______________________________________________________________________________
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПО ГРІ
Назва: "Джихад меча-IV"
Дата проведення: 16.05.09.
Графік гри: 10:00 - 19:00
Місце проведення: полігон "Биковня" + околишні території
Стоянка, місце збору на в'їзді (будуть відмічені червоною маркерною лентою)
Організатор: команда "Дикі гуси"
Правила: ТМ "Мілітарист" з елементами "Milsim"
Правила ТМ "Мілітарист" можна прочитати тут
Доповнення "Milsim" можна прочитати тут
Фільтри: на грі діятимуть усі фільтри українських організаторів ігор
На гру допускаються: тільки зареєстровані команди (див. нижче "Реєстрація")
Двигун гри: "чек-поінти" та додаткові місії
Сюжет: Лівано-Ізраїльський конфлікт (2000 р.): виведення ізраїльського контингенту з території Лівану.
Сторони: Армія Оборони Ізраїлю ("IDF") та армія Хізбали ("Мокавама").
- будуть нейтральні технічні персонажі: місцеве населення та кореспонденти
- не буде інших сторін
- не буде зрадників, шпигунів, абощо
Забезпечення гри: допоміжний персонал, пакети з мапами та інформацією, хустки, ігрове обладнання, антуражні предмети, вода, чай, кава, печиво і т.п.
Внесок: 40 грн. з учасника гри (незалежно від часу прибуття/відбуття)
Деталі гри будуть викладені протягом одного-двох тижнів. Можливо, деякі моменти будуть змінені.
Запрошуємо. Будемо дуже раді бачити!
______________________________________________________________________________
ДВИГУН ГРИ
Тривалість гри: 6 годин
Мертвяк: на в'їзді (буде відмічений червоною маркерною лентою)
Оживлення: щогодинно на базі своєї сторони
Графік гри
10:00 - прибуття
11:00 - шикування, брифінги, зайняття позицій
12:00-14:00 - перша місія
14:00-16:00 - друга місія
16:00-18:00 - третя місія
18:30 - шикування, підведення підсумків
19:00 - відбуття
______________________________________________________________________________
ФІЛЬТРИ, ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ЗАУВАЖЕННЯ ОРГАНІЗАТОРА
<інформація збирається>
______________________________________________________________________________
РЕЄСТРАЦІЯ
Сторони: АОІ (Армія Оборони Ізраїлю) - 50% від усіх ігрових учасників. Вирізняються блакитними хустками на правій руці.
"Мокавама" (армія ліванської екстремістської організації "Хізбала") - 50% від усіх ігрових учасників. Вирізняються зеленими хустками на голові.
Процедура реєстрації: команда заповнює форму і надсилає її мені в лічку або аську (206426091). Заяви приймаються лише від команд. Позакомандники мають домовитися про реєстрацію та спільну гру з іншими командами. Незареєстровані учасники не допускатимуться на гру.
Організатор має право призначити команду за певну сторону на власний розсуд. В першу чергу це може стосуватися команд, що зареєструються останніми.
Крайній термін подачі заявки: 18:00 (15.05.09.)
Реєстраційна форма
1. Назва команди:
2. Звідки команда:
3. Кількість ігрових учасників:
4. Кількість некомбатантів, фоторепортерів і т.д.:
5. Командна форма:
6. Нікнейм та моб. номер головного представника команди:
7. Бажана сторона: АОІ (Ізраїль) або "Мокавама" (Ліван)
Командирами сторін на грі будуть:
Trimaran [Одинокий волк] (від "Мокавами")
Fidel [Saboteurs] (від АОІ)
Сторони будуть поділені на групи. Командуючі сторонами визначать склад груп та командирів груп.
Список зареєстрованих команд
"Мокавама" (109-153):
"Дикі гуси"/Al-Muqawamah al-Islamiyyah (10-15)
"Bad Company" (4)
"Dragoons" (5-7)
"Спека" (8-12)
"Mercenaries" (5)
"Grey hunters" (5-8)
Українці (4)
"Florida S.W.A.T." (6-8)
"Iron Thornes" (4-6)
"Тиша" (8-12)
"Коаліція IRA (Київ)" (9-13)
"Саперы Бундесвера"/Kampfmittelbeseitiger der Bundeswehr (EOD) (4-8)
"ЧРИ (ДУКИ)" (4-5)
"Мантикора" (3-4)
"СМЕРШ" (3-9)
Desperado & Co (4)
Lebanese Armed Forces,12-th Mechanized Brigades (6)
"Rotten Group" (7-10)
"Sigma" (6)
"Foxhound" (4-5)
...
