Stalker - in the sequel 24 - 25.09
Ігровий внесок становить - 250грн. включає вартість оренди ПДА+батарейки, ігрові реквізити, підготовку полігону чай, кава. В кого власний ПДА - 75грн. Для Військових - 150грн.
Оплата буде проводитись на карту ПриватБанку після підтвердження реєстрації)))
Час гри:
14.00 - 16.00 - Заїзд на полігон
16.00 - 17.00 - Брифінг(загальний для всіх), розкажуть правила гри і користування ПДА;
18.00(24.09) - 16.00(25.09) - Час гри;
02.00 - 08.00 - не ігровий час, відпочинок;
Сторони:
- Сталкери;
- Бандити (Бандоси);
- Моноліт;
- Військові;
- Монстри;
НПС:
Болотний Доктор; Технік; Барига; Науковець;
Ігровий процес - "загальні правила"
Після ігрової смерті(на ПДА) або будь якого влучання(в руку, ногу, корпус...) гравець залишається на місці 100сек.(рахуєте самостійно про себе) відстрілюватися чи пересуватися ЗАБОРОНЕНО! - це є час за який вас можуть пограбувати або взяти в полон. З Військових і Моноліту зняти жетон, Бандоси і Сталкери втратити паспорт. Всі ігрові предмети після смерті ігрок скидує на місці смерті в спеціальний контейнер(кульок виданий організатором), крім ігрової електроніки(флешки ітд.) їх віддаєте в мертвяку. Також за 100сек. гравця можуть пограбувати на шари - всі шари які заряджені в магазини можна забрати і одну гранату. В ночі обовязково включати червоний маяк при попаданні чи смерті. При використанні аптечки гравець намотує бинт і оживає через 100сек. Аптечка-бинт використовується тільки при попаданні шаром або після удару ножем.. Аптечка-бинт ігровий предмет купляється за ігрові гроші.
Використання зброї в нічний період тільки при наявності імітації вспишки пострілу або трасери, ніяких ліхтариків... Стрільба з пістолета в автоматичному режимі також дозволена тільки при наявності підсвітки або тільки одиночкою. Імітацію вспишкм пострілу можна придбати в Тімура(Сфінкс) або Ілорда(http://airsoft.ua/member.php?u=1491)
Допит і полон.
На допит або в полон можуть брати Військові або Бандити. Час втримання до 15хв. на Базі. Допит - можуть задати 3 запитання - обовязково має бути 2 правильні відповіді. Моноліт на допит не бере, вони перетворюють на своїх адептів і гравець виконує всі їх накази до моменту ігрової смерті(в паспорті роблять відповідну відмітку, видають свій жетон).
НПС:
Болотний Доктор. Локація - "Болото" точка А5. Лікування - відновлення життя, виведення радіації, скупка артів...
Технік. Локація - "Загальний табір" точка А1 - проводить апгрейд костюмів, ремонт костюмів, активація артефактів;
Барига. Локація - "Загальний Табір" точка А1 - скупка артефактів, продаж снаряги, аптечки, антірад, ремкомплекти;
Науковець. Гуляє по Зоні з відеокамерою, вивчає Зону - напівігровий персонаж;
Сталкери
Мають 3-рівні, рівень визначається костюмом:
1-рівень: базовий 5%захист від усього;
2-рівень: 25% захист від усього;
3-рівень: 35 % захист від усього;
- Костюми.
Купляються за ігрові гроші… Костюм в процесі експлуатації(дія аномалій і радіації) ламається і його необхідно ремонтувати. Після ігрової смерті костюм ламається – його захист рівний 0% і його необхідно ремонтувати, але рівень костюма після смерті не втрачається.
- Артефакти.
