Такі висновки я зробив з того що:
1) Ширина ігрової території варіюються в проміжку 300-500 метрів.
2) Там в основному відкрите поле.
3) Територія рівна як стіл, горбів і складок місцевості нема, висота точок по полігону відрізняється хіба в межах похибки.
але хз, можливо ми з ГуглЕрс і помиляємося, вживу я полігон не бачив.
P.S. З власного досвіду раджу не йти на всеможливі уступки всім. Гра це як фільм. Вона має бути такою її бачить організатор (як режисер по аналогії з фільмом). Уяви що би було якби Рідлі Скот знімаючи "Падіння Чорного Яструба" вівся на крики: "МерТвих персонажів тре оживати і знову добавляти в сюжет! Бо їх замало показували." "Кулеметчики не мають перезаряжатися, нехай стріляють безкінечно. Це буде виглядати круто!". Ітого, думаю що, вийшла би не одна з найкращих військових драм, а непонятна солянка думок різних людей. Тому все дуже просто: як собі гру уявляєш і бачиш її - так і організовуєш. Захочуть люди то приїдуть, не захочуть - знач ти як режисер "знімаєш артхаус"Тобто не факт що гра погана, просто в неї вузька аудиторія.