Дата 28-29.01.2017
Місце проведення – м.Червоноград, полігон "Бійня" GPS 50.397662, 24.276870
Організатор – команда ZUBR
Час гри – 12.00(28.01) – 14.00(29.01) 21.00 – 08.00 – не ігровий час
Ігровий внесок – 50грн.
Особливості: Рейдова - Сценарно - Рольова - МілСім
Пред история:
"После окончания 2й Мировой Войны спецслужбы СССР и Союзников, получают разные части документа который является результатом экспедиции "Аненербе" в Тибет.
На основе информации, из тибетского архива, а именно "1-го альманаха" фашистские инженеры срочно пытаются построить ОМП .Но действия авиации союзников и наступление Советских войск не дают успеть немцам завершить постройку и рейх терпит крушение. После окончания 2й мировой войны спецслужбы государств и корпорации продолжают искать утерянный альманах для получения новых технологий и неограниченной власти.
По заданиям:
По поступившей информации от агента "Очкарик" группа Черный Археолог под прикрытием ЧВК проводит раскопки на территории Львовской области(бывшая военная база ракетных войск СРСР которая входила в состав группировки Западный Щит) и вот -вот добудет артефактную рукопись альманах "Третья Твердыня".
1.1 Задание отряду СпН:
1) Выдвинуться на территорию раскопок
2) Выйти к точке рандеву и встретить археолога -агента"Очкарика" получить информацию по месту нахождения раскопок
3) Выдвинуться к точке и обеспечить захват артефакта .
4) Отойти на северо -запад и эвакуироваться с артефактом в точке "Оазис".
1.2 Задание отряду ЧВК:
1) Выйти на связь с групой Черный Археолог и выдвинутся на територию их лагеря для встречи.
2) Обеспечить охрану точек раскопок и арехологов.
3) После получения артефакта - Обеспечить уничтожение свидетельств раскопок.
4) Организовать охрану артефакта после извлечения.
5) Обеспечить охрану и загрузку артефакта в вертолет.
1.3 Военные:
- патрулирование территории, специальные задания.
Інше.
Для того щоб визначити місце знаходження артефакта "Третья Твердыня" спочатку необхідно знайти “скрижалі”. Скрижаль – дерев’яна табличка розміром формату А5, закопана на глибину до 50см. Координати з місцем знаходження будуть надані командам на грі у відповідності до сценарія. Кількість скрижалів – 3шт. На табличці буде написано декілька GPS координат(кодів) – та координата яка співпадає на всіх трьох табличках і є вірною. Розкопки скрижалів – тривають не менше 1год. і розпочинаються від моменту розведення вогнища при 100% живих Археологів або 50% СпН. Час між розкопками двох різних “скрижалів” не повинен бути меншим за 2год. При виявленні Скрижалі команда обов’язково запускає сигнальну ракету (буде надано організатором).
Ігрові сторони і дрес-код
Співвідношення сторін Арх./Ч.В.К./СпН/Військові : 15/25/35/25
1.1 Сторони:
- Археологи;
- Ч.В.К. (часная военная компания);
- СпН. (група специального назначения);
- Військові;
2.1 Дрес-код:
- Археологи: цивільний одяг можливий верх або низ камуфляж, розгрузки, бронежилети, без шоломів
- Ч.В.К.: однотонний камуфляж, можливий бронежилет і шолом, розгрузки ітд.
- СпН.: камуфляж, бажано СіБЗ, ітд.
- Військові: камуфляж, бажано СіБЗ, ітд. ( для того щоб військових не плутати з СпН. військові будуть промарковані при необхідності зеленим скотчем)
3.1 Різне:
В підсумку можна сказати що археологи мають виглядати як археологи. Ч.В.К. має бути схоже на найманців а не на військових. Спецназ як спецназ – група профіків. Військові бажаний один камуфляж для всіх або як максимум не більше двох різних тоді можна буде розділити військових на дві групи.
4.1 Снайпера і марксмени
На грі буде розподіл на снайперів і марксменів.
- 4.2 Марксмени будудь грати разом з командами у складі груп, відповідно вихлоп обмежений - (190м/с).
- 4.3 Снайпери, взагалі окремі люди на грі, завдання отримують від організатора. За яку сторону вони грають знають тільки вони і нікому про це не розкажуть. Снайпер працює обов’язково з напарником, одиночок снайперів на грі не буде. Напарник снайпера озброєний - штурмова гвинтівка за правилами ФСУ.
P.S. сторонам: Ч.В.К.+Археологи - необхідно на гру забезпечити себе щонайменше двома лопатами і однією сокирою+пилкою, рюкзаком
група СпН. - необхідно на гру забезпечити себе щонайменше однією лопатою+сокирою+пилкою, рюкзаком
Боєкомплект:
- Штурмові гвинтівки – 300 кульок;
- Кулемет – 1000 кульок;
- Снайпер/марксмен – 50/100 кульок;
- Вторічка – 30 кульок;
- Гранатомети підствольні – 10 зарядів;
- Гранати – 4 штуки;
- Розтяжки – 4 штуки;(встановлення розтяжок на дорогах, без нагляду, де можуть з’явитися цивільні заборонено)
Дозарядок і поповнення БК. на грі не має.
