Багато позитивних вражень, гра сподобалась.
Цього разу, на М2 ми були за Поліс.
На попередній грі, М1, грали за Ганзу.
Тому ми, в принципі, бачили як працює одна і інша структура зсередини на першій та другій іграх відповідно.
Особисто переконались, що керівництво Полісу з самого початку гри на Метро2 намагалося вести цивілізовану політику, спрямовану на торгівлю та співпрацю зі всіма іншими станціями для виконання квестів. І жодних упереджень в Поліса стосовно яких-небудь ігрових сторін не було.
М2 Поліс хотів почати з чистого листка.
Але, на жаль, складається враження що хлопці з Ганзи1, намагалися перенести ще з першої гри якусь особисту ворожнечу спрямовану на полісівців...
Абсолютно невиправдані ціни на вугілля з ходу встановлені спеціально для Полісу - це, власне, і був перший жест Ганзи1, для нас це виглядало як небажання вести торгівлю і економічно блокувати нам можливість утримувати вогонь на станції. При чому цей жест був абсолютно безпідставний у рамках нової гри М2, чітко прослідковувалась якась злість на Поліс - і це все враховуючи, що Поліс по-людськи прийшов вести торгівлю і переговори.
Ми це перетерпіли, хоч і залишились без вогню.
Надалі, була домовленість щодо пропуску нашого конвоя до бази Монархістів. Узгоджено із Ганзою1. Пройшли їх блокпост. Наблизились до Кузнецкого моста. Далі - весь наш конвой розстріляний в спини гравцями Ганзи1 (ще по нас шліфанули монархісти, які просто не зрозуміли, що трапилось).
Тобто нам на рівному місці Ганзою1 було оголошено війну... І нічим такий крок для нас, як для гравців Полісу, не був вмотивований.
Єдине чим реально такі дії пояснити - керівництво Ганзи1 тримало зуб на Поліс з першої гри.
І приїхали вони на Метро2 з метою псувати життя Полісу будь-якими методами, зважаючи суто на ворожнечу яка зародилася на М1, а, що найгірше, при цьому перекроювати економічні відносини і торгівлю в тих рамках, які були встановлені організаторами.
Саме це мені і не сподобалось.
Щодо Ганзи2: з вами весь час намагались тримати нейтральну політику... Всі неувязки і напруженість відносин - були наслідком розвязаної війни з Ганзою1. Місцями нашим хлопцям з Полісу на блокпостах було дійсно важко зорієнтуватись хто є хто.
Суцільний мир в метро - це теж на мою думку не дуже цікаво... Врешті, наяскравішим для мене моментом гри був таки штурм бази Ганзи1 силами Полісу. Прориватись зі щитами під прикриттям своїх - неймовірні відчуття. Щити важкі, незручні... але з ними виявилось дуже цікаво атакувати.
Думаю це підтвердить і Iceman з яким ми пліч-о-піч штурмували і зачищали ці 100 метрів бокових тунелей і основний канал на підході до бази Ганзи.
На М1 ми відчайдушно захищали нашу тодішню базу. А на М2 зі ще більшим запалом рвались туди в рядах атакуючих![]()
Я веду до того, що на мою думку конфлікт має розвязуватись не на основі того, що було раніше і особистої неприязні, а обєктивних фактів, які стались саме на цій грі. І тільки на цій грі.
І фракції мають хоч деколи воювати між собою. Але така війна повинна мати можливість бути зупиненою адекватними дипломатичними заходами зі згоди обох сторін, а не бути перманентною до самого кінця гри суто із-за особистої ненависті, або чогось схожого. Намертво вчепитись за шию одне одному за шию до кінця гри - не найкращий вихід.
Хотілося б щоб хлопці з Ганзи1 теж це зрозуміли.
Але основний висновок з гри - мабуть не варто приїжджати на гру з метою напитись і в неадекватному стані продовжувати псувати задоволення від неї іншим. Тим більше не варто це робити, якщо ти командир станції![]()
Огам дякую за гру і цікаві квести.
Монстрам - за сліпу антуражну злість з якою вони кидали свої тіла на наші блокпости.
Всім іншим станціям та їх гравцям а також нейтралам - за те що максимально підтримували атмосферу цього світу в який ми намагались зануритись.
І Полісу, який як не крути, але достойно відстояв свої переконання на Метро2.
Блеквотер, Каймани, Браво та решта - з вами було просто супер. Цікаво і весело. :P


Ответить с цитированием