довіряй но перевіряйСообщение от Beta_tester
, датчики від KGB, такіж самі як і на хронографі на ПІКу.
тому що датчики формують сигнал на великих швидкостях не достатній аби спрацювали входи МК.Почему разговор идет о 110-120 м/с.- настраивать надо на 300 м/с?
не скажу цього, але якщо подумати, то на обох датчиках затримка буде одинакова(датчики одинакові, всі елементи одинакові - теоретично) - і це на покази не вплине.При проходе шара по оси ствола (идеальный случай) какая задержка между
пересечением луча и появлением выходного сигнала каждой оптопары? Одинакова ли она для каждого входа? Как влияет несоосность оптопары?
а пристрій і показує не правильний результат, ідеальний хронограф тільки покаже точний результат, якого на практиці не маєКак имея в качестве эталона только кварцевый резонатор
убедиться , что прибор не врет?, а так відхилення кварцу на покази р хонографа вплинуть на точність думаю так максимум на 2%..
якщо брати кращі датчики, вони будуть коштувати на порядок дорожче, а датчики такі ж самі як і на ПІКовському хронографі в сусідній гілціПри приближении к пределу быстродействия оптопар сигнал на выходе вырождается. Слишком простые датчики, чтобы нормально работать.
Диаметр светодиода 3 мм. За счет оптики корпуса -луч еще тоньше..
компаратор побаче, а яка буде ширина імпульсу при швидкості 300 м/с це філософське питанняКакой может быть ширина импульса на выходе оптопары при пролете шара на скорости 300 м/с. Отработает ли фототранзистор этот импульс, что будет на коллекторе транзистора, увидит ли "это" компаратор ?, щоб точно відповісти потрібно розвязати складну фізичну задачу, врахувати розмір кульки, всі параметри фототранзистора.
наближено, якщо припустити що фототранзистор це найменьша ІЧ решітка, і упустити параметри оптотранзистора, час прольоту = часу імпульсу = S/V = 0,006/300 = 20 мкс. де S - довжина кульки тобто розмір або діаметр, правильно?
якщо правильно то з вашими питаннями я найшов помилки в своєму емуляторі, в мене в хронографі датчики якраз реагують на 27 мкс
, отож максимальна швидкість занижена
і тепер теоретично вона складає 220 м/с, а вот на практиці потрібно це перевірити, і взяти ще хронографи інших виробників і звіритися
, шкода що у Львові немає великих тюнів, кажись максимум це 150м/с
.
думаю якщо по схемі між МК і датчиками поставити операційний підсилювач то можна легко добитися великих швидкостей.


Ответить с цитированием