто не приїхав в силу тих чи інших обставин - дякуємо за привітання!
Розраховували трохи на іншу кількість гравців, тому може деякі місії получились незовсім такими, як їх задумували. На майбутнє будуть зроблені висновки.
З окулярами жовтими - що тут скажеш... Ми були заняті багатьма іншими проблемами, і ця "дрібниця" нам не попала навіть в обговорення проблем. Але не розумію чому люди яким це заваджало не сказали про цю проблему? Був у нас жовтий і червоний скотч - можна було перемотати. Про проблему жовтих окулярів ми взнали тільки в кінці гри :(
Щераз всім дякуємо за гру!
От вона, кров землі :)
http://i.io.ua/img_aa/medium/0608/51/06085187.jpg
Насамперед, дякуємо за запрошення.
Дружнє спілкування, хороша погода, непогана гра - що ще треба? Вцілому добре проведений вихідний, сподобалось...
Гра вдалась. Ви старались - і все получилось... майже все :)
Далі по самій грі:
1-ша місія - по сценарію в зелених шансу на перемогу не було. Маленька деталь - контрольний час потрібно було зробити для обох команд, а так - одні толпою підвалили, знищили і пішли далі, а інші, поділені на три групи - сидять і дивляться на годинник...
2-га місія - дарма забрали третій маршрут. В мене є підозра, що ідея пішла від одного великого стратега, який зрозумів, що ділити на два легше ніж на три і перевів місію в зрозумілу для себе "точкову гру"... Якщо це дійсно так - то рєспєкт йому і уважуха. А якщо ні - то скажу, що тікати треба від цього зародкового стану, де одні сидять і чекають, а другі проходять весь маршрут без проблем і вкінці закінчується стінка на стінку. Була ж класно продумана місія, де сині були "в мінусах", можна було зіграти набагато цікавіше ДЛЯ ВСІХ!, ніж поділити надвоє і посідати на точках. Безумовно, з точки зору бухгалтерії - це 30 балів... виграш... але чи всі грають в бали?
3-тя місія - я вже зрозумів, що "точковий" варіант продовжиться... ну можна ж було зеленим грати в квадраті з заложниками і мінімум 2-х взяти під контроль... це був єдиний шанс, бо втримати таку широку лінію оборони - це утопія. Так ні.., посідали, полягали - і чекають...
Мені особисто хотілось би намайбутнє:
- щоб більше людей зрозуміло, що організувати гру - не дуже страшна справа, просто треба підняти свою Ж... і щось зробити, - це до тих, хто каже "... та ми ж не організатори ігор, ми..." Треба тільки бажання!!!
- щоб менше було "засекречуваних" сценаріїв - їх треба обговорювати і вдосконалювати ще до гри.
- досить грати тільки на результат, зловживаючи інтересом самої гри,- "полководці" - ну невже ще не навигравались?
Наголошую, це моя думка, нікому не навязую і спречатись не хочу, але це стосується всіх нас.
Ще раз подяка тим людям, які ОРГАНІЗОВУЮТЬ! і тим, які ГРАЮТЬ цікаво і чесно.
Vic [mad dogs]
01.10.2008, 16:49
З окулярами жовтими - що тут скажеш... Ми були заняті багатьма іншими проблемами, і ця "дрібниця" нам не попала навіть в обговорення проблем. Але не розумію чому люди яким це заваджало не сказали про цю проблему? Був у нас жовтий і червоний скотч - можна було перемотати. Про проблему жовтих окулярів ми взнали тільки в кінці гри :(
[/img]
Толік надіюсь це жарт! Я говорив і дивно що ти не почув! Як наслідок 7 своїх !
fred.venom
01.10.2008, 17:08
]
Толік надіюсь це жарт! Я говорив і дивно що ти не почув! Як наслідок 7 своїх !
Вік, реально, я про це почув після останньої місії біля машин :(
Під час гри ніхто мені нічого не говорив. В нас був скотч з собою, такщо перемотати одній команді скотч перед другою місією (або навіть перед першою якщо би це замітили при інструктажі) небуло проблемою.
Хочу ще раз привітати "ВЕНОМІВ" з днем народження та
подякувати за класну гру, приємно було ще раз побачити старих добрих друзів!
freeman.venom
01.10.2008, 22:10
народ!.. так приємно було всіх вас бачити! особливо на цій грі (дн + правила придумуємо ми).. наша команда дуже вдячна всім за гру, за присутність, за відгуки.. ви не встидайтеся - щось не так, кажіть/пишіть. ми виправимося :D
дійсно пишіть, що було класно, що ні... тому що мінімум раз в рік ви будете грати на наших іграх ;) ми не збираємося виливати кров землі просто так...
з особистих спостережень.. це не відмазки. просто дійсно пояснення
1. трохи ми переборщили з відстаннями (особливо нефартило зеленим з мертв"яками)
2. те що говорить Магніт - перші місії планувалися з легкою перевагою сторін (1 - для синіх, 2 - для зелених)... але так щоб загальний баланс таки був... надіюся ви замітили - Веном були "червоні", і ніякого вкладу чи бонуса від виграшу жодної з сторін не планували і не отримували... тому сценарій планувався нейтральним. думаю, що в результаті вийшов невеликий перекос (через відстані до мартв"яків, ше через деякі ситуації), але дуже вдячний людям, які і в такій ситуації не втікли з поля бою, а відграли на всі 300%. моє імхо: зелені невдало в 3 місії (після 2 було 1:1 по 40 балів) побудували свою тактику, тому й програли.. хоча повторюся, після 2 місії було по 40 балів
3. імхо - розподіл команд був не дуже вдалий
4. дуже дивно що саме в 3 місії виникли непонятки.. планувалося місилово а не позиційні війни... але, знову ж, це глюк нас, як оргів. в нас було кілька варіантів цієї місії, і ми зупинилися не на дуже вдалому :(
(Сергій Діксі, я скорше всього дійсно вийшов за межами границі... а5 же, це я глюканув... як на зло карти не взяв :( хоч на результат гри це ніяк не впливає)
і ще раз - ДУЖЕ дякуємо за те що ви є, і що ви разом з нами "воюєте"! 8)
p.s. Brig - да ти поет! класно написав :wink:
freeman.venom : p.s. Brig - да ти поет! класно написав
Тож не я написав :D Це мій знайомий боєць "WerwofS" (Шепетівка)
Powered by vBulletin® Version 4.1.8 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Перевод: zCarot