Отут вже нестиковка почалась
1) Це не РЕКОНСТРУКЦІЯ, а МОДЕЛЮЮЧА ГРА по тематиці того періоду із певними обмеженнями та антруажними речами.
2) ОКСВА розідлено фактично на... правильно ні на що не розділено - одна ігрова сторона! Духи в минулій грі були поділені на три сторони (ЦРУ + пуштуни + таджики) мирних вже не враховую - в кожної сторони був свій командир - координацію потрібно проводити якомога краще - тому рації не обмежені їм по кількості.
3) Контролювати майже 100 гравців під час самої гри (!!!!) - ніхто не буде (це ж стосується і мобільних телефонів - "Ти не користуєшся мобілкою для віддачі наказів? - Ні-ні звісно ні!"(с) - а в реалі - так і свідки були ("а ні то я по роботі говорив"(с) і далі в тому дусі) - тому НІ - ніхто там таким займатись не буде (ні ресурсу не має - ні бажання контролювати ДОРОСЛИХ МУЖИКІВ під час гри на всьому полігоні!).
4)"Хебешна" тряпка є на приводах моджахедів які не відповідають тому періоду - це дозволяє тим друзям в кого не має "калаша" - зіграти за духів.
5) Твій варіант зв"язку справді круто і дуже суперські виглядає (надіюсь що і у "горах Афгана" буде так само працювати) - але в більшості гравців такої можливості не має - тому попередній варіант і відповідний пункт правил із працююча рація + шнурівка\телефоний кабель\мотузка + антуражна рація = нормальний зв"язок - все рівно буде збережено.
Ну пока так. Але є над чим подумати- адже всерівно треба рухатись вперед![]()