******
Філія ******
*****
Адміністратора системи
******
Службова записка
Шановна ******, *****. На Ваші чисельні звернення надаю Вам у цій службовій записці коротку пам'ятку по найбільш частим на мій погляд дріб'язковим звертанням із Вашої сторони, які зачасту відривають від основної роботи:
1. Вмикання комп'ютера здійснюється за допомогою клавіші, яка знаходиться на системному блоці. Швидше, ніж потрібно техніці для роботи, вона не загрузиться.
Введення паролю у інтерфейсному вікні авторизації доменного контролеру є обов'язковим;
2. Для того, щоб принтер друкував, він повинен бути ввімкнений;
2.1. Якщо принтер не друкує, можливо треба зачекати, поки він завантажує графічну інформацію (прогріває термо-валік, наносить на нього зображення/текст). Можливо відсутній папір, вибрані нестандартні та нетипові розміри аркушу паперу (повинно бути «А4»). Не потрібно декілька разів надсилати на друк, достатньо лише одного разу. Усі додаткові натискання будуть відправлені додатково на друк.
3. Нажаль, техніка не володіє інтелектуальними екстрасенсорними можливостями, тому виконує лише ті дії, які Ви їй задаєте за допомогою пристроїв вводу інформації (клавіатура/миша/і т.д.);
4. Копіювання файлів здійснюється наступним шляхом:
4.1. Потрібно ОБОВ`ЯЗКОВО виділити файл, який Ви бажаєте скопіювати;
4.2. Правим кліком миші потрібно вибрати у контекстному меню пункт «Копировать»;
4.3. Далі вибрати ОБОВ`ЯЗКОВО місце, куда Ви бажаєте скопіювати файл
4.4. Правим кліком миші потрібно вибрати у контекстному меню пункт «Вставить».
5. Ігри будьласка грайте дома, адміністратор системи може Вам допомогти лише їх витерти із Вашого робочого місця, але аж ніяк не розповсюджувати їх, так само, як і все інше, що не відноситься до роботи;
6. Програми, які принесені із дому також не будуть встановлені на Ваше робоче місце, тому як не ліцензовані, не сертифіковані, та не сприяють успіху компанії. Ви можете використовувати їх лише за межами компанії на свій страх і ризик відповідно до чинного законодавства України. Все необхідне у Вас встановлено, за додатковою інформацією та пропозиціями будьласка звертайтеся додатково;
7. Вимкнення комп'ютера здійснюється наступним шляхом:
Потрібно поступово вибирати «Пуск» (внизу зліва екрана) - «Завершение работы» - «Завершение работы» - «ОК»;
8. Такими питанням як проблеми електро-енергії, починка регуляторів, улаштування робочих місць по фен-шую і таке інше - займаються інші відділи, прохання звертатись безпосередньо;
9. Інтернет не може працювати «якось пагано». Якщо швидкість завантаження дещо менша ніж звична, це може означати що канал зайнятий у робочих цілях, наприклад таких як оновлення корпоративної антивірусної бази, бізнес-конференції, веб-сесії та інше.
Хочу нагадати Вам, що музичне оформлення фонової музики не змінюються по Вашим смаками та вподобанням, а також по декілька разів на день, нагадую Вам, що музичне оформлення існує для наших відвідувачів, а не для працівників *****, та воно узгоджується виключно із керівництвом філії, яким Ви не являєтесь.
Також телевізійні програми, які транслюються на плазменних панелях в коридорах узгоджуються виключно із керівником філії, а не з Вами, та призначенні виключно відвідувачам нашого закладу так само, як і загальний музичний фон.
Також, хочу Вам нагадати, що в обов'язки адміністратора системи хоч і входить навчання персоналу роботі на нашому специфічному програмному забезпеченні, але аж ніяк не пояснення основ комп'ютерної грамотності по декілька разів, причому одних і тих самих дій, у робочий час, тим паче що вони щей були до того описані Вам особисто у письмовому вигляді (наприклад: як копіювати файли).
А також, якщо Ви звертаєтеся по роботі, будьласка, прислухайтесь до порад, звісно що адміністратор системи може прийти та натиснути Вам на кнопку вмикання Вашого друкуючого пристою, але це нажаль призводить до втрати контакту із іншими користувачами та неможливістю вирішення інших питанб у данний момент часу.
Також, будьласка, із Власними проханнями, такими як:
поставити "котиків" на заставку;
скопіювати фотографії із відпустки;
записати музику;
поставити на стартову сторінку погоду, google, і т.і.;
і все інше - прохання, не відволікати у робочий час та звертатися із ПРОХАННЯМ допомогти Вам у ПІСЛЯ РОБОЧИЙ ЧАС!
Якщо, адміністратор системи може повідомити Вас про те, що по вище перелічених питаннях нажаль не може Вам допомогти у данний момент часу (наприклад: із вирішенням Ваших власних питань, наприклад таких як перелічені вище), він не завжди може Вам коректно пояснити чим же він дійсно більш важливішим зайнятий на данний момент часу, у зв'язку із професійною специфікою праці.
Надіюся у подальшому на Ваше розуміння.
Також додатково буду рекомендувати керівництву нашого закладу придбати для Вас посібник користувача "Windows для чайників", дбаючи про Вас.
Якщо у Вас є зауваження та пропозиції відносно роботи адміністратора системи, а також його рівня з/п та за що він її отримує - прохання, вирішувати ці питання також і із адміністратором системи, а не лише із керівником філії. Також не рекомендовано робити це у інший спосіб (наприклад із колективом), так як це суперечить професійний етиці, а також шкодить вже зформованому колективу.
Із повагою до Вас, адміністратор системи *****, ******.
Адміністратор системи ***** ******
Директор з інформаційних технологій ******
Заступник завідуючого ***** ******