Цитата Сообщение от Y.K.
Тоість штукенція, яка перемикає режим вогню нафіг не потрібна і приноситься в жертву заради
свобідного ходу таппета. Тоді, яка відстань повинна бути між Таппетом і Sector Gear?
Бо таппет в компресорній частині болтається, як божевільний. Вродіб в статичному положені не торкається,
і коли шестерню просто прокрутити - тож усьо - OK. Але як тільки акум до мотора і на холостий хід - одразу
таппет начинає кидати в різні сторони і виникає тріння. Тоді приходиться Sector Gear ставити все ближче до
Spur Gear, і вже штукенція, яка перемикає режим вогню начинає заважати Sector Gear. До ідеального балансу прийти не
можу.
Говорю с полной уверенностью: забудьте про расстояние между тапетом и секторной шестерней. Это вообще не критерий. Никогда при шимминге не отталкиваются от секторной шестеренки и тапета Это расстояние БУДЕТ ПРАВИЛЬНЫМ, если Вы выставите шестерни так, как я подобробно описал выше. Реально проблема с тапетом исчезнет сама по себе, уверяю