АПС з заводу має таку дитячу хворобу: клин поршня в точці максимального "взводу". Лікується дуже просто: підпилюється задня сторона поршня (зі сторони направляючої) + перезмазуються добре густою не текучою змазкою площини які труться - і в цій недуже вдалій на мою думку АПС-сівській версії гірбокса критичні: направляючі поршня і там де ці направляючі їздять по стінках гірбоксу; собачка блоу-бека обов"язково, затвор зі сторони стінки бадді, зсередини. Також треба перевірити чи при зборці приводу зворотня пружина, та що повертає затвор назад не запирає його самого, бажано і її промазати. Якщо це зробите, то 90 відсотків успіху вам забезпечено. Акум тут ні при чому, там кривий гір ще в стадії проектування зробили. Якщо вище описане не допоможе, треба буде перевірити чи шестерні не запирають поршень знизу, це ще одна їхня хвороба, проте не на всіх приводах чомусь ...