Последний раз редактировалось Grey Dougal; 19.09.2016 в 14:24.
So charge and attack!
Going to Hell and back!
Всім привіт. На гру не попав, то не знаю як були модифіковані правила. Але є бажання пояснити моменти з правил Г9 - так, як це було задумано. Сам з Харкова, брав участь у розробці, обкатці, видозмінах цих правил з самого початку.
В цілому правила (див. знизу справа відео приклади):
http://g-9.in.ua/rules/g9/red-mode.html
to SergLviv:
- картки тягнуться по кількості попадань кульок (черга в 3 кульки - то 3 картки);сколько их можно подряд тянуть в период одной жизни?
- якщо по результатах витягнутих карток ви у тямі і можете діяти - дійте(приклад: попало дві кульки, 1ша - подряпина, ураження нема; 2га - легке поранення руки - якщо ви стабілізовані, наклавши джгут / пов'язку - кінцівкою можна користуватися вище місця поранення. наприклад допомагати собі плечем - ви можете далі грати, отримувати нові ураження, тощо.);
- картки тягнуться тільки в тому випадку, якщо ви не впевнені, що померли. Тобто, якщо ваз зрешетили в 2а стволи 10-15+ кульок - ви вправі визнати себе мертвим (Але цим принципом не можна зловживати).
- щодо поганої погоди в правилах є вказівка, що життя та здоров'я гравців важливіші за правила. Якщо нема можливості в повній мірі відіграти поранення (впасти в калюжу) - допустиме зміщення в розумних межах до найближчого прийнятного місця (сухо, не так холодно і .т.п.) і замість того щоб лежати - наприклад притулитись до дерева / стіни / інше. Важлива механіка, що по вам видно що ви ушкоджені, що ви витрачаєте час на поранення, оговтуваннчя, стабілізацію а не добуквенне виконання правила.в такую погоду не оч приятно было падать на спину в болото и тянуть карты... При попадение нужно было что-то кричать?
- щодо крику при ураженні. принцип такий: як ви уявляєте поранення, так ви його і відіграєте. Обязаловки нема. Якщо ви вважаєте що в даній конкретній ситуації ви б встигли хоч якось відреагувати / злякатись - закричіть.
to Timur:
- це, наприклад, випадок, коли броня спрацювала, але не нанесла запреградну травму (зламані ребра);читерские карточки "без уражень
- поянив вище.использование карточек после множественных попаданий
to WhiteZombie:
- ідея правил - стандартизувати модель, щоб гравці одни раз вивчивши правила не хвилювалися і не перечитували перед кожною грою - о, від гранати треба уходити за 3 кроки чи за 5? чи метри? а треба перев'язуватись ? . У нас і так у кожному регіоні свій мілсім з блекджеком та профурсетками... + правила досить добре збалансовані, якщо хтось не скористався їх перевагами (брати полон) або постраждав від ускладнень (нікому тягати поранених) - то то так і задумано. Ідеальна ситуація для ураження - це не вбити миттєво, а поранити так, щоб з бою вийшло як умога більше солдат супротивника.варто було підігнати її під сценарій для кожної з сторін.
Дякую за посилання, тепер хоч зрозумів значення всіх позначень на картах.
Оскільки перший раз був на грі з доповненням правилами Г9 - не до кінця розумів що мені робити. Наприклад після попадання в плече лівої руки випала карта: кінцівка не робоча нижче місця поранення, знерухомлений на 5 хвилин, стабілізувати поранення протягом 20 хвилин. Під час гри я оцінив позначки на карті як: не ясно що за позначення (вважаємо що руку для повзання використовувати не можна), залишаюсь на місці 5 хвилин, маю ще 15 хвилин для повзання по території в пошуках медика або поки хтось не вирішить пожаліти мене і добити.
Якщо я правильно зрозумів, то в даній ситуації пролежавши 5 хвилин я міг дальше продовжувати бій (без використання лівої руки і не більше 15 хвилин), або встати і піти в сторону найближчого медика (хоча по правилах за посиланням - я самостійно міг би перев'язати руку для стабілізації поранення).
Последний раз редактировалось WhiteZombie; 19.09.2016 в 15:52.