Сталкер може переносити по одному артефакту за раз. Артефакти можна продати – Баризі або Болотному Доктору(але в нього значно дешевше) або активувати в Техніка – дадуть вам певний захист. Активований артефакт - це флешка яка вставляється в ПДА і наділяє вас певними можливостями. Після ігрової смерті дія активованого артефакта втрачається, всі маніпуляції з флешками проводить тільки Технік або хтось з оргів, самостійно переставляти флешки чи виймати заборонено. Одночасно можна активувати не більше двох артефактів.
Детальна інфа по артам на грі)))
- Набої.
Необхідно викупляти в Бариги. (попередньо перед грою ви скидаєте свої шари оргам, у підписаних контейнерах) На старті гри отримуєте 30шт. решта за гроші. Гранати – з собою в Зону можна взяти не більше 6шт. решту залишаєте в таборі.
- Респ.
Миттєвий в загальному таборі біля Бариги. Але рівень життя 0,1% тобто при попаданні в Зоні під дію аномалії чи радіації ви миттєво вмираєте. Для відновлення життя необхідно сидіти в таборі або купити його в Бариги чи Техніка.
- Схрон.
Можна залишити частину грошей, артів в Мертвяку(загальному Таборі) і використати при необхідності. Частину можна сховати в Схроні на території Зони(організовуєте самостійно але так щоб вміст Схрону не пошкодився і ви потім могли знайти, або в кінці гри віддали реквізит оргам).
- Дії при смерті.
Смерть може бути фізична – від попадання шарика, ножа чи монстра або електронна – коли на вашому ПДА закінчилося життя(ПДА подасть сигнал що ви труп). У випадку смерті ви залишаєтесь 100сек.(рахуєте про себе) на місці і після цього тільки рухаєтесь в мертвяк. В темний період обовязково включаєте червоний маячок.
Час 100сек. – це час за який вас можуть взяти в полон, забрати паспорт або ви можете використати аптечку(бинт-купляється в Бариги).
При смерті Сталкер скидає весь ігровий реквізит в спеціальний контейнер(кульок виданий оргами), арти, гроші інші ігрові предмети. Паспорт залишає в себе якщо його не прийдуть і не заберуть. Всю ігрову електроніку Сталкери залишають в себе і віддають оргам на мертвяку.
Моноліт.
Завдання в конвертах отримають на грі.
Загальні завдання:
- Охорона території агропрому;
Дозарядка.
На Базі. Стартують з боєкомплектом 300шарів. + 12ть. гранат. Решту боєкомплекту доставляють з «Великої Землі» (перед грою видати оргам - два пакунка по 300шарів+6гранат на кожного гравця).
Костюми отримують в Болотного Доктора, там і ремонтують.
Військові.
Завдання:
- Захист кордону Зони від небажаного перетину невідомими особами. Втримують під своїм контролем основні дороги які ведуть в Зону і блокпости розміщенні на них.
- Квестові завдання
Боєкомплект і дозарядка:
Боєкомплект не обмежений але можуть дозаряджатися тільки у визначений організатором час на своїй Базі. Носити з собою шари в кишені заборонено тільки ті які ви зарядили в магазини. При виході в Зону можуть взяти з собою до 6шт. гранат, не більше)))
Мертвяк на Базі. Там і проводять допит полонених і тримають увязнених.
Монстри.
Стрільба по монстрам і їхню сторону категорично заборонена. Можна відлякнути гранатою. Монстра можна паралізувати на 30сек. використавши ”холодну зброю” – ніж, меч…
- Кровосос – вбиває дотиком;
- Бюрер – використовує спеціальний датчик який на близькій відстані відразу зменшує частину життя.
- Контролер – попадаєте під дію ПСІ-опромінення, виконуєте його команди. Використовує спеціальний датчик, радіус дії якого 20м. на вашому ПДА зявиться повідомлення що ви потрапили під дію Контролера. Через 1хв. під дією контролера перетворюєтесь на Зомбі(від контролера отримаєте бинти). Відігруєте роль Зомбі поки вас не вбють.


Ответить с цитированием