АОІ (77-99):
"Орлы пустыни"/Sayeret Matkal (4-5)
"Che-тлане"/Blackwater Security USA (6-12)
"South Essex" (6)
"Сіроманці" (8-10)
"Гюрза" (4)
"USMFR" (4-5)
13th Penal "Last Chancers" (3-4)
"Арго" (7-10)
"ETA" (12)
"Royal Green Jackets" (6)
BRIPAC 2a Bandera (Испания) (6-8) - разом з KSK
"KSK" (3) - разом з BRIPAC
"Эльбрус" (2)
"Saboteurs" (5-7)
"SAS Legion" (1-5)
...
Команди, які йдуть останніми у списку - кандидати на переведення на інший бік у разі дизбалансу сторін.
______________________________________________________________________________
РЕЗЮМЕ ПО ДОПОВНЕНЯМ "MILSIM" НА ГРУ "Джихад меча-IV"
Поранення і медики
- Пораненим стає боєць, в якого влучило не більше ніж 1-м шаром, 1-ю чергою або 1-м уражаючим елементом гранати. (!!!)
- Поранений обов'язково має одягти білу хустку.
- Пораненого можна добивати. Після повторного влучення - поранений стає мертвим.
- Поранений не має права робити нічого, окрім як кричати "мене поранено!" і кликати медика. Дозволяється кликати медика по рації.
- Пораненому забороняється вести будь-які активні ігрові дії (тобто рухатися, розмовляти, повідомляти своїх про місцезнаходження супротивника і т.і.)
- Будь-який гравець може робити вигляд, ніби його поранили. Але білу хустку в такому разі вдягати не можна!
- Для спрощення, одиночне попадання в будь-яку частину тіла призводить до поранення. Тобто поранити можуть і в голову.
- При пораненні не потрібно від'єднувати магазин та вимикати рацію.
- Поранений, якого вже перебинтував медик, може вести активні ігрові дії без будь-яких обмежень (повноцінно використовувати навіть поранену кінцівку і т.п.).
- Бинти не можна використовувати повторно.
- Бинти можуть накладатися виключно медиком.
- Тільки після накладання усього (на 100%) бинта поранений має можливість вести активні ігрові дії
Дисципліна та ієрархія
- Усі учасники гри мають дотримуватися ієрархії (командири відділень>>командири взводів>>офіцери СБ>>командувач сторони)
- Усі учасники гри повинні чітко виконувати накази вищестоячих командирів
- Офіцери СБ мають необмежені повноваження щодо командування
- За невиконання наказів та недотримання військової дисципліни командир має право покарати винного (забороною на ведення бойових дій, взяттям в полон або розстрілом)
______________________________________________________________________________
ПРОКАТ АЕГІВ, ПРОДАЖ ШАРІВ
Прокат аегів та продаж шарів будуть. З цього приводу прошу звертатись до організаторів прокату.
______________________________________________________________________________
МАПИ
Мапа проїзду на полігон:
Частина №1:
Частина №2:
Загальна мапа проїзду на полігон: http://io.ua/9534066
Де синя позначка - це місце збору + стоянка авто + мертвяк.
<Доповнюватимуться>
______________________________________________________________________________
ІНФОРМАЦІЯ ПО ПОПЕРЕДНІМ ІГРАМ СЕРІЇ
"Джихад меча-1. Бінат-Джабіль." (07.04.07., МЦ "Зоряний")
"Джихад меча-2. Наступ на Літані." (12-13.04.08., "Водогон")
"Приватка від Сомбера. Приграничний інцидент." (01.06.08., "Мриги")
"Джихад меча-3. Сахар Холем." (27-28.09.08., "Мриги")
"Марун аль-Рас" (16.11.08., "ТЕЦ")
______________________________________________________________________________
ПІСЛЯМОВА
Дану тему створено для викладення основної ігрової інформації. Яка може змінюватися.
З приводу реєстрації та по іншим питанням прошу звертатися особисто до мене в "лічку", ICQ: 206426091 та по моб. тел.: 8 (063) 436-56-56 (!!!)
Необхідно терміново повідомляти організаторів з приводу:
- виникнення проблем, що стосуються гри.
- порушень правил гри, норм поведінки і т.п.
- загублених та знайдених речей.
З повагою, SomberGrin.