Поранення і медицина.
Команди які хочуть прийняти участь у грі додатково відписуйтеся в приват в якому варіанті ви б хотіли залишити правила поранень, в темі будь-ласка не писати.
Варіант (А)
1.1 Попадання в кінцівку(рука-нога) виводить її з гри, обов’язково накладається бинт і шина з гілок. Кінцівка відновлюється медиком при наявності Аптечки. Кількість Аптечок обмежена на гру. Накладання бинта можливе будь ким але не самостійно. До моменту накладання бинта і шини гравець залишається на місці – не ігровий, важко поранений. Важко пораненого можуть транспортувати двоє людей(під руки), з перев’язаною кінцівкою гравець пересувається самостійно, веде бій. Відновлення кінцівки також відбувається в Медичному Пункті(далі М.П.) Повторне попадання в кінцівку переводить гравця в категорію Важко Пораненого(далі В.П.)
2.1 Важко Поранені (В.П.)
На грі буде відсутнє поняття вбитий, тільки В.П. Важко поранений не може самостійно пересуватися і вести бій. Його обов’язково необхідно доставити в Медичний Пункт. Пораненого транспортує двоє людей не менше. Транспортують його обов’язково в положенні під руки. Якщо під час гри виникне ситуація коли більшість команди буде В.П. і не буде можливості дістатися до Мед.Пункту – вся команда(сторона) разом з живими йде в мертвяк(точка А5 – загальний табір) і буде стартувати з позиції з якої вкаже організатор. Якщо якийсь гравець прийде в мертвяк самостійно то залишиться там до моменту доки туди не прийде вся команда.
3.1 Попадання в бронежилет чи каску.
Призводить до контузії, не менше 5хв. Гравець в гру вводиться Медиком. При відсутності Медика гравець вважається В.П. і потребує транспортування в Мед.Пункт. При повторному попаданні під час контузії гравець автоматично вважається В.П. Кількість контузій за гру необмежена.
4.1. Попадання в корпус або голову.
- гравець вважається В.П. потребує транспортування в Мед.Пункт.
5.1 Граната
При взриві гранати в радіусі 5м. гравець вважається В.П.
6.1 Медичний Пункт.
На території полігону буде розміщенно точки в яких знаходиться М.П. Для кожної команди окремі і більше ніж 1шт.
Варіант (Б)
1.1 Важко Поранені (В.П.)
На грі буде відсутнє поняття вбитий, тільки В.П. Важко поранений не може самостійно пересуватися і вести бій. Можна тільки відповзти з лінії вогню, якщо є така можливість. Його обов’язково необхідно доставити в Медичний Пункт. Пораненого транспортує двоє людей не менше. Транспортують його обов’язково в положенні під руки. Якщо під час гри виникне ситуація коли більшість команди буде В.П. і не буде можливості дістатися до Мед.Пункту – вся команда(сторона) разом з живими йде в мертвяк(точка А5 – загальний табір) і буде стартувати з позиції з якої вкаже організатор. Якщо якийсь гравець прийде в мертвяк самостійно то залишиться там до моменту доки туди не прийде вся команда.
2.1 Попадання в незахищену частину тіла вважається як Важко Поранений (В.П.), рука-нога-шия-голова-корпус.
3.1 Попадання в бронежилет чи каску.
Призводить до контузії, не менше 5хв. Гравець в гру вводиться Медиком. При відсутності Медика гравець вважається В.П. і потребує транспортування в Мед.Пункт. При повторному попаданні під час контузії гравець автоматично вважається В.П. Кількість контузій за гру необмежена.
4.1 Граната
При взриві гранати в радіусі 5м. гравець вважається В.П.
5.1 Медичний Пункт.
На території полігону буде розміщено точки в яких знаходиться М.П. Для кожної команди окремі і більше ніж 1шт.
Форма реєстрації, реєстрація в темі. Реєстрація закінчується - 22.01.2017 в 12.00
1. Команда
2. Кількість людей
3. Контактна особа/номер моб.(в приват)
4. Бажана сторона
Гра розрахована максимум на 36чол. і мінімум - 20чол. Гра відбудеться при реєстрації за всі сторони, можлива відсутність тільки військових. Також будемо враховувати погодні умови.
В кого виникають якісь запитання бажано задавати в приват, а в темі просто буду даповнювати інформацію.
Місце для ночівлі ангар А5 - 50.392532, 24.282999(на данний момент є можливість проїзду автомобілем), встановимо пічку і генератор але хто хоче може встановлювати палатки в лісі або ночувати десь інше.